Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
en meget intresandt nyhed
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2010 10:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1751
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Panich Wikitset, vice foreign minister, said the United Arab Emirates prohibited former prime minister Thaksin Shinawatra from re-entering the Arab kingdom.

Panich said the Thai Foreign Ministry provided evidence to the UAE government on Tuesday to prove that Thaksin continued to make political moves to attack Thailand from abroad.

As a result, the UAE government would not allow Thaksin to re-enter the country until Thaksin halts his political moves, Panich said.
oversat fra google

Oversættelse fra Engelsk til DanskVis med latinske bogstaver

Panich Wikitset, vice udenrigsminister, sagde, De Forenede Arabiske Emirater forbudt tidligere premierminister Thaksin Shinawatra bliver genindført den arabiske kongedømme.

Panich sagde den thailandske udenrigsministerium fremlagt dokumentation til UAE regeringen på tirsdag for at bevise, at Thaksin fortsat med at gøre de politiske bestræbelser på at angribe Thailand fra udlandet.

Som følge heraf vil UAE regeringen ikke tillade Thaksin at vende tilbage til landet, indtil Thaksin sat en stopper for hans politiske bevægelser, Panich sagde.

jeg fandt nyheder på http://www.nation...24911.html
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
hassel
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2010 13:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 278
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

hej IT
den nyhed holder måske ikke taksin,s søn siger det ikke passer ved ikke

efterhånder er jeg blevet godt irriteret gider snart ikke thailand mere syntes det er blevet lidt for skørt med alle deres ideer og mudre kastning ked
husk at leve livet mens du kan, om lidt er kaffen klar Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Mr positiv
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-03-2010 16:26

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 29.03.09
 Status: Offline

At ikke gide Thailand mere pga politik hvad med at lade være med at følge med, jeg er da næsten ligeglad med hvad der sker.
Og alligevel ikke. Hvorfor fan kan vi mennesker og vores verden som er vores alles ikke bare have det godt.Hvorfor skal der være diktatorer, slavehandelere, osv osv.

Min ide er som selvfølgelig er langt ude, pga mennesker er infødte egoister, men er at lave en WAF som betyder world army federation. Som betyder en verdenshær fordi aleer det samme uaset hvor vi bor.Men selvfølgelig betyder det mindre levestand for os der bor et godt sted og gider vi ofre noget for andre Nej vel vi er sgu da ligeglad med andre end os selv.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jesperfrb
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-03-2010 03:12

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Mr positiv skrev:
At ikke gide Thailand mere pga politik hvad med at lade være med at følge med, jeg er da næsten ligeglad med hvad der sker.
Og alligevel ikke. Hvorfor fan kan vi mennesker og vores verden som er vores alles ikke bare have det godt.Hvorfor skal der være diktatorer, slavehandelere, osv osv.

Min ide er som selvfølgelig er langt ude, pga mennesker er infødte egoister, men er at lave en WAF som betyder world army federation. Som betyder en verdenshær fordi aleer det samme uaset hvor vi bor.Men selvfølgelig betyder det mindre levestand for os der bor et godt sted og gider vi ofre noget for andre Nej vel vi er sgu da ligeglad med andre end os selv.



Kan næsten ikke blive mere enig!
Ville engentlig gerne tilføj noget til dit indlæg, men kan ikke finde de rigtige ord!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-03-2010 03:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Mr positiv skrev:
At ikke gide Thailand mere pga politik hvad med at lade være med at følge med, jeg er da næsten ligeglad med hvad der sker.
Og alligevel ikke. Hvorfor fan kan vi mennesker og vores verden som er vores alles ikke bare have det godt.Hvorfor skal der være diktatorer, slavehandelere, osv osv.

Min ide er som selvfølgelig er langt ude, pga mennesker er infødte egoister, men er at lave en WAF som betyder world army federation. Som betyder en verdenshær fordi aleer det samme uaset hvor vi bor.Men selvfølgelig betyder det mindre levestand for os der bor et godt sted og gider vi ofre noget for andre Nej vel vi er sgu da ligeglad med andre end os selv.



godt emne

ok vi kan være lideglade leve vores ejet liv fjernt fra thaierne og hvad får vi ud af det intet jeg syntes at vi har en pligt til at udvise interesse for det land vi har valgt at leve i

WAF har vi jo i form af FN

jeg undre mig også tit over hvorfor menesker er egoister alle vil have ingen vil give
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-03-2010 07:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Mr positiv skrev:
At ikke gide Thailand mere pga politik hvad med at lade være med at følge med, jeg er da næsten ligeglad med hvad der sker.
Og alligevel ikke. Hvorfor fan kan vi mennesker og vores verden som er vores alles ikke bare have det godt.Hvorfor skal der være diktatorer, slavehandelere, osv osv.

Min ide er som selvfølgelig er langt ude, pga mennesker er infødte egoister, men er at lave en WAF som betyder world army federation. Som betyder en verdenshær fordi aleer det samme uaset hvor vi bor.Men selvfølgelig betyder det mindre levestand for os der bor et godt sted og gider vi ofre noget for andre Nej vel vi er sgu da ligeglad med andre end os selv.



Thumb du har ret så simpel er det
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailands coronadødstal slår rekord, men tallet er meget lavere end Danmarks Nyheder på dansk 1 26-04-2021 14:17
very-superstitious/meget-overtroisk Hele Thailand 5 23-03-2019 06:43
Jeg håber meget på, at i kan hjælpe mig! Nyt fra Administrationen 1 28-12-2016 05:34
Så (vildt) meget ved Google om dig Computer 3 07-07-2016 03:55
Dagens nyhed er så igen at vi behøver flere udlændinge. Nyheder på dansk 2 26-06-2015 08:05

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.63 sekunder | 99,731,532 Unikke besøg | jQ Blog