Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 09.02.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2010 02:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

09.02.2010

Godmorgen Dagbog.

www.thai-dk.dk/penfoto/17/Picture185.jpg

I disse svære tider er jeg yderst taknemmelig med opbakningen fra jer godaggodag

Mit nødråb om hjælp, til at holde sildestimen bare nogenlunde organiseret, gav pote.

Nu håber jeg så blot at hjælpen er veltrænet og disciplineret, og ikke vag og ukoncentreret. Jeg behøver en stærk og viljestærk person/er, der kan modstå de konstante forsøg på omvendt bestikkelse som jeg kalder det :-O

Hjælpen, skal også kunne modstå de ufine tricks der i flæng bliver anvendt her, gnubberi er set anvendt, og små berøringer jeg opfatter som en form for kropsvisitering ligeledes. Nej, det er ikke muntert at være enlig sardin i sildestimen, silden elsker jo den fedtholdige sild som ernæring. Og faren for at blive slugt er til stede i høj grad, ligesom små bidder også er en trussel !!!!

Så enhver hjælp er velkommen, osse dig badedyr, Bamse, Sank og alle jer andre. Snak med Islander om dannelse af et team af barske gutter der kan smelte, som den is der forfølger jer derhjemme. For det er den største trussel her på:

Condom Bar
www.thai-dk.dk/penfoto/17/Pat014.jpg

Puha hvor er det godt jeg ikke stamper i takt i øjeblikket, så ville jeg nok ikke kunne modstå gruppepresset. Næh jeg bruger tiden på langs i skyggen pt. og får set nogle halve film Sad

Og nu jeg bruger så meget tid indendørs, fandt jeg nogle billeder af fisk jeg har fanget griner

Ikke de største af slagsen, men de smagte godt music
www.thai-dk.dk/penfoto/17/070.jpgwww.thai-dk.dk/penfoto/17/no008.jpg

www.thai-dk.dk/penfoto/17/no011.jpgwww.thai-dk.dk/penfoto/17/Picture074.jpg

Så jeg har ikke nogen historie idag, jeg oplever jo ikke noget særligt. Det blev kun til en gåtur ind til Lamai for at spise hos yindee i går, her fatter tøserne ikke en dyt?? Hvor er din bike, og hvorfor går du. Hvorfor tager du ikke en taxi osv. osv. Og de kigger sgu mærkeligt på mig når jeg siger, at jeg er blevet lidt småtyk fordi jeg er holdt op med at ryge, de mener bestemt ikke at man tager på af det!!

Så der var ingenting at gøre, allerede inden jeg havde bestilt min mad havde jeg fået at vide, at jeg ville blive kørt hjem på bike. Og det er lidt underligt!! Når thai damerne rotter sig sammen og får en ide, kan man lige så godt opgive enhver modstand, selv mit forsøg på at fortælle at jeg skulle handle i Lamai gik galt?? Så jeg må gå en tur til Lamai i dag, for jeg skal faktisk handle :-O

Så jeg blev kørt hjem da jeg havde spist, lidt ærgeligt, for jeg mangler et PC kabel som jeg skulle ha købt i Tesco Lotus. Jeg er nødt til at gå igang, med at fjerne mine billeder fra PhotoBucket, og lægge dem her på siden i stedet. Det er et kæmpe arbejde med det antal jeg ejer ved ikke, men hvor jeg dog elsker at kunne tage alle disse billeder. Og jeg er super glad for at i kan lide det jeg tager billeder af, og jeg lover at jeg IKKE er færdig med at fotografere Thumb

Når jeg er klar, åbner jeg for fotoalbummet og håber i vil være villige eller interesseret i at støtte et godt formål??

Jeg har spurgt webmaster om jeg må gøre følgende, og svaret var ja Thumb

Alle billederne på både PhotoBucket og på siden her, er lagt op i en meget lille opløsning. På Photobucket er det meget bevidst, for her er de så smarte at forbeholde sig retten til dit billede, når du anvender dig af deres webside.

