Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvornår er nok, nok?
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2016 14:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Vi er nu igen vidner til islamisters angreb på Europa.

Mon det bliver enden på al den blødsødenhed over de stakkels flygtninge der er væltet ind over EUs grænser gennem flere år.

Ja gu er det da synd for de små børn der drukner på vejen til det forjættede land, men husk på at de små sataner en dag ellers voksede op, og var blevet store modbydelige islamister der kunne sprænge dine børn i luften.

Mon også lederne af EU er begyndt at lugte lunten, nu da deres hovedsæde bliver angrebet, eller har de en lille smule af malplaceret menneskekærlighed tilbage, et sted i baghovedet.

Nu er de så, foreløbig blevet enige om stadig at modtage flygtninge fra krigszoner.

På den måde kan vi jo blive ved i det uendelige, for deres religionskrige har altid været uendelige.
Så hvis de gerne vil myrde hinandens børn, så skal de da gøre det.

Men bland os andre udenom, vi har nok at gøre med at opdrage vore egne børn til at blive anstændige borgere i et demokratisk land.

Og vi gider sgu ikke jeres stenalderreligion og jeres omskæringer af små børn der ikke kan forsvare sig selv.

Sagt på en pæn måde:
Fis hjem til de lande I kommer fra, det er der I hører hjemme.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bebe
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-03-2016 23:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 99
Tilmeldt: 11.01.12
 Status: Offline

dig og mig og 97 prosendt af den danske befolkning har fået nok for længe siden

nu venter vi bare på at politikerne vågner op til dåd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 03:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

bebe skrev:
dig og mig og 97 prosendt af den danske befolkning har fået nok for længe siden

nu venter vi bare på at politikerne vågner op til dåd



det kommer nok aldrig til at ske, ihvertfald ikke i hverken skipper's eller min tid, det tog er koert for lang tid siden..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 05:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

ja, Hvornår er nok, nok? det er det den dag hvor muslimerne har udryddet sig selv

det ser jo ikke ud til at andre vil eller kan, jo vi smider da en bombe i ny og næ og siger nu må det al-så stoppe

det er det, du har ret skipper hans toget er kørt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 08:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det er aldrig for sent, toget kan være lidt forsinket, men det kommer altid til tiden, dets egen tid.

Og sådan er det nok også med vore folkevalgte, og deres fortolkning af konventionerne.

Mon ikke det er ved at være på tide at flygtningekonventionen bliver opdateret så den passer til de forhold vi har i dag.

Ingen nation i Verden skal kunne tvinges til at modtage flygtninge der er en trussel mod dets eksistens.

Og det er jo det der foregår, vi føler os tvunget til at modtage mennesker der ikke har den fjerneste intention om at leve som vi gør, men tværtimod forsøger at genskabe et samfund, som de påstår de er flygtet fra.

Jeg kan huske da de tyrkiske gæstearbejdere kom til Danmark i 1960erne.
Arbejdsgiverne var henrykte, endelig nogen der var villige til at arbejde for den laveste løn, det var de ellers ikke forkælede med.
På den front er der ikke sket meget nyt, arbejdsgiverne elsker stadig billig arbejdskraft, især dem fra østeuropa, at det skader landet er de kolde overfor.

Måske skulle vi simpelhen spule deres prestigeprojekt EU ud over siden, om ikke andet så fordi vi er så forskellige at vi ikke kan enes på grund af vore forskelligheder i både kultur og måden at tænke på.

En hindring kan så være at vore politikere er så indsyltede i systemet at det er blevet mere eller mindre en family buisness, hvor de håbefulde poder træder i fars/mors fodspor, og meget nødig slipper det dejlige kødben, og derfor vil kæmpe imod med næb og klør.

Mit forslag er at EU øjeblikkeligt indfører et totalt stop af indvandring fra muslimske lande, og at Islam forbydes som religion, som værende en trussel mod Demokratiet.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 08:44

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Jeg er enig med dig langt hen ad vejen Skipper, dog ikke hvad angår øst europæere. At vi burde anvende dansk arbejdskraft sålænge der findes arbejdsløse burde være en selvfølge, men vores system er jo blevet så vattet at alt for mange får lov til at gå på dagpenge, kontanthjælp, førtidspension m.v. selvom de udmærket kunne arbejde. Det er så politikernes/vores fejl. Når det er sagt skal det så også slås fast at østeuropæerne er en kæmpe hjælp for f.eks. landbruget og andre erhverv som ikke er fine nok for ugidelige danskere og disse erhverv ville være i en alvorlig knibe hvis de ikke fik hjælp fra østeuropa, og det er ikke på grund af lønnen. Danskerne gider ganske enkelt ikke.
At det er smask forkert at tage fremmed arbejdskraft ind så længe der er ledige danskere er jeg helt og aldeles enig i, men fejlen ligger ikke hos arbejdsgiverne i dette tilfælde.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 08:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Det er aldrig for sent, toget kan være lidt forsinket, men det kommer altid til tiden, dets egen tid.

