Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Utroligt men sandt
skipper
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2016 14:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271
 Status: Offline

Grin.

Kommer næppe på tale kro90.
Jeg har været en mønsterborger i Sverige i over 30 år, så jeg klarer nok de sidste år med, inden de propper mig ned i hullet.

Men pas nu på du ikke selv bliver taget ved røven, det er der mange danskere der er blevet, og det blev de allerede inden de rejste til Thailand.

Men hvis der er nogen der har behandlet mig dårligt gennem livet, så er det nok Danmark, og det kan man godt blive lidt mistroisk af, det er jo trods alt mit fædreland.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2016 18:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76

Wow det var længe, savner du slet ikke DK. Syntes også at Sverige tager hårdt fat i "flygtninge" Nu har jeg været på besøg i Sverige mange gange og ikke kun Malmø og Landskrona, tja det var tider, med bådene fra Havnegade, men også på familie besøg i Søderkjøbing, Løvestad, Sjøbo og Stockholm. Thailand har jeg rejst til et par gange om året i 17-18 år, er kun blevet snydt et par gange derovre. :-)

Glad for at du kan tage det som en joke. og ikke så nærtagende som så mange andre Svensker.
skipper
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2016 22:22
Bruger avatar

Bruger

kro90.
Jeg er jo gammel sømand, så jeg er selv blevet kaldt lidt af hvert i min tid, når jeg har åbnet munden lidt vel meget, og har også givet tilbage, sådan er livet, og sådan skal det også være.
Begyndelsen i Sverige var da svær, jeg ved den var værst for min thailandske kone, men vi overlevede da.

Jeg kan huske jeg savnede Danmark helt vildt, jeg er fra København, og savnet var næsten fysisk.
I dag savner jeg ikke Danmark længere, mine besøg består mest af at læsse familien af i Kastrup lufthavn på vej til Bangkok.

Og så futter jeg hjem igensmile
Anarki eller Kaos.
Je suis Charlie
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-01-2016 07:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 491

Opgiver asyl i Danmark: - Måske kan andre holde det ud - jeg kan ikke

De har gået, taget tog og bus. Haft problemer med grænsevagter. Og brugt alle deres penge. Nu opgiver de asyl i Danmark på grund af forholdene.

Mohammad fra Iran rejser sig op og hiver lidt ned i siden af joggingbukserne.

- Prøv at se – ingen underbukser. Jeg har ikke fået noget tøj, siden jeg kom herop. T-shirten har jeg lånt af ham, der sover i køjen ovenover mig. Det er hårdt for os i lejren, det kan I selv se. De har kun givet os 2 kvadratmeter plads, siger han.

http://nyheder.tv...g-kan-ikke

Tak mange tak gid flere vil rejse med det samme
maichai
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-01-2016 08:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1410
Bopæl: Chaiyaphum

Selvtægt er måske vejen frem til at få de politiske korrekte til at forstå at nok er nok, men en kedelig udvikling for samfundet men på et tidspunkt er nok, nok og hvad gør man så når tossegode folkevalgte ikke vil forstå Krokodille
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
skipper
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-01-2016 09:54
Bruger avatar

Bruger

Grunden til urolighederne skyldes sikkert dem her:

http://www.svt.se...a-knana-nu
Anarki eller Kaos.
yindee
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-01-2016 10:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3554
Bopæl: Thailand

skipper skrev:
Grunden til urolighederne skyldes sikkert dem her:

http://www.svt.se...a-knana-nu

Til det!!! er der kun en ting at sige

Kan politiet ikke klare den opgave, må militæret sættes ind, de tilbageholdte uromagere skal kunne holdes tilbage i lukkede lejre i ubestemt tid
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
morten
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-01-2016 14:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 81

maichai skrev:
Selvtægt er måske vejen frem til at få de politiske korrekte til at forstå at nok er nok, men en kedelig udvikling for samfundet men på et tidspunkt er nok, nok og hvad gør man så når tossegode folkevalgte ikke vil forstå Krokodille

selvtægt er en nødløsning der tages i brug når myndighederne svigter
det skete i sverige her kommer en sag fra dk

Passet op af danske mænd: Utryghed på jysk asylcenter efter anmeldelse om vold

En ung mandlig asylansøger blev natten mellem onsdag og torsdag angiveligt overfaldet, da han var alene på fællestoilettet i asylcentret Hyttebyen i Hjørring. Det skriver Nordjyske.