Så når jeg uploader der, sikrer jeg mig at de print og merchandise man kan købe sig til, vil se forfærdelige ud på grund af den dårlige opløsning mine billeder har ved ikke

Men jeg havde tænkt mig når jeg åbner foto albummet her, at tilbyde det oprindelige billede i den oprindelige opløsning for en billig penge. På grund af den høje opløsning, kan man sagtens og uden problemer, forstørrer dem til endda meget store størrelser.

Det her billede bruger jeg selv som baggrund på skrivebordet, og detaljerne er fantastiske i fuld opløsning.
www.thai-dk.dk/penfoto/17/Lilleblomst.gif

Og som jeg skrev i indledningen, er det kun for at støtte et godt formål. Hvis jeg som med min strandrensning hvor jeg håber at kunne gøre en forskel, ville jeg da være glad hvis mine billeder kunne hjælpe nogle børn, og derved gøre en forskel!!

Jeg er blevet spurgt af webmaster, om jeg kunne tænke mig at komme med til Suratthani, for at besøge et børnehjem der og donere lidt hjælp. Tage nogle billeder, og fortælle lidt om hvad det hele handler om.

Og det sagde jeg selvfølgelig straks ja til, jeg er altid åben for nye indtryk og nye ting at tage billeder af. Så det sker om en måneds tid, og jeg ser frem til det med nysgerrige øjne :-)

Så hvis jeg kunne finde frem til en fornuftig pris pr. billede, ville jeg give det her børnehjem alle pengene. Og det må da også være muligt at finde nogle annoncer for noget der interesserer jer, så bidraget kan blive lidt højere music

Hvad syntes i om den ide ??
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Badedyr
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2010 06:38

Bruger

Antal indlæg: 151
Tilmeldt: 25.01.10
 Status: Offline

Hej pensionisten...

Bare en lille info til dig, hvis du mangle plads til billeder med mere, synes selv det er meget billige, og vil selv købe det, til at gemme billeder på til/efter min ferie til Thailand.....

3000 MB plads = 9,31 kr pr måned
10000 MB plads = 19,35 kr pr måned
25000 MB plads = 36,48 pr måned

Men får Mail adresse til også, med sit domain....

http://www.one.co...

En rigtige god dag til jer alle sammen.....

MvH Per

ps: ja så fik vi sne igen i nat, og minus 6 grader lige nu Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2010 17:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hvis du skal ha held med dit fiskeri skal du spise hjertet råt af den første fisk du fanger hver dag (sushi)vi gjorde det på grønland med laks og det gav poteThumb

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
trang
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-02-2010 17:48

Bruger

Antal indlæg: 1
Tilmeldt: 09.02.10
 Status: Offline

Hej pensionisten

Jeg læser med glæde din dagbog næsten hver dag, og det er rigtig god læsning, tak for det.

Nu ser jeg til min skræk at du er blevet tilbudt plads på yindees side til dine billeder, og at du er i gang med at uploade dem.

Her vil jeg så advare dig, behold for guds skyld en kopi af dine billeder på din egen komputer. For på et tidspunkt bliver du måske uvenner med Yindee og du mister dine billeder.

Den kære yindee spiller ikke med åbne kort. Prøv at søge på div. danske thai relaterede sider på nettet, og du vil finde ud af at Yindee var administrator på Henriks thai side, han blev uvenner med Henrik og slettede hele siden på serveren.

Yindee havde her på siden et samarbejde med Hugos aidsbørn, og lovede at hele reklameindtægten her på siden ville gå ubeskåret til Hugos aidsbørn. Yindee stillede også siden gratis til rådighed for Aidsbørnene, men da Hugo ville have sin egen side, brød helvede løs og Yindee ville ikke støtte aidsbørnene mere, han fjernede sågar linket til aidsbørnene.

Og når man læser Manses indlæg i dag skal der ikke den store fantasi til at vide at han bliver censureret af Yindee, og at han formentlig får frataget sin klumme og måske bliver forvist fra siden.

Jeg selv kommer nok kun med dette ene indlæg på denne profil. Jeg havde profilen smukke, blev bortvist 30 dage i september, men der er noget der tyder på at webmaster ikke kan regne, for jeg kan stadig ikke logge på. Uhæderlighed og censur.
Held og lykke og pas på dine pragtfulde billeder.

venlig hilsen Smukke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 99,971,669 Unikke besøg | jQ Blog