Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
AIDS børn
jsh71
Skrevet d. 12-05-2009 07:49

Bruger

Antal indlæg: 1837
 Status: Offline

Det ved jeg ikke det er de oplysninger jeg har skrevet ned med den der frøs herreds. Og nu har jeg prøvet igen og igen skriver den det samme, men nu skriver den også jeg skal udfylde bankens navn og det har jeg selvfølgelig også gjort.

Ja det er med netbank
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
jsh71
Skrevet d. 12-05-2009 08:05

Bruger

Nå men det lige meget nu for jeg overførte på kasikorn kontoen, håber bare ikke jeg kommer til og betale 60 kr i gebyr ligesom sidst hæ hæ. Pengene skulle jo gerne gå til de dejlige børn
jsh71
Skrevet d. 12-05-2009 08:26

Bruger

Ok de har da kun taget 20 kr i gebyr den her gang, så det er da til og overleve.
lindyras
Skrevet d. 12-05-2009 08:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: bornholm

Ingen problemer her overførte penge fra nordea netbank til frøs herreds den gik lige igennem.

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
jsh71
Skrevet d. 12-05-2009 08:37

Bruger

Det er sgu da underligt jeg ikke kan så, der var ingen problemmer med at overføre til kasikorn
jsh71
Skrevet d. 15-05-2009 11:03

Bruger

Øv nu har jeg lige fået brev fra danske bank at de har fået besked fra den thailanske bank at de ikke kan placere pengene fordi jeg åbenbart ikke har skrevet navn på modtager.

Sig mig er de dumme de thailanske bankfolk, kommer navnet ikke når de skriver kontonumret?
lindyras
Skrevet d. 15-05-2009 13:34
Bruger avatar

Bruger

Da vi samlede ind til ham vatpikken på dtw ville jeg overføre penge til vebmasters konto men det ville den ikke ,jeg måtte i banken så var der ikke nogen problemer.

lindy
Skrevet d. 15-05-2009 15:54

Antal indlæg:

jsh71 skrev:
Øv nu har jeg lige fået brev fra danske bank at de har fået besked fra den thailanske bank at de ikke kan placere pengene fordi jeg åbenbart ikke har skrevet navn på modtager.

Sig mig er de dumme de thailanske bankfolk, kommer navnet ikke når de skriver kontonumret?

Hmmm - om de direkte er dumme det ved jeg ikke, men altså - hvis du taster forkert kontonummer, så kommer der jo et navn frem, uanset hvilket - og hvis de ikke har et navn at holde den oplysning op imod - kan det jo være Thaksins konto der bliver udtrukket :D :D det er da ikke sikkert at det ville komme børnene til gode, så det er nok meget godt hvis de ikke vil lave overførslen uden et navn...

.
jsh71
Skrevet d. 15-05-2009 16:55

Bruger

Ja jos jeg ved det ikke men det kan da godt være det er min fejl, for jeg har lige opdaget at det kontonr. jeg havde sendt til er ikke det samme som det kontonr som der er på siden nu.
Skrevet d. 15-05-2009 17:54

Antal indlæg:

Hej
Jsh71, hvis du har sendt penge til een af de 2 kt.nr., du nævner på Nielsens side skal du ikke være bekymret. Den første er min private og nr. 2 er børnenes. Unaset hvilket af de to du har sendt til kommer det børnene tilgode.
Hilsen Hugo
jsh71
Skrevet d. 16-05-2009 08:16

Bruger

Ok hugo det håber jeg da også, men har desværre ikke fået talt med hende fra banken endnu, de lovede at ville ringe inden jeg skulle på arbejdet i går, men de ringede ikke før efter jeg var gået.
lindyras
Skrevet d. 17-05-2009 19:50
Bruger avatar

Bruger

Så var der lidt overskud på tips 13 så jeg overfører lige 300 dkr. til børnene.

lindy
Skrevet d. 18-05-2009 04:11

Antal indlæg:

sarcasm
jsh71
Skrevet d. 18-05-2009 15:34

Bruger

Kæft hvor er de dumme enten dem heri dk eller dem i thailand, tror nu mere det er dem i thailand.

Har talt med hende i den danske bank fordi jeg ikke havde skrevet navnet dengang jeg betalte.

