Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thaksin rasler med krigs sablen ??
jesperfrb
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 06:17

Bruger

Antal indlæg: 176
Tilmeldt: 09.06.09
 Status: Offline

Der er så mange sager mod Thaksin og hans familie!
BTS (Skytrain) Hans søn´s firma fik securty, hans datter fik reklamering! Shuvanbhumi blev bygget af et af familiens eget selskaber! Bare et par få eksempler!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 06:42

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

jamen jesper jeg diskuterer slet ikke hvad Thaksin eller alle andre ministre i thailand har lavet af skurkestreger..
det er jo ikke bare ministrene i regeringen.. vi kan gå hele vejen ned i systemet, nayok - Gamnan - Puu yai - dam lurd bahn - det lokale politi.......
Alle er bund korrupte...........
sådan fungerer det og vi kan ikke gøre det mindste ved det.....

jeg kan ikke påstå jeg har fulgt vildt meget med i politik, men lige ang de billige lån ved jeg lidt fordi min kone har arbejdet med det og vi har det på vores computer..

Havde Thaksin bare gjort som alle de andre melet sin egen kage og undladt at røre ved korruptionen og narkoen, så havde han såmænd siddet i stolen endnu.
det er mit bud på det...

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Det var et rigtig godt indlæg du der lavede Leif, tak for det.

Du er stadig tilhænger af Thaksin som jeg læser dit indlæg, men som en af de få, erkender du at der har været
'visse' uoverensstemmelser. Det tager jeg hatten af for Thumb

Og hvor er det sandt, havde grådigheden ikke fået overtaget havde det set helt anderledes ud i dag. Alle
de penge kunne have hjulpet mange mennesker her i landet, i stedet for at blive gemt væk på en konto.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-03-2010 12:14

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Ja, tænkt på hvad alle de penge som samtlige regeringschefer gennem tiderne har snydt sig til kunne bruges til af forbedringer osv osv.. Igen om man stjæler et æble eller en hel kasse, fritager jo ikke nogen for at være tyveknægt.. Men man skal se på hvad ellers der blev gjort under den gode Khun Thaksins tid.

CITAT: "Havde Thaksin bare gjort som alle de andre melet sin egen kage og undladt at røre ved korruptionen og narkoen, så havde han såmænd siddet i stolen endnu.
det er mit bud på det..."

Ikke et dårligt bud i mine øjne.Thumb



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-03-2010 19:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

De spøger stadig.......

http://www1.voane...41082.html
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-03-2010 13:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Her er en lille opfølger på Thaksins sidste kamp.

Alle bekymrer sig om størrelsen på opgøret og alle er meget alvorlige. For det er jo ingen hemmelighed at
Thaksin mister sin ret til at opstille til et eventuelt kommende valg som PM hvis rettens ord står ved magt. Så det er sidste udkald
for herren her hvis han vil gøre sig gældende!! Det er det som mine venner tænker mest på, for Thaksin er jo nu 60 år og har ikke så meget andet at lave end ballade.

Er det slut nu, eller prøver han at tage magten i Thailand ved hjælp af demonstrationerne??

Ingen ved, og alle spekulerer ????

Som artiklen her fortæller, ser regeringen alvorligt på de kommende demonstrationer. De er vejen frem for de voldelige elementer
der findes blandt hans støtter, og skal bestemt tages alvorligt!!

http://www.nation...24073.html

Der kom lige en ekstra : http://www.bangko...ecurity-op
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmer
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-03-2010 05:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 146
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

jeg er bange for at taksin vinder han er rå og brutal bruger alle midler

regeringen er slet ikke klar til den kamp de taber de er for bløde

taksin ønsker ikke at blive PM i landet nej han vil være enehersker


www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2010 08:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Nu begynder der at vise sig negative følgevirkninger og regeringen erkender at det ikke bliver nemt ??


Prime Minister Abhisit Vejjajiva decides to cancel his trip to Australia as red shirts plan to hold a mass rally this weekend.

"No, I'm not going," the prime minister said when asked whether he would go to Australia scheduled between March 13 and 17.

Pro-Thaksin protesters announce to hold a three-day mass rally, staring this Friday. The highlight will be on Sunday at Sanam Luang.

http://www.nation...24194.html
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-03-2010 13:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Så kan det vel ikke siges mere tydeligt ??

Der bliver en helvedes ballade......

Red shirts aim at victory in three days

http://www.nation...24297.html


The red shirts will not settle for anything less than a complete victory in three days, rally organiser Chinnawat Haboonphad.


"Our goal is to win and the government must be ousted within three days or in one single day if possible," Chinnawat said.

About 70 per cent of taxi drivers in Bangkok have already confirmed they would take part in the mass rally even though a majority of taxi operators might not allow them to rent the vehicles between Friday and Sunday.

Key supporters of ex-premier Thaksin Shinawatra have started to show up at the Pheu Thai Pary reportedly to assist in the rally preparations. Those seen at the party headquarters include Yongyuth Tiyapairat from Chiang Rai.

The red shirts plan to start their mobilisation on Friday, when those from upcountry would start arriving in the capital. The main demonstration will kick off on Sunday at Phan Fah Bridge on Rajdamnoen Avenue.

As curtain-raiser, red-shirt activities have been planned for Friday at six key locations around the capital, such as Bang Na intersection and Taksin Circle.

The highlight of Friday's activities will be at Lak Si intersection. Red shirt leader Veera Musigapong will lead a Buddhist-Brahmin ceremony to curse on injustice and double standard.

Rally organisers expect to set up their main stage at Phan Fah Bridge, the convergence of five main roads seen as a most strategic location to cause the paralysis of Bangkok traffic.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 04:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3444
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

nu nærmer tiden sig alle frygter det værsteked mange taler i gåder rasende

hvad mon det ender med ved ikke aner det ikke men lidt fred kunne landet godt bruge
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 05:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jeg tror osse det ender med et ordentlig brag??

Thaksin's familie skal 'pludselig' til Tyskland og Schweiz på en 'længe' planlagt forretningsrejse. Et højtstående
medlem af de røde, besøger også sin søn i London, og opretter et såkaldt 'krigskontor' ??

PM aflyser den planlagte officielle tur til Australien og vil opholde sig med medlemmer fra regeringen i et safe house, de
her ting sker sgu ikke kun ved et tilfælde. Jeg melder mig i koret og tror på ballade!!

http://www.bangko...ssets.html

Det her link kan fortælle dig hvor mange Iphone du kan købe for de 76 Billioner, eller hvor mange mercedes du kan have
holdende i garagen ((2((
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Jailed former Thai leader Thaksin granted parole - PM Nyheder på andre sprog 4 19-02-2024 11:31
Ex-PM Thaksin Shinawatra granted royal pardon Discover Thainess 1 04-09-2023 11:22
Den tidligere thailandske præsident, Thaksin Shinawatra, vendt tilbage til Thailand Nyheder på dansk 1 22-08-2023 13:58
Thailand to ask Hong Kong to extradite Thaksin Shinawatra, exiled former Thai prime minister Nyheder på andre sprog 2 24-03-2019 06:13
Criminal Court issues arrest warrant against Thaksin Nyheder på andre sprog 1 13-10-2015 03:40

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,984,623 Unikke besøg | jQ Blog