Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
verdens bedste by
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 02:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Bangkok kåret som verdens bedste by

se her på engelsk http://www.bangko...-best-city

og her på dansk google oversat http://translate....sMlRpuv_dA
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 04:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

yindee skrev:
Bangkok kåret som verdens bedste by

se her på engelsk http://www.bangko...-best-city

og her på dansk google oversat http://translate....dA[/quote]

Den type kåringer er altid noget mærkeligt noget. Nu glemmer de jo at sætte ordet turist ind i overskriften.

Bangkok er verdens bedste turist by.

Og der er dejligt. Det man skal bruge som turist, er der i rigelige varierede mængder.

Min egen favorit by, som jeg elsker at besøge, her må ikke grines, er Pattaya. Intet kommer op på siden af Pattaya, og jeg hører ikke til dem, som vælter mig rndt i alt det negative i Pattaya.

Byen har så mange vidunderlige ting, steder, oplevelser, som man kun finder andre steder, hvis man virkelig knokler.

Walking Street. Når jeg er i byen, skal jeg altså ned for at høre musik i Walking Street. Der er flere dejlige spillesteder i selve gaden. Og inde i en af de små stier/ gange ligger Blues Factory. jeg har mødt vesterlændinge, som er kommet i Pattaya i mange år, men som aldrig har hørt om Blues Factory. Det er en vidunderligt sted med god musik, en dejlig stemning, osv. Ingen optrækkeri, en fadøl koster, ja jeg husker det ikke, men for mig som er på lavbudget, ja det gør fint.

Tag baren "We Are The World" på Beach Road, ude ved soi, er det Soi 7, mellem Soi 7 og 8. Jeg nyder at komme der, de har byens billigste øl, der er piger, men de antaster ikke nogen, de skal have et "signal" fra dig, inden de gør noget. Samspillet mellem gæster og musikerne er vidunderligt.

Der er også hele det fantastiske bagland til Pattaya. Bakkerne, ananas plantagerne, søerne, bjergene, udsigtsposterne hvor man kan se Pattaya og Jomtien og havet ude i det fjerne.

Tag til Koh Larn, ikke på en af de idiotiske ture hvor du lander på stranden, og een bestemt restaurant prøver at holde på dig, mens de kræver tredobbelte priser. Nej tag en slowboat der over. Lej en MC, kør rundt på øen, overnat evt på et af de små gæstehuse, se livet, Koh Larn er et rigtigt lille samfund, ikke kun farang restauranter nede ved stranden, osv osv.

Tag Bang Saray, fiskerbyen syd for Jomtien, et vidunderligt sted med strand, dejlige restauranter på stranden, osv.

Og De mange restauranter ved stranden i Na Jomtien og i Jomtien. Fitness stederne i Pattaya, markederne, indkøbsstederne, og hvis man endelig vil, alt det frække som kan være sjovt til en afveksling. Og glem så ikke golf, det er ikke mig, men området har omkring 30 golfbaner.

Pattaya længe leve.

En god dag til jer alle. ((12((
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-07-2010 16:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
*Ja der er flere gode musik steder i pattaya,
Og jeg nyder at sidde i walking street, og og drikke en sodaa,
og se på folk der vandrer rundt.
Også alle de freelance piger som leder efter kunder.Thumb

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

pattaya er verdens værste by med en masse barer og købedamer

en masse kriminalitet følger i kølvanden på de ting Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 15:37



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Den er vel ikke være end københavn og århus der er også mange bare og købe damer for ikke at tale om bangkok phuket london new york paris og jeg kunne blive veddriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 20:20

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

he he det er faktisk sjovt..

tråden starter med bangkok..
verdens bedste by.. måske, men for mig er den stor - larmende - beskidt.

men efter 5 indlæg handler det om Thailands.. hvis ikke verdens største lokum.. pattaya.

men rigtig jsh.. om du tager i Istedgade . Rebherbahn , pattaya, sukhumwir - patpong , patong eller lign steder. så er der ikke den store forskel på det.. der er thai ludere alle stederne.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2010 21:26



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja men jeg forstår nu ikke bangkok er kåret som den bedste by i verden, der må da være nogle der er bedre hva.Gad vide hva de har betalt for at få den titelskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Koh Kradan Strand har vundet titlen som bedste strand på jorden Syd Thailand 2 23-04-2023 09:25
Aftenshowet smager verdens stærkeste chili..! Thaimad 5 14-06-2022 14:23
Står på verdens højeste bygning Flyselskaber 1 21-01-2022 12:00
Livet ku blive det bedste vi har. Alt det andet 2 22-09-2021 18:47
Qatar Airways kåret til verdens bedste flyselskab Flyselskaber 1 25-07-2021 12:06

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.23 sekunder | 99,587,625 Unikke besøg | jQ Blog