Se emne

Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
Der blev så stille, da England skred.
nej
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-07-2016 09:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 299
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

skipper skrev:
Der er ikke mange tilbage af de gamle kæmper mod EU.
Heller ikke i Danmark.

Normalt skulle man vel forvente at personer som Nigel Farage, Boris Johnson, og vores egen Morten messerschmidt, havde bakket op om udmeldelsen.

Men nul, Boris stak halen mellem benene, Nigel ville have sit liv tilbage.
Og Morten og DF vil helst være i fredkat



ferien er forbi ’Brexit modstanderen er tilbage klar til kamp

David Cameron er ude – Theresa May er inde. Og det samme er et trekløver af forlad-fortalere, der nu er sat i spidsen for forhandlingerne om en skilsmisse med EU.
Boris Johnson er ny udenrigsminister, David Davis er ’Brexit-minister’, og tidligere forsvarsminister Liam Fox er udnævnt til minister med ansvar for international handel.
- May har været meget, meget smart. Hun har taget fremtrædende Brexit-folk ind og givet dem centrale opgaver for forhandlingerne, siger DR's EU-korrespondent Ole Ryborg.

http://www.dr.dk/...lad-chefer


Rebellen Boris Johnson bliver ny britisk udenrigsminister
Et af 'Leave'-kampagnens mest prominente ansigter får plads i regeringen.


http://politiken....sminister/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-07-2016 12:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Boris "Fehår" johnson er nok vel optimistisk her, han tror briterne, efter udmeldelsen, stadig kan have de samme rettigheder, bare uden at betale for demGrin

Ok, hvem ville ikke spise kagen, og stadig have den.
Men så godt spiller klaveret nu heller ikke.

Hvis man melder sig ud af en forening, fordi man ikke vil betale kontingentet, ja så er man ikke længere ydende/nydende medlem, og kan ikke længere benytte lokalerne.

Jeg ved ikke hvilken planet Boris befinder sig på, eller hvilken verden han lever i.
Men èn ting ved jeg, hvis man ikke betaler huslejen, så er det fem kolde tæer i guanoen.

Og det er helt fortjent, Boris nasserøv.

http://www.dr.dk/...-del-af-eu
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-07-2016 04:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

En klog mand ham her Boris bare Danmark havde haft en udenrigsminister af samme kaliber i stedet for en tøffelhelt som Kristian Jensen V. som hellere vil samarbejde med terroristen Erdogan og forherliger Tyrkiet gang på gang

Boris Johnson afviser at undskylde for fornærmelser
Der er vigtigere ting at tage sig til end at undskylde tidligere fornærmelser, mener den nye udenrigsminister.

http://www.dr.dk/...naermelser
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-07-2016 15:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Klog og klog, jo han har da studeret på Oxford Universitetet.
Men hvis man ser hvad han har studeret, så havde han nok passet bedre som Akæolog.

Måske skal vi finde grunden til han blev politiker i hans afstamning?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-07-2016 18:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

maichai skrev:
En klog mand ham her Boris bare Danmark havde haft en udenrigsminister af samme kaliber i stedet for en tøffelhelt som Kristian Jensen V. som hellere vil samarbejde med terroristen Erdogan og forherliger Tyrkiet gang på gang

Boris Johnson afviser at undskylde for fornærmelser
Der er vigtigere ting at tage sig til end at undskylde tidligere fornærmelser, mener den nye udenrigsminister.

http://www.dr.dk/...naermelser


Hvad rager det dig? Du har jo fraskrevet dig alt dansk. Koncentrer dig om dit nye "fædreland".
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2016 03:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Hvad rager det dig? Du har jo fraskrevet dig alt dansk. Koncentrer dig om dit nye "fædreland".

Man kan jo vende det lidt om og skrive Hvad rager det dig? hvad jeg skriver Du kan jo passe dig selv. Koncentrer dig om dit liv i Odder
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2016 03:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Hvad rager det dig? Du har jo fraskrevet dig alt dansk. Koncentrer dig om dit nye "fædreland".

Man kan jo vende det lidt om og skrive Hvad rager det dig? hvad jeg skriver Du kan jo passe dig selv. Koncentrer dig om dit liv i Odder
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2016 05:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Nå, er det morgenbranderten der allerede er sat ind, siden du poster 2 gange?Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-07-2016 05:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Nu kan du jo tale for dig selv Men da jeg regner med at du har svært ved at forstå må man jo putte det ind med skeer i dine øre og du har vel to ører regner jeg med
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 11:50

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Altså, rent personligt tror jeg ikke, at GB nogensinde kommer ud af EU.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 13:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

soi8 skrev:
Altså, rent personligt tror jeg ikke, at GB nogensinde kommer ud af EU.


