Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvad fanden er det, der er så morsomt??
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 06:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Som sædvanligt læser jeg så mange nyheder som muligt.

Og den her historie fra Pattaya udskiller sig ikke så forfærdeligt meget fra de daglige nyheder. Flere turister
dør hver dag af en eller anden årsag her, så intet nyt under solen.

Men det der fangede min interesse var billedet der er indsat i artiklen, de her politifolk står ved siden af liget af den
her svensker der temmelig sikkert ligner udskidt jordbærgrød efter sådan et styrt. Alligevel morer det åbenbart de her
mennesker temmelig meget !!

i657.photobucket.com/albums/uu300/Pensionisten/Dagbogen/pic2269.jpg

Okay, de her betjente har nok set deres andel af den grimme side, men jeg syntes det er usmageligt at indsætte sådan
et billede, især når man samtidig viser mandens pas med alle personlige oplysninger.

Læs artiklen her : http://www.pattay...aya-hotel/
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 09:28



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja jeg kan kun give dig ret pensionist, de har en underlig indstilling til sådan noget med billeder og offenliggørelse af navne på døde.

Jeg syntes det er fint nok de gør det på dem der laver noget kriminelt, men når det er sådan noget her bryder jeg mig ikke så meget om det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 09:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

kat Ja dem de viser af trafikuheld er barske også ? men det kan være det virker lidt afskrækkende ?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 10:44

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline

sank skrev:
kat Ja dem de viser af trafikuheld er barske også ? men det kan være det virker lidt afskrækkende ?


Skræk scenariet for undertegnede er, at "ryge" ind i et trafikuheld og vide, at man ikke bliver kørt på
hospitalet, før TV-Holdet har fået sine billederShock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 11:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jeg er 100% enig i at de kriminelle skal udstilles til offentlig spe og spot, men de pårørende til den her person må da have det rigtig skidt med at se sådan et billede.

Et er at de pårørende ER blevet underrettet om dødsfaldet, men for pokker hvor ville jeg have det skidt over at se en ven eller familiemedlem blive hånet så groft.....

Og selvfølgelig håber jeg også at det virker præventivt når man ser billeder fra trafikuheld, men desværre tror jeg at sensations momentet i billedet alene fjerner fokus fra selve uheldet !!

Smil du er på Sad
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 12:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg har opdaget for længe siden, at Thai;er ikke har en pind respekt for en der er død eller er kommet til skade.
Prøv og se ambulancerne, ikke en tager dem alvorlige ikke en eneste gang har jeg set nogle give plads, der hvor de kan komme til det, for en ambulance så tror ikke de har en skid respekt for en der ligger der og er død.

Men jeg syntes nu heller ikke de kan tillade sig at sætte sådan et foto i avisen. Angry
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 12:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

kat Nej sandt nok den slags foto er triste og dem ser vi mange af ? folk der har hængt sig osv. Sad og man har indtryk af at folk ringer før de springer ? fotografen er på pletten ? Men her i Pattaya har ejeren af Pattaya People et godt forhold til Politiet. Og sandt det med respekt for Ambulancer er O vi har kørt for fuld Udrykning gennem Bangkok ? og jeg var nok kommet en ½ tim. før vist jeg have skubbet båren på fortovet øee ? nej der står jo Telefonboksen griner Nå det var heldigvis ikke så alvorligt. ((12((
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jager
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2010 16:52

Bruger

Antal indlæg: 78
Tilmeldt: 05.04.09
 Status: Offline

så spørger jeg lige dumt. hvordan skulle det virke prevativt at se et billed af en der er død i et trafikuheld???
er det så sådan at man skal holde sig hjemme og aldrig tage nogle steder for så kommer man jo ikke til skade.
hold da kæft hvor er det dumt at høre på.
næ thaierne har et andet forhold til døden end os og det er bare at se i øjnene, det det i kan lære af dette er lad hver med at komme til skade eller dø i thailand så kommer i ikke på forsiden.
sidst vi var hjemme i landsbyen blev der en pige på 8 år påkørt lige ude for vores hus, manden forsøgte at stikke af med tøsen hængene halvt oppe ¨på grillen og resten hen af asfalten, de fik ham stoppet 300 meter længere fremme. ikke engang politiet blev tilkaldt, det eneste der blev sagt var at alle skulle støtte op om familien økonomisk da en begravelse jo koster penge.
jeg kan altså bare stadig ikke se hvad der skulle være prevantivt at se disse billeder.

jager
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 00:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

Morskab?
Der er ikke tale om morskab.
Thailændere har mange måder at tackle tragiske situationer på, og hvad der for os ser ud som morskab er en "afledningsmanøvre".
De har ligeså mange smil, som grønlændere har udtryk for sne. Og det kommer altid bag på os vesterlændinge.
Så inden man lader sin (forståelige) retfærdige indignation løbe af med sig, bør man nok lige have den i mente.

mvh
rinpoche
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-02-2010 01:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jo men om de har en anden måde at udtryk sig på end vi har, så er de jo lige godt ikke sjovt for familien at se politi folk står og se på måske kærste/ven,søn eller hvad det nu er, med sådan et smil på.
Men sådan er det, de kan jo heller ikke stå og græde.

ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Boganmeldelse: Globale sexarbejdere – de ved hvad de gør Film, bøger etc 2 11-02-2024 10:50
Hvad snakker pigerne om? De fastboende 58 16-08-2022 07:31
Løse rygter eller hvad Hele Thailand 2 14-08-2020 10:24
Hun lyver lidt.... nå hvad fanden Skik og brug 1 27-04-2020 10:27
Hvad sagde jeg! Udenfor Thailand 2 07-01-2020 16:10

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,937,541 Unikke besøg | jQ Blog