Og sådan er det nok også med vore folkevalgte, og deres fortolkning af konventionerne.

Mon ikke det er ved at være på tide at flygtningekonventionen bliver opdateret så den passer til de forhold vi har i dag.

Ingen nation i Verden skal kunne tvinges til at modtage flygtninge der er en trussel mod dets eksistens.

Og det er jo det der foregår, vi føler os tvunget til at modtage mennesker der ikke har den fjerneste intention om at leve som vi gør, men tværtimod forsøger at genskabe et samfund, som de påstår de er flygtet fra.

Jeg kan huske da de tyrkiske gæstearbejdere kom til Danmark i 1960erne.
Arbejdsgiverne var henrykte, endelig nogen der var villige til at arbejde for den laveste løn, det var de ellers ikke forkælede med.
På den front er der ikke sket meget nyt, arbejdsgiverne elsker stadig billig arbejdskraft, især dem fra østeuropa, at det skader landet er de kolde overfor.

Måske skulle vi simpelhen spule deres prestigeprojekt EU ud over siden, om ikke andet så fordi vi er så forskellige at vi ikke kan enes på grund af vore forskelligheder i både kultur og måden at tænke på.

En hindring kan så være at vore politikere er så indsyltede i systemet at det er blevet mere eller mindre en family buisness, hvor de håbefulde poder træder i fars/mors fodspor, og meget nødig slipper det dejlige kødben, og derfor vil kæmpe imod med næb og klør.

Mit forslag er at EU øjeblikkeligt indfører et totalt stop af indvandring fra muslimske lande, og at Islam forbydes som religion, som værende en trussel mod Demokratiet.


ok Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 09:02

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Det er aldrig for sent, toget kan være lidt forsinket, men det kommer altid til tiden, dets egen tid.

Og sådan er det nok også med vore folkevalgte, og deres fortolkning af konventionerne.

Mon ikke det er ved at være på tide at flygtningekonventionen bliver opdateret så den passer til de forhold vi har i dag.

Ingen nation i Verden skal kunne tvinges til at modtage flygtninge der er en trussel mod dets eksistens.

Og det er jo det der foregår, vi føler os tvunget til at modtage mennesker der ikke har den fjerneste intention om at leve som vi gør, men tværtimod forsøger at genskabe et samfund, som de påstår de er flygtet fra.

Jeg kan huske da de tyrkiske gæstearbejdere kom til Danmark i 1960erne.
Arbejdsgiverne var henrykte, endelig nogen der var villige til at arbejde for den laveste løn, det var de ellers ikke forkælede med.
På den front er der ikke sket meget nyt, arbejdsgiverne elsker stadig billig arbejdskraft, især dem fra østeuropa, at det skader landet er de kolde overfor.

Måske skulle vi simpelhen spule deres prestigeprojekt EU ud over siden, om ikke andet så fordi vi er så forskellige at vi ikke kan enes på grund af vore forskelligheder i både kultur og måden at tænke på.

En hindring kan så være at vore politikere er så indsyltede i systemet at det er blevet mere eller mindre en family buisness, hvor de håbefulde poder træder i fars/mors fodspor, og meget nødig slipper det dejlige kødben, og derfor vil kæmpe imod med næb og klør.

Mit forslag er at EU øjeblikkeligt indfører et totalt stop af indvandring fra muslimske lande, og at Islam forbydes som religion, som værende en trussel mod Demokratiet.




Helt enig okokokok
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 09:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Det er aldrig for sent, toget kan være lidt forsinket, men det kommer altid til tiden, dets egen tid.

Og sådan er det nok også med vore folkevalgte, og deres fortolkning af konventionerne.

Mon ikke det er ved at være på tide at flygtningekonventionen bliver opdateret så den passer til de forhold vi har i dag.