Da jeg sagde Hugo og ville stave resten var hun godt klar over resten, så jeg synes sgu da det er underligt den thailanske bank ikke selv kunne regne det ud på kontonumret.
Skrevet d. 18-05-2009 16:53

Antal indlæg:

Hej
Ja, jsh71, hvem siger at 2 + 2 er 4 :LOLShock
Skrevet d. 22-05-2009 12:38

Antal indlæg:

Efter at have set det nye navn paa siden ang. boernene, ja saa syntes jeg at det er en meget daarlig ide' at lave siden om.

Meget fattige boern, ja det siger da sig selv naar man laeser at de hver isaer har ca. 7 THB pr. dag.........man kan jo blive i tvivl om, er det AIDS ramte boern elle fattige boern man stoetter......

Den gamle overskrift var lige til at forstaa..........saa ja jeg er utilfreds.

Men vil naturligvis stadig stoette disse boern..........

Bare min mening....

Man laver jo heller ikke roede kors om til groen kors.........vel ?
Skrevet d. 22-05-2009 13:22

Antal indlæg:

Hej
Jeg mener ikke det er forkert at skrive sandheden. Jeg holder med dig, SUK, at den nye overskrift er formuleret forkert. Der skulle stå " Støtteside for AIDS ramte børn og børn fra meget fattige familier"
Hilsen Hugo
Skrevet d. 23-05-2009 04:08

Antal indlæg:

Hej

Skolen i Doi Law er lavet om. Der er nu 50% syge børn og 50% som kommer fra meget fattige kår.

De syge børn har fået et nyt hjem, hvor de tilsyneladende befinder sig godt. Der har kun været et barn som skulle flyttes, det viste sig at han ikke kunne tåle hundehår, men man har fundet et andet hjem til ham.

De fattige børn. Skolen har sat et MAX beløb for indtjening pr. fam. medlem til THB 120.00 pr. dag, ellers kommer de ikke i betragtning på skolen.

Dette ændre ikke min hjælp til skolen, de trænger virkelig og jeg håber at i fortsat vil bakke op om skolen.

Hilsen Hugo
Smukke
Skrevet d. 23-05-2009 10:09

Bruger

Antal indlæg: 28

Suk skrev:
Efter at have set det nye navn paa siden ang. boernene, ja saa syntes jeg at det er en meget daarlig ide' at lave siden om.

Meget fattige boern, ja det siger da sig selv naar man laeser at de hver isaer har ca. 7 THB pr. dag.........man kan jo blive i tvivl om, er det AIDS ramte boern elle fattige boern man stoetter......

Den gamle overskrift var lige til at forstaa..........saa ja jeg er utilfreds.

Men vil naturligvis stadig stoette disse boern..........

Bare min mening....

Man laver jo heller ikke roede kors om til groen kors.........vel ?

Må give Suk ret, men det er ikke kun overskriften der er lavet om. Det er hele konceptet.

Der er himmel vid forskel på at støtte AIDS ramte børn og så støtte børn af fattige familier.

Det er muligt at du har de bedste intentioner hurato, og det er nok heller ikke din skyld at skolen laver om på konceptet, men jeg syntes det er at pisse på de bidragsydere som har indbetalt penge til syge børn og nu skal 50% af disse penge så gå til fattige børn.

Undskyld men det lugter af Anders og Ole til skade for børnene
Skrevet d. 23-05-2009 10:32

Antal indlæg:

Jeg er interesseret i at stoette AIDS boernene, de fattige boern maa vaere et kapitel for sig selv da jeg/vi ikke kan redde hele verden.......men jeg bli'r altsaa lidt i tvivl om hvem jeg stoetter og hvad jeg skal sige nu, naar jeg er ude med rasleboessen...

Husk man skal ikke skraeve over mere end bukserne kan holde...........

Er dog efter tunge overvejelser muligvis noedt til at sige fra, fra dette projekt......og finde mit eget projekt i mit naer omraade.

Haaber ikke at i ser dette indlaeg som negativt.........
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Bo gratis i Hua Hin for enlig mor eller far med børn Bolig i Thailand 2 23-01-2017 08:46
Børn og thai-boksning Hele Thailand 5 16-06-2015 10:56
Hvis du elsker børn, ikke giver dem Candy Diverse 4 15-06-2013 05:58
HIV/AIDS - 'Country in crisis' Nyheder på andre sprog 1 30-11-2012 02:04
Børn, forsinkelser eller sidemænd: Hvad irriterer mest på flyturen Diverse 43 04-11-2012 00:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768