Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Slut med at downloade film!!
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2009 10:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Ja desværre er det hvad der er sket herude og måske forklaringen på den meget svingende internetforbindelse!!

Jeg har igennem mange mange år downloadet Torrent fra forskellige websites, og normalt er det musik og DVD koncerter jeg henter. Men herude begyndte jeg at hente en masse film med Svenske tekster på Minninova og Pirate Bay da jeg ikke kan finde nogle tekstede her (på mit sprog!!), men det er åbenbart blevet stoppet!!ked

Det er nu 2 dag jeg har forsøgt at hente nogle film, men hver gang får jeg en fejlmeddelse der siger at adgangen til Torrenten er nægtet. For at teste om det var alt materialet på de to sider der var blevet spærret, har jeg for forsøget skyld startet en download af noget musik fra Pirate Bay. Og det jeg henter kører som det plejer, helt uden problemer og er her om små 7 minuttermusic

Er der nogle af jer andre herude der har problemer med download af film??
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2009 10:51



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg ved ikke om det hjælper med den her? Den kan jeg da komme på pirate bay selvom stofanet har blokeret for adgang.

http://hidemyass....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2009 11:52

Bruger

Antal indlæg: 682
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

jeg syntes generelt torrent download er langsomme, så begyndte at bruge Zultrax, det virker ganske fint... Bare lidt mange film med fransk tale man lige skal sortere fra, men der står som regelen ( fr )

God jul
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-12-2009 03:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Jsh 71 og Leif.

Som jeg skrev kan jeg stadig downloade musik og andre ting fra de 2 sider, så det er ikke et spørgsmål
om at bruge et eksternt link.

Det er KUN film der af en eller anden grund giver den fejl meddelse, her til morgen startede jeg 7 download af
koncerter fra en side jeg er medlem på. Det er en torrent side hvor jeg henter mange af mine koncerter og her er der ingen
problemer.!!

Jeg downloader lige nu med 311 kb/s, altså 3 Mb som min forbindelse er på, det vil jeg da ikke kalde langsomtThumb
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vores gamle Danmark - film fra fortiden Film, bøger etc 4 04-03-2024 16:51
film og dokumentare danske.. Film, bøger etc 79 20-01-2024 13:12
Måske slut med billige rejser til amazing Thailand... Hele Thailand 8 10-07-2022 11:30
Hjertelandet – en ny film om familier fra Thy-egnen Film, bøger etc 21 26-06-2022 12:44
Slut med karantæne fra 1. maj Hele Thailand 7 29-04-2022 16:06

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,562,927 Unikke besøg | jQ Blog