Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
AIDS børn
#81 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 11:57

Antal indlæg:
 Status: Offline

bamsen skrev:
Davs
Der skal måske passes på med at bruge en dansk konto til indsamling,
Det er vist ikke lovligt uden politi tilladelse til indsamling.

bamsen

Godt tænkt Thumb

.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#82 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 14:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3554
Bopæl: Thailand

hej
min bank under søger sagen og vil vende tilbage med reslutatet

.
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
lindyras
#83 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 14:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: bornholm

Jeg har d.d sendt en forespørgsel til aidsfonden om hvordan man kommer i betrakning for at få penge derfra.
De støtter også aids i udlandet.

Deres emailadr....

Der er måske også andre der kan prøve

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
lindyras
#84 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 15:40
Bruger avatar

Bruger

Den emailadr. virker ikke.

Jeg prøver en anden vej.

lindy
#85 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 15:49

Antal indlæg:

Jos_38 skrev:
Nej - vedkommende tager fejl, men der er præcis 8 måneder til officiel AIDS dag (den. 1. december) :)

.

I mit sind er det AIDS dag hver dag..........Sad(
#86 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 16:22

Antal indlæg:

lindyras skrev:
Den emailadr. virker ikke.

Jeg prøver en anden vej.

lindy

tror der har indsneget sig en tastebøf :) - skulle virke skaal

.
lindyras
#87 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-04-2009 17:06
Bruger avatar

Bruger

Ja jos det var en tastebøfrasende har sendt en gang til så må vi ser hvad der sker....

lindy
lindyras
#88 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-04-2009 14:11
Bruger avatar

Bruger

Til huratho og yindee.

Jeg har lige sendt jer en mail kik i jeres indbakke og kom med en melding.

lindy
#89 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 08:23

Antal indlæg:

Det er jo let nok... når man ikke selv kan :) at stille krav til folk - så det gør jeg :D

Hugo... der mangler lidt billeder eller nogen nyheder - hvis "vi" skal bevare momentum...

Jeg vil gerne være lidt mere aktiv i mit netværk, men jeg har brug for lidt kød i udstillingsvinduet så at sige...

Forståelse for at folk KAN have andre ting at tage sig til, så tag det venligst som et forslag :)

.
yindee
#90 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 09:05
Bruger avatar

Bruger

lindyras skrev:
Til huratho og yindee.

Jeg har lige sendt jer en mail kik i jeres indbakke og kom med en melding.
lindy

hej tak for det fine forarbejde Hugo vil nu kigge på hvad der er brug for af forskellige ting og sager
derefter vil han snakke lidt med den aisfond og se om de vil støtte vores sag

...

#91 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 09:10

Antal indlæg:

Hej

Der vil komme flere billeder, men som Jannik siger er jeg handicappet pt idet min kone er rejst på fam.besøg i Korat. Hun kommer tilbage på tirsdag og så sker der noget.

Hilsen Hugo
#92 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 11:34

Antal indlæg:

Hugo -> Thumb

Jeg ved ikke hvem "natten" er på DTW - det er en kendt hemmelighed at Kim er lidt, skal vi sige... protektionistisk, med at være eneste side i Danmark om Thailand...

Og et eller andet sted synes jeg da nok at det er ret humoristisk at drille ham, på flest mulige måder...

Men om aidsboern.thaikd.dk lige er det rette middel, er jeg noget i tvivl om, jeg frygter at det skader skolen mere end det gavner, der sidder jo også mennesker på DTW der har et netværk, som kunne være behjælpelige, men de faste Pattayaer derovre vil jo ikke se med milde øjne på at man forsøger at tirre webmaster, og så ryger der måske lidt goodwill på den måde...

Dette er udtryk for en mening om midlerne - og ofte helliger målet jo midlerne der bruges, jeg er blot ikke enig i denne disposition...
http://www.dansk-...post_89369

.
yindee
#93 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 12:15
Bruger avatar

Bruger

jamen Jos38

nu skuffer du mig meget endda en webmaster indfører censur af den groveste slags og du mener at man barer skal lade som ingenting

hvad natten har gjort er efter min mening skide godt og som Simon Spies sagde dårlig reklame er bedre end ingen reklame

..

claus31130
#94 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 12:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Bopæl: Lamplaimat, Buriram, Thailand

@jos_38....

