Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Fest - Lille bryllup - Fest
larsmand
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-01-2010 19:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 02.01.10
 Status: Offline

Så er det for 3. gang lykkedes mig at få en kvinde i nettet der vil smedes sammen med mig... Håber 3. gang er lykkens gang...
Nu er det så første gang jeg skal giftes med en thai... og det glæder jeg mig naturligvis til... meeeeeeen....

Hun vil bare holde et lille stille bryllup nu her i februar for den nærmeste familie (15-20 mennesker) og så er planen at vi senere holder et stort 5-600 gæsters bryllup... Og det synes jeg jo er ok.... Men hvordan holder vi lige sådan en fest (skal bare holdes hos hendes mor og far)... Kan man forestille sig sådan en god grillfest som man kunne finde på at holde i Danmark??? Måske over hele weekenden....

Hun har været gift med en anden dansker og boet her i dk i 6 år så hun kender godt de danske traditioner, men jeg kender da ikke lige deres....

Men måske du kunne fortælle mig om sådan en lille fest og de alm traditioner der følger med......

Hvad med gaver.... hun siger selv at jeg ikke behøver at gi noget til familien og hende... hun har to piger og far og mor... Vil jo også gerne gemme den del til den store fest senere på året... Men vil på den anden side heller ikke føle mig helt til grin hvis jeg kan slippe for det-...
Mon livet kan byde på mere end jagt og kvinder!??!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.gamehunting.dk
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-01-2010 05:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej

gaver gaver som din kommende kone siger meget fornuftig det behøver du ikke

ok en flaske whisky til svigerfar altid en god ide lidt duftevand til svigermor og lidt små gaver til konens to unger

konen bliver sikkert glad for lidt guld i morgen gave

bryllups festen kan fint holdes derhjemme eller en tur på den lokale hotel alt efter smag og behag læs pengepung

ellers kan du finde en masse om bryllup i manse,s krumme

http://www.thai-d...ead_id=817

http://www.thai-d...ead_id=590

http://www.thai-d...ead_id=335

http://www.thai-d...read_id=66


....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-01-2010 10:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

sakset fra http://weblog.kro...

Flere og flere udenlandske par, herunder danskere, vælger at blive gift i Thailand efter thailandsk tradition.

Et typisk thailandsk bryllup sker ofte i brudens hjem, hvor manden tidligt om morgenen kommer i en parade og forsøger at skaffe sig adgang til hjemmet gennem diverse symbolske prøvelser.

Det naturligvis ikke muligt for et dansk ægtepar at inddrage brudens forældres hjem, så bryluppet vil ofte ske på en strand, i et tempel eller på et hotel - sidstnævnte er også normalt for thailændere, hvorfor jeg personligt mener, at det er det mest autentiske.

Et thai-buddhistisk bryllup består af en blanding mellem theravada-buddhisme og animisme, og ofte vil danskere fravælge en del af modulerne og blot medtage selve munke-velsignelse og "vandceremonien", hvor sidstenævnte er animistisk, men den smukkeste part af brylluppet.

Brylluppet er ikke juridisk gyldigt, hvis det ikke registreres på et "ampør" (en slags kommunekontor). Nogle gange kan en emedsmand fra et ampør møde op ved selve velsignelsen mod et "honorar".

Personligt fraråder jeg registrering i Thailand, fordi der først er den del papirer, som skal oversættes og verificeres, før man kan blive gift, og når man er gift, så skal de nye papirer ligeledes oversættes og verificeres, før ægteskabet kan blive registreret i det danske folkeregister.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-01-2010 10:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3441
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

ps kig også her http://weblog.kro...t-fra.html

og her http://weblog.kro...visse.html

seriøs læsning
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
havefreak
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2010 08:20

Bruger

Antal indlæg: 7
Tilmeldt: 22.11.09
 Status: Offline

Det ser hyggeligt ud, det må være en oplevelse
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-01-2010 13:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 200
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

hej larsmand

får vi lidt fra dit godt at se fra din kommede fest ølkrus
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
larsmand
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2010 03:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 5
Tilmeldt: 02.01.10
 Status: Offline

Jamen selvfølgelig må jeg da få taget lidt foto.... Tror nu det bliver stille og roligt... bare lidt grillfest med tilhørende bar... lidt som man kunne finde på herhjemme en varm sommerdag i selskab med alle drengene..... så må jeg se hvad de mener om det dernede.... men glæder mig da lidt...
Mon livet kan byde på mere end jagt og kvinder!??!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.gamehunting.dk
yindee
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2010 10:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

larsmand skrev:
Jamen selvfølgelig må jeg da få taget lidt foto.... Tror nu det bliver stille og roligt... bare lidt grillfest med tilhørende bar... lidt som man kunne finde på herhjemme en varm sommerdag i selskab med alle drengene..... så må jeg se hvad de mener om det dernede.... men glæder mig da lidt...


