Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Frynsegoder..
lindyras
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-03-2010 19:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det er ikke kun i thailand de er kreative...

http://nyhederne..../29371701/
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2010 11:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3452
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

der er ingen forskel når det kommer til stykket fandt lige den her

Politifolk tjekkes for korruption

Gratis sex til politifolk? Det er blot én af de anklager, som statsadvokaten undersøger.

Politifolk, der kører som narkokurerer.

Politifolk, der modtager beskyttelsespenge i bordelbranchen.

Politifolk, der fusker med bevismateriale, f.eks. ved at stikke beslaglagt narko til side til sig selv og kun notere i rapporten, at de har beslaglagt eksempelvis 75 kilo hash i stedet for 100 kilo hash.

Politifolk, der får gratis sex på bordeller.

Politifolk, der lækker fortrolige personoplysninger til det kriminelle miljø.

Det er nogle af eksemplerne på den korruption blandt omkring 20 politifolk fra Storkøbenhavn, som den tidligere rocker Michael Green siger, at han har kendskab til fra sine 20 år i det kriminelle miljø.


læs resten her http://jp.dk/indl...016880.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2010 12:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ja det viser jo at dansk politi ikke er en skid bedre end politiet i thailand....rasende
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2010 16:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Ja længe leve den lille korruption så længe man selv kan deltage. Hørte jeg nogen sige , Thailand er korrupt ?? ja som alle andre steder i verden, lidt mere eller mindre.
ik `hej ølkrus Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2010 17:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

der køber også stemmer i danmark

Laks eller skrabelod for din stemme
05. jun. 2009 10.05 EU Opdat.: 05. jun. 2009 11.12

Kurve med laks og rødvin eller rejsegavekort. Det er nogle af de godbidder, du kan vinde, hvis du kommer til de rigtige vælgermøder eller støder ind i de rigtige politikere på gaden.

Flere Europaparlaments-kandidater har nemlig taget nye midler i brug for at vinde vælgernes gunst inden valget på søndag.

Svært at trænge igennem
En af dem er socialdemokraten Claus Larsen-Jensen, der på sin hjemmeside har en Europa Quiz, hvor han udlover en bornholmerpakke med smagsprøver fra Bornholm til 782 kr., laks eller hovedgevinsten, som er en uges feriebolig på Bornholm.

En anden politiker, der udlover godbidder til vælgerne, er socialdemokraten Christel Schaldemose. Folk der dukker op til hendes vælgermøder, eller møder hende tilfældigt på gaden kan få et skrabelod, hvor gevinsten er et rejsegavekort på 5000 kroner.

- Jeg synes ikke, det er et cirkus. Og jeg synes ikke, det er useriøst. Det er et forsøg på at minde folk om, at der er et valg. Og det er selvfølgelig også et forsøg på at få dem til at huske mit navn og mit parti, for det er svært at trænge igennem til et europaparlamentsvalg, siger hun i Radioavisen.

læs mere her http://www.dr.dk/...094920.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2010 04:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3452
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Fødevareminister, Henrik Høegh, ser ingen problemer i, at han som minister optræder i en reklametryksag for supermarkedskæden Superbest.

Høgh optræder i reklamen i anledning af, at en af kædens butikker er blevet kåret i en kampagne under det fællesnordiske ernæringsmærke "Nøglehulsmærket" for at gøre det let at vælge sundt.

Det er anden uge i træk, at Henrik Høegh optræder i Superbests reklamer, og han gør det gerne igen, siger han til TV 2. http://www.dr.dk/...020718.htm

han det sikkert gratisgriner eller måske falder der lidt frynsegoder af Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2010 06:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Nu er der jo som alle ved stor korruption i Thailand.

Jeg opfatter nærmest masser af indlægene som om det er et forsvar for korruption og ikke afstandtagen fra samme.

Fordi nogle betjente i Danmark måske har overtrådt loven er det for mig ren kriminalitet og ikke et bevis på at danske betjente er korrupte som de Thailandske.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2010 07:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3452
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

dkth skrev:
Nu er der jo som alle ved stor korruption i Thailand.

Jeg opfatter nærmest masser af indlægene som om det er et forsvar for korruption og ikke afstandtagen fra samme.

Fordi nogle betjente i Danmark måske har overtrådt loven er det for mig ren kriminalitet og ikke et bevis på at danske betjente er korrupte som de Thailandske.


forsvare korruption aldrig i livet Angry når danskere råber højt om korruption i Thailand glemmer de tit at det skam også findes i Danmark bare i mindre målestok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2010 10:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

sarcasm Det er da også lige den rette Butik at Fødevareministeren reklamere for ved ikke der har faktisk været mange skandaler i de Butikker rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2010 11:01

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hehe

Hvad er der gang i. Selvfølgelig svindler den offentlige ansatte da. Han/hun har altid gjort dette. Jeg husker da, da jeg havde en stor opgave ud i licitation. Et firma ringede og sagde, at de havde fundet ud af, at jeg havde en sommerhusgrund, så et sommerhus vil da være et tiltag for mig og min familie, med denne store kontrakt.

De fik den og jeg fik et smukt sommerhus hehe.

Næste gang var der et firma der spurgte om jeg havde et frysehus til alt det kød de ville levere, hvis de fik kontrakten. Jeg fik frysehus og masser af godt kød og andet til den varme danske sommer.