EU vil nok gøre alt for at holde sammen på EU så det ikke bryder helt sammen,, en ting er hvad de siger til pressen, noget andet er hvad de aftaler i hemmelighed indbyrdes
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 13:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Altså, rent personligt tror jeg ikke, at GB nogensinde kommer ud af EU.
Det er jo problemet med at den fucking elite kan kun se deres fordele i det EU de kender jeg håber så sandeligt at EU snart er fortid for både Great Britain og i særdelighed for lille Danmark( I min tro vil EU en dag jo før jo bedre)
bestå af sydeuropa,Frankrig & Tyskland,østeuropa og måske fucking sverigsstan, og så kan de for min skyld sejle deres egen sø med indvandring af muslimer fra hele mellemøsten og afrika
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 15:55

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Synes du virkelig selv det er ok at bruge de stygge bandeord i et indlæg?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 16:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Synes du virkelig selv det er ok at bruge de stygge bandeord i et indlæg?
Nej... men i er jo nogle 3 stk. der hele tiden kun kan kører på mig og det er da ok men i er sku virkelige kede af jeg giver igen hva !!!
soi8,AL48 & skipper en af jer kan måske oprette en tråd der hedder soi8 AL48 & skipper VS maichai så kan i få al den luft i gerne vil have, da IB ikke vil være med i hans egen tråd, kan han måske også være med i jeres heppekor. Bare start op så skal i da gerne lære hvordan jeres seng bliver redt eller hvordan i har redt jeres hår eller hvorden i jyder nu fortæller at det er trælst, sjovt at tre dumme jyder og en som har ophold i sverigsstan kan få tiden til at gå med at hegle en person som lever i Thailand ned, men forsæt da bare i kære damerdriller
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 17:18

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

maichai skrev:
Synes du virkelig selv det er ok at bruge de stygge bandeord i et indlæg?
Nej... men i er jo nogle 3 stk. der hele tiden kun kan kører på mig og det er da ok men i er sku virkelige kede af jeg giver igen hva !!!
soi8,AL48 & skipper en af jer kan måske oprette en tråd der hedder soi8 AL48 & skipper VS maichai så kan i få al den luft i gerne vil have, da IB ikke vil være med i hans egen tråd, kan han måske også være med i jeres heppekor. Bare start op så skal i da gerne lære hvordan jeres seng bliver redt eller hvordan i har redt jeres hår eller hvorden i jyder nu fortæller at det er trælst, sjovt at tre dumme jyder og en som har ophold i sverigsstan kan få tiden til at gå med at hegle en person som lever i Thailand ned, men forsæt da bare i kære damerdriller


Det gider jeg da virkelig ikke at spilde min tid på. Jeg har andre ting at foretage mig som tilmed er interessante. Jeg er ikke interesseret i at hegle folk ned, tværtimod ville jeg ønske vi kunne have en sober, saglig debat her hvor vi istedet prøver at hjælpe hinanden og dele relevante autentiske erfaringer.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 17:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

soi8 og yindee er inde på noget rigtigt, England klarer sig ikke uden EU, og EU får meget svært ved at klare sig uden England.

Eftersom det er England der har besluttet at melde sig ud af fællesskabet, så er det dem der står med bæen i hånden, og må bede om at få forhandlet nye vilkår for deres fortsatte samhandel med det øvrige EU.

Hvordan det skal gå, aner vi andre dødelige selvfølgelig ikke noget om, vi kan kun måbende følge skuespillet, mens lugten af nybagte rævekager ligger tungt over landskabet.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-07-2016 21:48

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

England har gjort det rigtige, og de skal have ros for deres mod....prøv at se om blot få år hvad der sker.
Vi skulle have haft en nordisk union i stedet for,
Men jer herinde der allerede er "gamle" og er på efterløn osv. i kan jo bare slappe af og nyde, ...vi andre unge betaler jeres mad osv. nu, så stik nu piben ind og nyd det....kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-07-2016 05:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
soi8 og yindee er inde på noget rigtigt, England klarer sig ikke uden EU, og EU får meget svært ved at klare sig uden England.

Eftersom det er England der har besluttet at melde sig ud af fællesskabet, så er det dem der står med bæen i hånden, og må bede om at få forhandlet nye vilkår for deres fortsatte samhandel med det øvrige EU.

Hvordan det skal gå, aner vi andre dødelige selvfølgelig ikke noget om, vi kan kun måbende følge skuespillet, mens lugten af nybagte rævekager ligger tungt over landskabet.


jeg er sikker på at England eller Danmark kan klare sig uden for EU, jeg er også sikker på at politikerne dem fra DK contra England ikke ønsker at EU bliver opløst de har jo gode velbetalte job som de mister nej så hellere lave hemmelige aftaler så de kan bevare pengestrømmen til deres lommer
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-07-2016 05:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Men jer herinde der allerede er "gamle" og er på efterløn osv. i kan jo bare slappe af og nyde, ...vi andre unge betaler jeres mad



Tak for maden soi7.
Uden dig havde vi aldrig overlevetGrin



Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-07-2016 07:17



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Vi skulle aldrig have været inde i det eu. Og nu når england er ude skulle vi også ud så kunne vi lave et samarbejde med england. Det gik sgu da helt galt med eu da alle de der øst europæiske lande kom ind, og jeg frygte for den dag tyrkiet måske også kommer ind i eu. Puha fandme godt man ikke lever til den tid.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
The LIFE of England's BIGGEST ROBBER Ronnie Biggs | Full Documentary Film, bøger etc 1 31-12-2023 13:02
Fuld turist blev sparket Nyheder på dansk 1 16-08-2023 08:40
Bylde-mand blev udstødt fra samfundet i 45 år Nyheder på dansk 2 27-11-2022 16:24
Hun blev glad, da hun fik dommen Discover Thainess 1 22-09-2021 10:22
Mathis blev kun 15 år Nyheder på dansk 10 07-05-2021 09:16

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.35 sekunder | 97,859,129 Unikke besøg | jQ Blog