Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ja hvornår bliver vi danskere smidt ud af vores land?
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 08:36



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Det kan ikke være meningen det her. En dag ender det nok med de får medhold og vi bare bliver forvist til andre lande.



http://www.bt.dk/...d-sin-mand
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 09:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Angry Det vare ikke længe før der bliver offentlig Piskning af utro Ægtemænd og uartige Piger på Rådhuspladsen om Søndagen Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 09:09



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja sank det ikke engang løgn, er du den første der skal prøve?rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 09:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

:Prasende Jeg er altid ARTIG driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 10:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

sand du glemte et U (artig)Shock

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 10:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

bamsen skrev:
sand du glemte et U (artig)Shock

bamsen



Hvor har du ret bamseskaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 12:01

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hold da helt ferie hvor i snakker kære venner.

Hvad betyder det, vi bliver som den lillebror vi er, snart opslugt af det store helvede EU. I har vel selv stemt på dette gode… troede I..

Jeg er nu så den uheldige, at jeg har arbejdet i udlandet mere end 30 år. Jeg husker da stadig, når jeg så et dansk flag på min v ej. Jeg så stortudede jeg sgu…undskyld… venner, men jeg tror ikke i har prøvet noget så stærkt, at se et dansk flag efter 5. år.

Jeg tudede bare, hvorfor ved jeg egentlig ikke, men det har vel noget at gøre med hjemveeeee, eller er det noget som vi alle ønsker at sige. DANSKHEDEN… Hvor herrebevares siger jeg bare.

Jeg er bare glad for, at jeg ikke kommer til at se min familie o.s.v……..

Jeg er bare blevet forskånet fra alt dette, og oplevet nye udfordringer, som jo så kan være negative eller positive.

Jeg er bare af den overbevisning, at Danmark aldrig mere bliver dette jeg voksede op i. Solidaritet og alt det andet vås, som intet vidende ynder at fortælle om.

Nej, jeg er bare en stolt Dansk person, som gider tænke på mit eftermæle, så alle mine unger fra 60’erne ikke kommer ud i noget lort, som vi nu er igennem.

Jeg har min tvivl, men hvad pokker rager det mig JSH.

Jeg er stadig efter mange år forelsket i den samme. Jeg har en dejlig datter. Jeg har sørget for, at disse uanset det ene eller andet vil få det godt resten af deres liv.

Jeg er bare en helgen… JEG HAR GJORT NOGET GODT…..

Gu har jeg ej, men jeg er en realistisk person, som igennem et helt liv har levet sammen med naturfolket.

Hvad har jeg så lært af dette.

Du skal være glad når du ser lyset om morgenen, for så får du måske muligheden for en ny dag.

Tænk hvis dette kunne blive alles levemåde. Så var der ingen krige i verden……..

Jeg er bare ked af denne udvikling på en ellers popsitv side som denne, ja undskyld mig, men jeg bliver bare lidt harm.....

hygge hejssa og god weekendmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 12:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

((12(( Ja men det er skam rigtigt positive manse ? jeg har også i mit lange liv rejst mange steder i verden. Og har lært at opføre mig efter de forhold der har været i de Lande. Har også nydt at være i mange Muslimske lande og som ung lært at der skal man altså dæmpe sig. Så bliv du blot harm men jeg bliver harm nu man ikke tør nærme sig visse Bydele i DK fordi det er bleven befolket af Muslimske forbrydere der formentlig er smidt ud af deres egen Land ?? og de forsøger nu at bestemme hvordan vi skal gebærde os i vores Land rasende det gør mig HARM Angry men god Weekend alligevel til alle også de to næbbede jsh og ham frække bamse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 12:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser Manse

der tager du fejl
jeg har ikke stemt for noget EU
jeg stemmer imod hver gang.
Jeg er dansk ikke EU borger

bamsen

HEHEHE Sank jeg er skam ikke næbbet
Bare fordi du ikke kan stave til uartigdriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 13:15



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja bamse meget kan vi være uenige om, men her kan vi sgu være enig, stemmer også nej til eu

Og ja bamse sørgeligt sank ikke kan stave til uartig, mon vi 2 skulle samle sammen til en staveplade til sankmusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 13:25



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja og bamse hvor får sank det fra at vi er næbbede og

frække? Jeg ved da jeg ikke er en fugl, og du er da altid så mild og fromdriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 14:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

rasende Så så kan i to knægte så vise vi Ældre og agtværdige Mænd lidt RESPEKT Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 15:45



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

sank skrev:
rasende Så så kan i to knægte så vise vi Ældre og agtværdige Mænd lidt RESPEKT Angry


Ja ja ja sank skal nok være sød især når man ser hvor sød du er overfor din hund herdriller

http://video.aol....1234581161
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
aaby
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-02-2010 18:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
Tilmeldt: 16.04.09
 Status: Offline

sank skrev:
((12(( Ja men det er skam rigtigt positive manse ? jeg har også i mit lange liv rejst mange steder i verden. Og har lært at opføre mig efter de forhold der har været i de Lande. Har også nydt at være i mange Muslimske lande og som ung lært at der skal man altså dæmpe sig. Så bliv du blot harm men jeg bliver harm nu man ikke tør nærme sig visse Bydele i DK fordi det er bleven befolket af Muslimske forbrydere der formentlig er smidt ud af deres egen Land ?? og de forsøger nu at bestemme hvordan vi skal gebærde os i vores Land rasende det gør mig HARM Angry men god Weekend alligevel til alle også de to næbbede jsh og ham frække bamse.


Hej Sank. Passer det du skriver her over på den måde danskere opfører sig sådan generelt i Thailand? Jeg ved at du kommer, eller har brugt Copenhagen i Pattaya en del. Er det danske værdier og normer, du mener trives der?

:-D

Eller?
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2010 02:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

kat Ja Aaby nu ved jeg ikke hvormeget du kender til mine Cobenhagen vaner ? men det er da rigtigt at når jeg Cykler min formiddags tur runder jeg og drikker 1 Singha og får en Sludder med de tilstedeværende. Og de opføre sig nu pænt og fornuftigt ? men det er nu ikke dagligt. Og ellers er min erfaring med Danskere i Thailand ikke stor. MVH
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2010 03:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

er det ikke sådan at der tages mere hensyn til indvandre i dagends danmark

i børnehaverne må der ikke severes svinekød der afholdes forældremøder i skolerne kun for Q o.s.v.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2010 11:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

jsh Ja ja ja sank skal nok være sød især når man ser hvor sød du er overfor din hund her

Ja der kan man se hvor mild og god jeg er hej driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2010 13:20



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

sank skrev:
jsh Ja ja ja sank skal nok være sød især når man ser hvor sød du er overfor din hund her

Ja der kan man se hvor mild og god jeg er hej driller



Ja ja ok min fejl jeg skal selvfølgelig ikke genere urangotangen det vil jeg gerne undskylde, det skal aldrig ske mere håber web bære over med migdriller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Her bliver elefantbæ til papir og smykker Skik og brug 5 16-04-2024 13:57
Store Danskere - John Mogensen Film, bøger etc 6 14-03-2024 14:25
Vores gamle Danmark - film fra fortiden Film, bøger etc 4 04-03-2024 16:51
Forsvundne danskere - Lauridsen-sagen Film, bøger etc 2 06-01-2024 16:10
Thailand_The Land with most beautiful women !!! Experience you'll never Forget !!! Hele Thailand 1 28-12-2023 10:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.35 sekunder | 99,627,821 Unikke besøg | jQ Blog