Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
er det normalt med så høje priser på tuk tuk
elmer
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2010 22:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 146
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

er det normalt med så høje priser på tuk tuk

T/N: Fremtiden for Phuket som en destination, hvor amerikanske marinefartøjer kan tilbyde deres besætninger nogle timers sorgløs afslapning og fornøjelse, er blevet sat på højkant.

Det skete i den forløbne weekend, da vrede Tuk tuk chauffører blokere vejen fra Phuket Deep Sea Port ind til Patong, fordi de krævede at marinen droppede deres egne køretøjer, som gav marine besætningerne gratis transport, og så i stedet betalte de sædvanlige 2.000 bath for at komme ind til Patong og de andre forlystelses områder i Phuket.

Det er Phuket Gazette som bringer historien om kollisionen mellem de grådige Tuk tuk chauffører på den anden side, og de amerikanske marine interesser på den anden side.

Ifølge Gazetten er detaljerne om, hvad der skete, endnu ikke helt på plads, men kilder har fortalt Phuket Gazette, at blokaden varede flere timer. Og blokaden blev kun opløst efter forhandlinger mellem chauffører, politi, lokale myndigheder og militære forhandlere.
http://dk-thailan...kerer.html
www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-06-2010 10:00

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

De kan vel som så mange andre mærke den såkaldte finanskrise.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-06-2010 13:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

2000 baht er en stor sum penge du kan køre i taxi i flere timer for de penge frem og tilbage turen løber op i 4000 lidt for dyrt efter min smag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-06-2010 14:37

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

nej det er ikke normal med så høje priser- ikke efter min smag? men efter min mening!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-06-2010 15:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

XP skrev:
2000 baht er en stor sum penge du kan køre i taxi i flere timer for de penge frem og tilbage turen løber op i 4000 lidt for dyrt efter min smag


jeg ved ikke hvor langt der er fra den såkaldte dybvandshavn ind til Patong, men jeg er heller ikke sikker på at afstanden er så vigtig for Tuk tuk mafiaen i Phuket.

Også i Thailand Nøglen har der været en række artikler om, hvor frække de er, og om hvor mange som gerne vil lave om på deres systemer.

Den guvernør som gik af for nogle måneder siden, fortalte gldesstrålende til en af aviserne der nde, hvor billigt det var at køre i taxi i Bangkok.

Han kom også med et forslag til at inføre taxaetre i Phukets Tuk tuk.

Nu er det så moderne i disse uger at spille, jeg vil godt "spille7 vædde" om at der vil aaaaaaaaldrig blive installeret taxametre i tuk tuks i Phuket, så længe der er blot een tirsdag i en uge. Ok da, skal vi sige de næsten fem til 10 år.

Marinerne som bliver præsenteret for en pris på 2000 bath, har ikke været i land i 2.5 md. og de har ikke rigtigt noget forhold til værdien af bath, så de hopper på den pris.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai Airways forventer normalt trafikprogram fra midten af 2022 Flyselskaber 1 12-02-2022 10:41
Ny bil, Nye priser Diverse 5 28-08-2018 05:39
Mangel på Æg får skylden for stigende priser De fastboende 3 04-06-2013 16:11
Få Thailand-rejser til Gran Canaria-priser Flyselskaber 2 10-04-2013 07:52
Over 1 million SAS-billetter til nedsatte priser Flybilletter 2 12-04-2012 10:54

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,713,058 Unikke besøg | jQ Blog