Jeg kunne sgu blive ved, men gud hvor er lønningerne også lave. Bare se på ham Riskjær, ham fra Parken og ham den afdankede læge fra Brøndby. De har sgu da scoret den store kasse.

Jeg er ikke flov, specielt når jeg læser, at mine venner (hehe.. jeg er sgu nok for gammel til dem) i forsvaret rejser på 1. klasse. Ja hvorfor skulle de egentligt ikke dette. De har stjerne på skulderen, så det giver da visse fordele hehe.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2010 01:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3452
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

fandt lige den her på http://ekstrablad...318958.ece

Skattechefer fik store middage af firma

Tidligere kontorchef i Skat hævder over for Jyllands-Posten, at han har taget imod bestikkelse i sin tid som embedsmand

Et fransk it-firma har betalt for fine middage i Paris til en håndfuld ledende embedsmænd i Skat.

Oplysningen kommer fra en tidligere kontorchef i Skat, Michael Bjørn Hansen. Han siger til Jyllands-Posten onsdag, at han ikke er i tvivl om, at der er tale om bestikkelse.

Michael Bjørn Hansen, der nu arbejder på et advokatkontor, var selv blandt de embedsmænd, som spiste på firmaet Bulls regning.

- Det var i strid med straffelovens § 144 (bestikkelsesbestemmelsen, red.), det er jeg ikke i tvivl om, siger han til avisen.

Afdelingschefen og fire kontorchefer fra Skat blev hvert år i maj inviteret til Paris med ægtefæller, oplyser Michael Bjørn Hansen.

Turene var arrangeret som seminarer. Skat betalte for flyrejse og hotel, og ægtefællerne kunne rejse med for 10 procent ekstra, når der var tale om businessclass-billetter.

Michael Bjørn Hansen opfordrer nu skatteminister Troels Lund Poulsen (V) til at undersøge sagen.

Forleden blev kommunaldirektøren i Hillerød fritaget for tjeneste. Det skete, fordi han skal have givet forkerte oplysninger i forbindelse med, at han havde modtaget billetter til en koncert af it-firmaet KDM, som kommunen havde entreret med. Desuden er det netop kommet frem, at den tidligere chef for forsvarets rejsekontor, Mogens Thrane, har brugt op mod 200.000 kroner af forsvarets penge til private rejser. Pengene er en form for returkommission i form af kontantrabatter. De blev sat ind på en hemmelig konto, som Thrane har brugt en del af. Politiet undersøger nu sagen.

de er ikke bedre i danmark vi ser kun toppen af isbjerget
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2010 09:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Shock Ja ja han vil jo også gerne til Thailand music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2010 09:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

manse skrev:
Hehe

Hvad er der gang i. Selvfølgelig svindler den offentlige ansatte da. Han/hun har altid gjort dette. Jeg husker da, da jeg havde en stor opgave ud i licitation. Et firma ringede og sagde, at de havde fundet ud af, at jeg havde en sommerhusgrund, så et sommerhus vil da være et tiltag for mig og min familie, med denne store kontrakt.

De fik den og jeg fik et smukt sommerhus hehe.

Næste gang var der et firma der spurgte om jeg havde et frysehus til alt det kød de ville levere, hvis de fik kontrakten. Jeg fik frysehus og masser af godt kød og andet til den varme danske sommer.

Jeg kunne sgu blive ved, men gud hvor er lønningerne også lave. Bare se på ham Riskjær, ham fra Parken og ham den afdankede læge fra Brøndby. De har sgu da scoret den store kasse.

Jeg er ikke flov, specielt når jeg læser, at mine venner (hehe.. jeg er sgu nok for gammel til dem) i forsvaret rejser på 1. klasse. Ja hvorfor skulle de egentligt ikke dette. De har stjerne på skulderen, så det giver da visse fordele hehe.




Hvis indlæget er sandt, ja så er moral nok en by i Rusland.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2010 10:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked Du behøver ikke at rejse til Rusland Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2010 15:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

dkth skrev:
manse skrev:
Hehe

Hvad er der gang i. Selvfølgelig svindler den offentlige ansatte da. Han/hun har altid gjort dette. Jeg husker da, da jeg havde en stor opgave ud i licitation. Et firma ringede og sagde, at de havde fundet ud af, at jeg havde en sommerhusgrund, så et sommerhus vil da være et tiltag for mig og min familie, med denne store kontrakt.

De fik den og jeg fik et smukt sommerhus hehe.

Næste gang var der et firma der spurgte om jeg havde et frysehus til alt det kød de ville levere, hvis de fik kontrakten. Jeg fik frysehus og masser af godt kød og andet til den varme danske sommer.

Jeg kunne sgu blive ved, men gud hvor er lønningerne også lave. Bare se på ham Riskjær, ham fra Parken og ham den afdankede læge fra Brøndby. De har sgu da scoret den store kasse.

Jeg er ikke flov, specielt når jeg læser, at mine venner (hehe.. jeg er sgu nok for gammel til dem) i forsvaret rejser på 1. klasse. Ja hvorfor skulle de egentligt ikke dette. De har stjerne på skulderen, så det giver da visse fordele hehe.




Hvis indlæget er sandt, ja så er moral nok en by i Rusland.


her er vi godt nok enige hvor blev moralen af forsvandt den bare ud i det blå ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.32 sekunder | 100,352,748 Unikke besøg | jQ Blog