ok lyder til at du har styr på tingene Thumb

jagt og kvinder mangler du ikke fiskeri Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2010 13:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

larsmand skrev:
Jamen selvfølgelig må jeg da få taget lidt foto.... Tror nu det bliver stille og roligt... bare lidt grillfest med tilhørende bar... lidt som man kunne finde på herhjemme en varm sommerdag i selskab med alle drengene..... så må jeg se hvad de mener om det dernede.... men glæder mig da lidt...


hvor. hvornår. hvordan, bliver vi inviteret med til festen held og lykke til dig og din kommede kone hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-01-2010 14:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davser larsemand

hvor skal det holdes og hvornår
måske jeg er i nærheden til lidt gratis mad og colaThumb

hold og lykke med det lars.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-01-2010 11:31

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej larsemand

På med spender bukserne. Lav et bryllup som hun kan være stolt af. Her mener jeg familien, så er du på den grønne gren. Dette behøver slet ikke være dyrt. Kan gøres for 5 til 10.000.- gode danske kroner, alt afhængig af hvad i har af ønsker.

Lad være med at være fedtet, for et sådant munkebryllup er det vigtigste for en Thailandsk pige. Hun er kold over for det danske og det thailandske officielle bryllup. Hun må bare ikke tabe ansigt, det er meget vigtigt.
Du vil blive behandlet som en konge resten af dine dage, hvis dette munkebryllup bliver en succes.

Andet er der faktisk ikke i dette, så hvor svært kan det være. Har du spørgsmål til andet ud i giftermålet, er du velkommen til at sende en PB, og jeg vil være dig behjælpelig.
Thai
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2010 13:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

manse skrev:
Hej larsemand

På med spender bukserne. Lav et bryllup som hun kan være stolt af. Her mener jeg familien, så er du på den grønne gren. Dette behøver slet ikke være dyrt. Kan gøres for 5 til 10.000.- gode danske kroner, alt afhængig af hvad i har af ønsker.

Lad være med at være fedtet, for et sådant munkebryllup er det vigtigste for en Thailandsk pige. Hun er kold over for det danske og det thailandske officielle bryllup. Hun må bare ikke tabe ansigt, det er meget vigtigt.
Du vil blive behandlet som en konge resten af dine dage, hvis dette munkebryllup bliver en succes.

Andet er der faktisk ikke i dette, så hvor svært kan det være. Har du spørgsmål til andet ud i giftermålet, er du velkommen til at sende en PB, og jeg vil være dig behjælpelig.
Thai



hvad kostede dit bryllupgriner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2010 13:44

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

BZ

Din sarkasme er malplaceret her. Hvad mit bryllup har kostet er jo egentligt irrelevant, for larsmand spørger jo om noget småt, hvorfor jeg svarede som du prøver at gøre til din personlige vittighed.

Du må da gerne vide hvad mit bryllup kostede med disse enormt mange mennesker, fri øl, spiritus og overnatning. 300.000.- baht. Jeg synes det var dyrt, men jeg kunne honorere beløbet uden problemer.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-01-2010 13:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

manse skrev:
BZ

Din sarkasme er malplaceret her. Hvad mit bryllup har kostet er jo egentligt irrelevant, for larsmand spørger jo om noget småt, hvorfor jeg svarede som du prøver at gøre til din personlige vittighed.

Du må da gerne vide hvad mit bryllup kostede med disse enormt mange mennesker, fri øl, spiritus og overnatning. 300.000.- baht. Jeg synes det var dyrt, men jeg kunne honorere beløbet uden problemer.ved ikke



det var skam ikke min mening at senere dig fik trykket på den forkerte smily det skulle have været denne her music sorry som de siger i udlandetgodag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bryllup ender i blodig massakre Nyheder på dansk 1 05-12-2023 10:37
Thai-fest i København, fredag den 8. juni 2022 Udenfor Thailand 3 15-08-2022 07:38
Den lille gris på to ben Alt det andet 3 29-04-2021 08:46
Sjov lille video fra pattaya og omegn Amazing Pattaya 2 30-07-2019 06:48
Jule pige fest i Pattaya Amazing Pattaya 2 10-12-2018 04:50

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.45 sekunder | 99,719,052 Unikke besøg | jQ Blog