Nu er det jo ikke Hugo eller nogle af os andre der bestyrer DTW....
Jeg prøvede den anden dag da siden blev frigivet fra min hånd at sætte et link ind til siden....
Da jeg gemte mit svar i den tråd,kom linket til siden op hvor der lige netop manglede "thaidk" i linket......så om det gavner nogen eller ikke gavner nogen,det gavner ihvertfald ikke børnene at man ikke kan poste et link til siden inde på et forum der omhandler og hvor folk interesserer sig for Thailand.......Bare min mening om det.....
www.nielsen.in.th
#95 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 16:06

Antal indlæg:

yindee skrev:
jamen Jos38
nu skuffer du mig meget endda en webmaster indfører censur af den groveste slags og du mener at man barer skal lade som ingenting

Nej - der tager du fejl (altså sikkert ikke i at jeg skuffer dig :) ) jeg går ikke ind for censur - det er min begrundelse for at ønske mig slettet fra siden (DTW) for over et år siden, jeg ville faktisk også synes at det var iorden hvis man brugte dette debatsted som "proof of concept"...

Det jeg er bange for er at nogen skulle få den ide at man bruger børnene som totalt ufrivillige ofre... eller løftestænger i en sag de intet har med at gøre, det eneste de skal er jo blot at få bedre forhold...

Selve ideen med at gøre opmærksom på den censur af internettet som Kim har gang i (og har haft rigtigt længe) synes jeg er OK - og jeg kan som sagt synes at det er herremorsomt at drille Kim lidt... Jeg tænker i virkeligheden kun børnenes sag, når jeg er imod at bruge lige den ene side...

Det er jo ikke umuligt at bede webmaster registrere subdomænet dril-kim.thaidk.dk og så bruge den som eksempel, eller som sagt blot at henvise til denne side, som det jo er sket før (Henriks side i sin tid blev jo annonceret på DTW)...

Så det har intet med Kim at gøre, lad os tænke scenariet at jeg ønsker at gøre opmærksom på nogen uretfærdigheder i Danmark, og jeg synes at et bestemt politisk parti var nogen hængemuler - så kunne jeg måske finde på at anvende aidsboern i mine argumenter, for at bevise nogens umenneskelighed - eller noget - jeg kan se massere af muligheder for at "mis"bruge aidsboern i den ene eller anden sammenhæng, som intet har med ungerne eller indsamlingen at gøre...

Jeg er bange for at børnenes sag kan drukne i fnidder, en del af de steder jeg kunne tænke mig at henvende mig, er ikke enige med Spies lad os sige det på den måde...

.
#96 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 16:09

Antal indlæg:

claus31130 skrev:
@jos_38....

Nu er det jo ikke Hugo eller nogle af os andre der bestyrer DTW....
Jeg prøvede den anden dag da siden blev frigivet fra min hånd at sætte et link ind til siden....
Da jeg gemte mit svar i den tråd,kom linket til siden op hvor der lige netop manglede "thaidk" i linket......så om det gavner nogen eller ikke gavner nogen,det gavner ihvertfald ikke børnene at man ikke kan poste et link til siden inde på et forum der omhandler og hvor folk interesserer sig for Thailand.......Bare min mening om det.....

Jeg kan godt gå ind for at man linker til siden, og lige i starten synes jeg at det var iorden, dit svar var iorden - til Suk, det var iorden at I debaterede den manglende mulighed for at kunne linke direkte, der blev fundet en mulighed - nemlig tinyurl, det burde derfor have været enden på det (i min verden) - om det er et tinyurl eller et thaidk.dk link er jo børnene uvedkommende - men tråden startede ganske godt... Bare min mening skaal

.
claus31130
#97 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 16:53
Bruger avatar

Bruger

Tjae,jeg ønskede at linke til siden,og det kunne jeg ikke,og det skrev jeg.....og så var den ike længere fra min side......
At der så er andre der tager det ilde op at man ikke kan,ja det står jo dem frit for,det er jo en slags automatik censur .....men det må den webmaster om....
At det nok ikke gavner børnene...kan du måske have ret i.....
Men tråden er jo da allerede ved at blive som mange af dem ender derovre...i mudderkastning...

Nå men det er jo ikke det som det handler om,det er de kære børn deroppe i Chiang Mai...