Ingen nation i Verden skal kunne tvinges til at modtage flygtninge der er en trussel mod dets eksistens.

Og det er jo det der foregår, vi føler os tvunget til at modtage mennesker der ikke har den fjerneste intention om at leve som vi gør, men tværtimod forsøger at genskabe et samfund, som de påstår de er flygtet fra.

Jeg kan huske da de tyrkiske gæstearbejdere kom til Danmark i 1960erne.
Arbejdsgiverne var henrykte, endelig nogen der var villige til at arbejde for den laveste løn, det var de ellers ikke forkælede med.
På den front er der ikke sket meget nyt, arbejdsgiverne elsker stadig billig arbejdskraft, især dem fra østeuropa, at det skader landet er de kolde overfor.

Måske skulle vi simpelhen spule deres prestigeprojekt EU ud over siden, om ikke andet så fordi vi er så forskellige at vi ikke kan enes på grund af vore forskelligheder i både kultur og måden at tænke på.

En hindring kan så være at vore politikere er så indsyltede i systemet at det er blevet mere eller mindre en family buisness, hvor de håbefulde poder træder i fars/mors fodspor, og meget nødig slipper det dejlige kødben, og derfor vil kæmpe imod med næb og klør.

Mit forslag er at EU øjeblikkeligt indfører et totalt stop af indvandring fra muslimske lande, og at Islam forbydes som religion, som værende en trussel mod Demokratiet.

ok RART AT KUNNE GIVE DIG RET (FOR EN GANGS SKYLD) skipper
Og rart at se du har forstået budskabet jeg vil skrive dejligt at det er trængt ind også hos dig, bare man kunne omvende politikerne til det samme
Og skipper forøvrigt godt skrevetok
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 13:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Jeg spekulere på om det er disse 10 bud nogle af EU ledere efterlever, her i landet er det da helt klart de radikales 10 bud

Den kulturradikale elites 10 bud

1 Du skal prise islam, for islam er fredens religion. De mange islamistiske terrorangreb har intet med islam at gøre. Terroristerne er blot simple kriminelle.

2 Du skal optræde ubetinget inkluderende overfor de muslimske migranter. Det er nemlig vores hårde og uforsonlige tone, der har skubbet dem ud i terrorisme. Vi ligger som vi har redt, og den islamistiske terror har vi således nedkaldt over os selv.

3 Du skal bekende dig til det multikulturelle samfunds værdirelativisme. Den er vejen til en globaliseret verden befriet for den nationale chauvinismes fordomme og selvtilstrækkelighed.

4 Du skal bekende dig til den grænseløse og abstrakte godhed. Godhedens bud er det højeste, og dens krav lader sig ikke gradbøje. Lad dig aldrig af dine modstandere lokke til at give konkrete bud på f.eks hvor mange migranter Danmark kan tage, for så prisgiver du den absolutte godheds primat..

5 Du skal ikke lade landets lovgivning stille sig i vejen for din trang og pligt til at udøve godheden. Når godheden er ledestjernen legitimerer den uden besvær kriminelle handlinger som menneskesmugling og mindreåriges tvangsægteskaber.

6 Du skal respektere, at mænd og kvinder er ligestillede, men du skal samtidig acceptere, at kvinden i det muslimske samfund er underordnet. Sådan har hun det altså bedst, og sådan har hendes mand det bedst.

7 Du skal bagatellisere og latterliggøre bekymrede nationalister, der mener, at det danske samfunds sammenhængskraft ødelægges af det multikulturelle samfunds værdipluralisme. Disse chauvinistiske nationalister er de ringest uddannede, de er knap nok stuerene, og de har som fascister i svøb intet krav på respekt.

8 Du skal huske, at du som soldat i godhedens hær repræsenterer udviklingens kulmination og slutpunkt. Fordi alt stræber opad, så vil også de mange migranter i tidens fylde blive som dig. Det afgørende er derfor, at vi giver dem plads til denne udvikling.

9 Du skal tro, at alle mennesker inderst inde ønsker demokratiet. De islamiske fundamentalister dyrker ganske vist islam som en autoritær ideologi, men det skyldes udelukkende, at de ikke er nået så vidt i deres udvikling, så de kender deres egentlige interesse.

