Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
en kedelig historie
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2010 13:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

man læser tit og ofte om folk der begår selvmord i thailand , det sker også andre steder desvære

Tragedie i Skotland
To mænd og en kvinde kastede sig ud fra 15. sal

tre mennesker døde, efter de faldt 15 etager ned fra en boligblok i Skotland. Ifølge naboerne er der tale om tredobbelt selvmord.

To mænd og en kvinde blev søndag dræbt, efter de faldt 15 etager ned fra en boligblok i Glasgow i Skotland.

De tre personer var ifølge naboerne asylansøgere fra Kosovo, og begik alle selvmord, efter at de havde fået at vide, at de ville blive udvist af landet.
Annonce

- Jeg mener, at de havde fået at vide, at de (myndighederne, red.) kom tilbage efter dem, siger Elaine Sandford, der bor i boligblokken.

- Det er forfærdeligt. Jeg ringede til receptionisten, som ikke kunne sige mere, end at tre mennesker havde kastet sig ud fra altanen, siger en anden beboer, Elizabeth Nielson.

Myndighederne har ikke bekræftet identiteten på de dræbte, men oplyser, at det umiddelbart ikke ser ud til, at der ligger en forbrydelse bag.

/ritzau/AFP
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Mr positiv
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2010 15:54

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 29.03.09
 Status: Offline

Jeg føler med dem så meget jeg nu kan.
Hvorfor skal der være så meget forskel på os vi er jo alle ens.
Vi skal være glad for at vi er født Dansker, og ikke et andet sted hvor man ikke ved hvornår næste måltid mad skal indtages.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 02:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Mr positiv skrev:
Jeg føler med dem så meget jeg nu kan.
Hvorfor skal der være så meget forskel på os vi er jo alle ens.
Vi skal være glad for at vi er født Dansker, og ikke et andet sted hvor man ikke ved hvornår næste måltid mad skal indtages.


hvor har du ret vi tænker ikke over det i hverdagen men som dansker har vi det rigtig godt måske lidt for godt nogle gange



l
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
en trist historie om hvordan 2 mennesker dummer sig Skik og brug 28 23-10-2023 16:18
Thailands sexindustri - en kort historie Hele Thailand 2 11-09-2022 17:47
Peder, Keo, Scott og lidt af deres historie De fastboende 1 30-06-2021 13:39
Underdanmarks historie Diverse 2 22-04-2017 09:39
En historie fra de kolde lande. Fri Debat 2 08-06-2013 16:14

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 100,418,512 Unikke besøg | jQ Blog