Jeg synes det er en god ide med nogle flere billeder oppe fra skolen,samt måske nogle nyheder derfra engang imellem også,siden ser lidt tam ud....men så snart jeg får noget mere at gøre med fra Hugo,så kommer det op på siden
www.nielsen.in.th
#98 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 17:02

Antal indlæg:

claus31130 skrev:
Men tråden er jo da allerede ved at blive som mange af dem ender derovre...i mudderkastning...

Ja - det var lige det jeg frygtede - jeg ved ikke om han har skiftet "taktik" men i de gode gamle dage kom det til at hedde f.eks. www.anders-and.dk - hvis man skrev www.thaidk.dk - således at han bruger fyords filtret (som du også har på denne side - du kan indsætte "DTW" i listen over fyord og så erstatte med "siden vi ikke taler om" :LOL ) - og helt sikkert det er et meget bevidst valg fra hans side...

Da jeg bad om at blive slettet fra siden skete det jo ikke, det brokkede jeg mig over - så kom jeg på IPfilter som sendte mig over på Henriks side, en lille leg han har - for selv han må vel have så meget indsigt at han ved det ikke kan holde folk væk, der VIL læse med...

Men ja jeg var lige ovre og kigge, det er blevet en helt almindelig dag på kontoret for DTW *DR* - og det er også (synes jeg) synd for Suk's fine initiativ med at lægge den derover, samt skolen og børnene...

.
#99 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-04-2009 17:50

Antal indlæg:

claus31130 skrev:
Jeg synes det er en god ide med nogle flere billeder oppe fra skolen,samt måske nogle nyheder derfra engang imellem også,siden ser lidt tam ud....men så snart jeg får noget mere at gøre med fra Hugo,så kommer det op på siden

Ja - jeg tror på at det her i starten er "vigtigt" at vi er lidt aktive - bl.a. på facebooksiden som Suk og Hugo har - med at smide "nu er der nyheder" ind (dette kan iøvrigt igen gøres med goldwings tinyurl også på DTW til den tid)...

Jeg har forespurgt i min kontakt med medierne om nogen kunne tænke sig at vinkle historien, men det er jungletromme metoden, så der kan fint gå lidt tid inden nogen gør (hvis) - men jeg forudser at Hugo KAN få meget travlt - så jeg har da tænkt på om der er backup til Hugo så ikke han slides ned inden det begynder (her tænker jeg på folk med reel viden om og besøg under vesten på skolen ?? ) - jeg kommer jo nok til Chiang Mai - med tiden, men jeg tror ikke det sker i denne måned, og nok heller ikke i Maj...

Endnu flere strøtanker :D

.
claus31130
Skrevet d. 04-04-2009 18:01
Bruger avatar

Bruger

Jos_38 skrev:
claus31130 skrev:

Ja - jeg tror på at det her i starten er "vigtigt" at vi er lidt aktive - bl.a. på facebooksiden som Suk og Hugo har - med at smide "nu er der nyheder" ind (dette kan iøvrigt igen gøres med goldwings tinyurl også på DTW til den tid)...

Jeg har forespurgt i min kontakt med medierne om nogen kunne tænke sig at vinkle historien, men det er jungletromme metoden, så der kan fint gå lidt tid inden nogen gør (hvis) - men jeg forudser at Hugo KAN få meget travlt - så jeg har da tænkt på om der er backup til Hugo så ikke han slides ned inden det begynder (her tænker jeg på folk med reel viden om og besøg under vesten på skolen ?? ) - jeg kommer jo nok til Chiang Mai - med tiden, men jeg tror ikke det sker i denne måned, og nok heller ikke i Maj...

Endnu flere strøtanker :D

.

:D Ja det kunne være lækkert hvis der var nogen der kom derop en tur inden for længe,der går desværre osse et par mdr. inden jeg får tid til at komme derop
www.nielsen.in.th
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bo gratis i Hua Hin for enlig mor eller far med børn Bolig i Thailand 2 23-01-2017 08:46
Børn og thai-boksning Hele Thailand 5 16-06-2015 10:56
Hvis du elsker børn, ikke giver dem Candy Diverse 4 15-06-2013 05:58
HIV/AIDS - 'Country in crisis' Nyheder på andre sprog 1 30-11-2012 02:04
Børn, forsinkelser eller sidemænd: Hvad irriterer mest på flyturen Diverse 43 04-11-2012 00:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768