Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Snød døden tre gange - overlever nu finans krisen i Asien
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-12-2009 05:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Bo Tromborg fulgte sine forældre til Singapore som 14- årig. Siden da har han været asiat i hjertet. Han har taget sine uddannelser i Skive, hans liv blev reddet på Rigshospitalet, men han føler selv at han hører til i Asien. Netop nu lever han med sin kristne indonesiske hustru og deres fælles datter i eget hus på Java.

Af Bjarne Wildau

Bo Tromborg fra Skive er en fighter af guds nåde. For godt 10 år siden døde den nu 37 årige trætekniker hele tre gange på Rigshospitalet i København. Men han fik sin vilje, overlevede, og lige nu kæmper han videre for sit økonomiske liv i Indonesien, hvor han lever med sin lokale hustru og deres lille fælles datter.
”Jeg var lige blevet 26, da jeg tog til Vilnius i Litauen med en god kontrakt for at arbejde med træ. Pludselig blev jeg syg. Fik det meget dårligt, blev svimmel, mistede bevidstheden, og endte da også med at blive overført til Rigshospitalet i København”, forklarer den nu 37- årige Bo Tromborg denne tirsdag eftermiddag, hvor vi tilfældigt og heldigt, ud af alle steder i verden, har mødt hinanden i Indonesiens hovedstad Jakarta.
Noget af det første jeg lagde mærke til, da jeg mødte manden som blev født ind i en træ familie i Skive var, at hans ene øje kigger ud til siden. Forklaringen om det dårlige øje, og de tre dødsfald og ikke mindst Bo Tromborgs overlevelse, det er den historie som kommer her.

læs resten her og der er også et par gode foto,s http://asiennoegl...gspot.com/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
DD Inn lukker/ DD Inn overlever Nyheder fra Pattaya 3 28-04-2024 17:22
THAI AIR ændre flyrute som følge af Iran Israel krisen. Flyselskaber 1 16-04-2024 15:10
3 udlændinge og thailandske koner dømt til døden i Thailand Fri debat: Pattaya 1 23-06-2023 16:21
Kvinde dømt til døden Nyheder på dansk 1 01-10-2022 17:57
Tre gange om ugen fra København til Bangkok Flyselskaber 1 25-01-2021 11:26

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 99,692,029 Unikke besøg | jQ Blog