Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 22.01.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2010 04:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

22.01.2010

Godmorgen Dagbog.

Tak igen for jeres pæne ord om Dagbogen, det luner med positiv respons.

Og velkommen til Dagbogens nye reporter Bamsen, han elsker som jeg at rejse rundt på egen hånd i Thailand fortalte han i går, så mon ikke vi kan lokke ham til en fortælling i ny og næ næste gang han kommer herud?? music

Og jeg er ked af at jeg ikke (Manse) er tidlig nok ude, af en eller anden årsag, sover jeg vældigt godt for tiden. Men det er nu ikke på grund af mit hårde arbejde, næh, jeg er bare træt!!

Så det er ikke en Dagbog spækket med nyheder eller sladder du får serveret i dag, men en fortælling om min kedelige hverdag. Den er dog stadig 614 % mere indholdsrig, end min hverdag ville have været hvis jeg havde boet i DK :-)

Jeg gik som jeg fortalte i går, i gang med at slibe på båden efter morgenkaffen. Men gudskelov varede den galskab kun 2o minutter, så stod Jörg og hans balinesiske kone Chanti der. Og hvor er jeg glad for at have venner, de her 2 stk af slagsen, stod og smilede vildt bredt fordi det var langt tid siden vi har set hinanden. Så jeg så ingen anden udvej end at slukke for maskinen og lægge støvmasken væk :-O

Og sådan gik det halve af dagen Grin

Vi fik holdt vores Chang møde, endda et par gange :-O, men det var rigtigt hyggeligt. Især da Jörg kiggede undrende på mig da han så nogle af billederne, han kunne simpelthen ikke forstå at der i Khao Sok var longtail både. Hårdnakket påstod han at det ikke var rigtigt, nu har han jo boet her i 15 år, og har besøgt Khao Sok mange gange uden at have set dem, eller endda hørt om dem!!

Så jeg gav ham straks øgenavnet turguiden grinergriner

Puha, uden mad af nogen slags, syntes jeg at mødet blev lidt rigeligt muntert!! skaalMen jeg holdt stand og deltog i mødet, 3 øl blev det til på et par timer. Så da de kørte var dagen allerede ved at være slut, okay klokken var kun 3, men arbejdsmæssigt var den næsten slut. Så det blev kun til 1 times arbejde på båden da de var kørt, men lidt har også ret.

Og nu var stilen ligesom lagt, så da klokken var 8 eller der omkring, kørte jeg en tur ned for at besøge Pat og pigerne. Og hold da op en velkomst, igen havde jeg været savnet, og måtte igen fortælle om min tur hej

Og nu kommer jeg med en indrømmelse, jeg blev for første gang i den tid jeg har været i Thailand, fuld musicmusic

Begejstringen over mit besøg ville ingen ende tage, Pat sponsorede mit ophold i baren og hældte den ene øl efter den anden i mig. Meget mod min vilje blev jeg også brugt som blikfang i baren, turisterne er ikke så mange her for tiden, så Pat mente, at hvis jeg var der, ville andre falang også komme??

Tænk at blive misbrugt så voldsomt??

Og Bambi den lille frækkert, gjorde virkelig et bravt forsøg på en venlig overtagelse. Vi spillede pool, og nogle andre spil med nogle træklodser, en hyggelig aften der kunne have endt meget anderledes??

I dagens anledning syntes jeg at hun var rigtig sød, enten er jeg ved at blive gammel, eller osse er jeg ved at blive stiv tænkte jeg. Jeg fik aldrig noget svar på det spørgsmål gudskelov godag

Bambi som mente at hun havde overtaget (hun hverken ryger eller drikker) indledte angrebet med at tilbyde mig lidt underholdning for 3000 Bht. Selv om jeg var omtåget og i vældigt humør, havde jeg stadig hjerne nok til at grine!! For jeg kunne jo ikke dy mig vel?? Da hun gav mig tilbuddet sagde jeg ja til hende, jeg kiggede lidt omkring og spurgte hvor hun havde hendes taske nu hun skulle være hos mig i en uge grinergriner

Undskyld hvis i ikke kan følge mig, men jeg syntes altså det var muntert. Det her lille stk tøsepigebarn troede at jeg var gået i fælden, hendes forførende blikke gennem lang tid havde nu endelig båret frugt troede hun.

Og jeg indrømmer blankt, at jeg også kun er menneske. Mange af pigerne her har kroppe så flotte, at guderne sig må forbarme, puha det er hårdt nogle gange. Og jeg er jo heller ikke munk vel??

Så helt ærligt, ved jeg ikke hvad der var sket hvis jeg ikke havde moret mig over hendes prisforslag!!
Men jeg kom hjem alene, måske godt, måske skidt, hvem ved ??

Det havde da ellers været noget pænt, og ville have pyntet gevaldigt, hvis der havde ligget en sådan ting i sengen godaggodag

Nå, livet går videre. Jeg er stadig benovet over antallet af klik på mine billeder, men nu er det da gået helt galt, prøv at se tallene her!!

Stats This Week
All Stats
New Album Views: 19
New Image Views: 10421
Most Viewed Album: Khao Sok, 8 views
Followers: 0

Det er dobbelt op siden i går, tænk hvis jeg fik 1 øre pr klik!!

P.S. Hvis i kommer med kommentarer til Dagbogen i dag, bedes i gøre det lidt stille Grin
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Mr positiv
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2010 10:19

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 29.03.09
 Status: Offline

Pensionisten her er en ide, om den kan bruges vides ikke, men her er den.

Du laver en hjemmeside som skal hedde noget med www.diarysamui.com navnet er leddigt hvis jeg ellers har skrevet
rigtigt.Så skriver du ellers som du plejer men oversætter den med google oversæt eler et andet program til 20sprog.
Så når folk åbner din hjemmeside kan de vælge hvilket sprog de vil.Når du så kan se hvormange der kigger kan du begynde
at søge nogle der er interesseret at få lidt reklame ud.Feks condom bar hvor du skal have 30% rabat eller Lindys spisested
hvor han laver stægtflæsk til dig en gang om ugen med en kølig offcouse eller eller osv.Blot en tanke.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
islander
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2010 16:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 141
Tilmeldt: 21.12.09
 Status: Offline

Hej Pensionist.
Din standhaftighed fylder mig ærefrygt og rædsel.
Mvh
islanderThaiThumbDanmarkked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2010 05:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

www.yindee.dk/foto1/05.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 100,032,803 Unikke besøg | jQ Blog