10 Du skal praktisere de universelle menneskerettigheder som ytringsfrihed, religionsfrihed og øvrige personlige frihedsrettigheder, men du skal gøre det med ynde. Du må ikke tegne profeten Muhammed, for så fornærme muslimers religiøse følelser og krænker deres menneskeret.
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-03-2016 23:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

formeget snak, ingen handling hvilket jo tydelig bevises og analyser er jo helt ude i hampen..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2016 08:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Maichai skrev:
Jeg spekulere på om det er disse 10 bud nogle af EU ledere efterlever, her i landet er det da helt klart de radikales 10 bud


Er du flyttet,-eller kan du bare ikke undvære DK inderst inde siden du skriver "her i landet".
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2016 09:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Er du flyttet,-eller kan du bare ikke undvære DK inderst inde siden du skriver "her i landet".

Nope AL48 Men efter så lang tid i Danmark er det svært ikke at lave en fortalelse eller som i dette tilfælde en forskrivelse Men da godt du så det det AL48 tak for det nørd
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2016 10:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Velkommen til den virkelighed/verden som mange imam-er / muslimer i dagens danmark ønsker indført i DK



Ifølge dokumentaren 'Saudi Arabia Uncovered', der i aftes blev vist på den britiske tv-station ITV, holder magthaverne - altså dem, som blandt andre Danmarks kommende konge spiste overdådige middage med – folket i et kynisk jerngreb, hvor det mindste fejltrin straffes hårdt.

Dokumentaren viser blandt andet, hvordan en kvinde, der er dømt for at have slået sin svigerdatter ihjel, passes op af en gruppe officerer på åben gade. Mens kvinden panisk råber, at det ikke var hende, der gjorde det, hæver en af officererne sin sabel og hugger hovedet af hende.

http://ekstrablad...de/6008125
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2016 14:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Her er lidt fakta om ISIL:

http://politiken....misk-stat/
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2016 16:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Måske skulle vi i disse svære tider skaffe os en helt egen Gud.

Ham der Jesus var jo jøde, og det er de fleste af os jo ikke.
Så hvordan lykkedes det ham at gøre os så fromme.

Efter hvad jeg har kunne liste ud, så er der måske ikke så mange fromme her på siden, som de gerne vil give udseende af.

De fleste rejser mest til Thailand for at få noget billigt fisse, og lunkne bajere.
Og så er der dem der er ligeglade med hvilket køn deres partnere har, bare de får dyppet penslen.

Men det er ikke rigtigt hvad vi lærte os af ham jøden romerne sømmede op på korset, for at statuere et eksempel.

Spørgsmålet er om han har lært os noget som helst, vi ikke allerede vidste.

Men I kan jo forklare mig forskellen mellem en muslimsk profet, og en jødisk?
Nu er jeg ikke særlig overtroisk, så jeg færdes sjældent eller aldrig i hverken templer synagoger eller moskeer.

Jeg kom til at tænke på dengang jeg arbejdede som maskinmontør i Litauen.
Vi sad en sen aften og drak Vodka, og jeg kom til at sige at religion var krig, de talte kun litauisk, russisk og tysk, og de blev meget opbragte, de var katolikker.
De mente helt bestemt at det værste der var sket med dem var da russerne brugte deres kirker som garage for deres tanks kat

Helt ærligt, måske skulle vi andre lære lidt af det, og lave moskeerne om til parkeringshuse.

Hvis vi nu skulle vælge en ny Gud, så vil jeg da gerne melde mig frivilligt, hvis ellers lønnen og pensionsordningningerne passer.

Men så godt spiller klaveret nok ikke, I næringrøvekat


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2016 16:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

soi8 skrev:
Jeg er enig med dig langt hen ad vejen Skipper, dog ikke hvad angår øst europæere. At vi burde anvende dansk arbejdskraft sålænge der findes arbejdsløse burde være en selvfølge, men vores system er jo blevet så vattet at alt for mange får lov til at gå på dagpenge, kontanthjælp, førtidspension m.v. selvom de udmærket kunne arbejde. Det er så politikernes/vores fejl. Når det er sagt skal det så også slås fast at østeuropæerne er en kæmpe hjælp for f.eks. landbruget og andre erhverv som ikke er fine nok for ugidelige danskere og disse erhverv ville være i en alvorlig knibe hvis de ikke fik hjælp fra østeuropa, og det er ikke på grund af lønnen. Danskerne gider ganske enkelt ikke.
At det er smask forkert at tage fremmed arbejdskraft ind så længe der er ledige danskere er jeg helt og aldeles enig i, men fejlen ligger ikke hos arbejdsgiverne i dette tilfælde.



