Debatemne: Thai-Dk Din debat side :: Børn, forsinkelser eller sidemænd: Hvad irriterer mest på flyturen

Oprettet af kro90 d. 09-10-2012 07:55
#35

Hej Jager

4 det er thai vi rejser med ikke sas.
Det gør ingen forskel da det er SAS personale der står ved check in i Kastrup, det er yders sjældent Thai her personale ved checkin i CPH. Det er SAS der handler ThaiAirways.
Om i kun var gode forældre den ene vej, her tror jeg du misforstår mig, Det jeg mente var et forældrene er total ligeglade med hvad der børngør, de forsøger IKKE at trøste dem eller beskæftige dem,
dda vi fløj hjem sidst, var der et par rækker foran os, en Thai familie far, mor og 2 børn. Det ene barn bestilte stort set ikke andet end at stå op i sædet, råbe og skrige, rende frem og tilbage, snide madbarken på gulvet. Forældrene gjorde intet, for at skaffe ro. var de gode forældre ??
Hvis de nu havde forsøgt at beskæftige barnet, så var det en anden sag.
Der var flere andre med børn på maskinen, b.la. et dansk/Thai par med en lille en, der græd når maskinen skulle op og ned pga. trykket i maskinen og dermed ørene blev forstort, her gjore forældrene alt for at hjælpe/beskæftige barnet. Det var gode forældre, både for barnet og os andre, men total ligegyldighed fra forældrenes side den går ikke.