Ups, jeg glemte at svare dig soi8.

Nu er vi nok lidt uenige om at østeuropæere er en fordel for Danmark.
De er en fordel for det danske landbrug, på grund af de arbejder for en løn ikke mange danskere kan leve af,og ikke fordi danskerne ikke gider.
Og så har vi jo også læst om at mange af dem er blevet snydt for deres løn gennem deres ansættelse hos de danske landmænd, og ikke har fået deres tilgodehavende før de blev medlemmer af en dansk fagforening.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2016 00:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Skipper Skrev

Hvis vi nu skulle vælge en ny Gud, så vil jeg da gerne melde mig frivilligt, hvis ellers lønnen og pensionsordningningerne passer.


tak mange tak for dit flotte tilbud jeg springer lige over holder mig væk fra de fromme godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2016 00:21

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

skipper skrev:
soi8 skrev:
Jeg er enig med dig langt hen ad vejen Skipper, dog ikke hvad angår øst europæere. At vi burde anvende dansk arbejdskraft sålænge der findes arbejdsløse burde være en selvfølge, men vores system er jo blevet så vattet at alt for mange får lov til at gå på dagpenge, kontanthjælp, førtidspension m.v. selvom de udmærket kunne arbejde. Det er så politikernes/vores fejl. Når det er sagt skal det så også slås fast at østeuropæerne er en kæmpe hjælp for f.eks. landbruget og andre erhverv som ikke er fine nok for ugidelige danskere og disse erhverv ville være i en alvorlig knibe hvis de ikke fik hjælp fra østeuropa, og det er ikke på grund af lønnen. Danskerne gider ganske enkelt ikke.
At det er smask forkert at tage fremmed arbejdskraft ind så længe der er ledige danskere er jeg helt og aldeles enig i, men fejlen ligger ikke hos arbejdsgiverne i dette tilfælde.



Ups, jeg glemte at svare dig soi8.

Nu er vi nok lidt uenige om at østeuropæere er en fordel for Danmark.
De er en fordel for det danske landbrug, på grund af de arbejder for en løn ikke mange danskere kan leve af,og ikke fordi danskerne ikke gider.
Og så har vi jo også læst om at mange af dem er blevet snydt for deres løn gennem deres ansættelse hos de danske landmænd, og ikke har fået deres tilgodehavende før de blev medlemmer af en dansk fagforening.


Dette punkt bliver vi så ikke enige om må jeg bare konstatere idet jeg forholder mig til fakta og kendskab til sagen hvorimod du forholder dig til din modstand mod fremmede generelt. At problemet ligger hos regeringen og eller arbejdsformidlerne hersker der dog ingen tvivl, da danskerne jo skal i arbejde før der tages "fremmede" ind.
Der er selvfølgelig brodne kar blandt landmænd som der er hos alle andre grupper.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-03-2016 07:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Dette punkt bliver vi så ikke enige om må jeg bare konstatere idet jeg forholder mig til fakta og kendskab til sagen hvorimod du forholder dig til din modstand mod fremmede generelt.



Den der må du gerne forklare lidt nærmere.
Hvor forholder jeg mig ikke til fakta.
Iøvrigt er jeg sikker på jeg kender mere til Litauen og indbyggerne end du gør.

Jeg har monteret 3 maskiner i Litauen for et svensk firma, og senere udførte jeg også service på dem, og andre maskiner der var installeret før min tid.
Første gang var jeg indlogeret på hotel, de andre gange boede jeg hos private familier rundt om i landet.
Og lærte mig noget om hvordan deres hverdag var.

Jeg fik også et lille indblik i hvordan landbruget fungerede.
Og der var stor forskel fra landbrug til landbrug.

De større gårde blev drevet med rimelig moderne maskiner, mens man kunne opleve at nabogården stadig pløjede markerne med en hest foran en plov.

Det her var så før Litauen blev medlem af EU, om det har ændret sig væsentligt siden den tid ved jeg ikke.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Corona Maske - Hvor/Hvornår Skik og brug 10 03-12-2021 06:13
Hvornår slutter det ???? Nyheder på dansk 9 26-07-2010 09:20
Ja hvornår bliver vi danskere smidt ud af vores land? Alt det andet 18 21-02-2010 13:20
Hvornår kommer det til thailand oz? Alt det andet 6 12-05-2009 15:51

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.36 sekunder | 97,846,358 Unikke besøg | jQ Blog