Lokalpolitiet i Hjørring bekræfter over for avisen, at politiet fredag morgen modtog en henvendelse fra asylcentret om episoden.

- Ifølge de oplysninger vi har fået fra asylcentret, så hørte en asylansøger, at nogen bankede hårdt eller sparkede på døren. Da han åbnede, stod der to danske mænd udenfor, og på en eller anden måde har han fået et slag i ansigtet, siger politikommissær Peter Skovbak til Nordjyske.

Ifølge Nordjyskes oplysninger gennembankede de to mænd asylansøgeren med knytnæver, knojern og spark.

Det lykkedes dog asylansøgeren at flygte ind i en af hytterne, hvor der var andre asylansøgere til stede, hvorefter de to gerningsmænd forsvandt.

Asylcenter har hyret vagter
Der bor 216 enlige mænd i Hyttebyen, oplyser centerchef Marit Nielsen under Jammerbugt Asylafdeling, der driver asylcentret i Hjørring.

Hun fortæller, at der foruden overfaldet har været flere episoder, hvor biler i høj fart er kørt gennem Hyttebyen, og at en af asylansøgerne en af gangene var tæt på at blive ramt.

Jammerbugt Asylafdeling har derfor hyret et privat vagtfirma til at holde øje med asylcentret i Hjørring.

Vil ikke anmelde sagen
Den mandlige asylansøger blev dagen efter overfaldet flyttet til et asylcenter et andet sted i landet.

Han har dog selv ikke ønsket at anmelde overfaldet og har trukket sin anmeldelse. Ifølge Marit Nielsen, fordi han kommer fra et land, hvor man er bange for politiet.

Derfor gør politiet ikke mere ud af sagen, medmindre der kommer nye oplysninger frem, oplyser Peter Skovbak fra lokalpolitiet i Hjørring.

TV 2 har lørdag været i kontakt med Nordjyllands Politi, som oplyser, at de ikke har nogen kommentarer til sagen.

http://nyheder.tv...se-om-vold
Je suis Charlie
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2016 06:14
Bruger avatar

Bruger

Presse frihed hvem- hvad- hvor, i Sverige er det nu en saga blot Shock

CONFIRMED: Daily Mail Article BLOCKED In Sweden Due To Migrant Murder Court Case

An article on website of the Daily Mail newspaper (Mail Online) is being blocked in Sweden after the news outlet cast doubts on the age of the alleged migrant attacker currently on trial in the country following the stabbing of a 22-year-old asylum centre worker.

Earlier this week the Mail Online reported that the family of the deceased 22-year-old Alexandra Mezher had revealed that she told them before her death that some of the ages of the so-called “child” migrants in the asylum centre were suspicious to her. She said she was dealing with “big powerful guys” aged up to 24 years old.

http://www.breitb...ourt-case/

her kan du læse den artikel der er blokeret i Sverige http://www.dailym...phans.html
skipper
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-01-2016 14:33
Bruger avatar

Bruger

Sergels Torg i Stockholm har længe været plaget af såkaldte "gadebørn"

De stjæler alt hvad de kan komme i nærheden af, overfalder sikkerhedsvagter, rager kvinder i skridtet, og stikker dem flade lussinger når de protesterer.

Det er ikke børn, det er voksne drenge/mænd, fortrinsvis fra Nordafrika, der har løjet sig yngre end de er, for at kunne blive her så længe som muligt, inden de bliver deporteret hjem igen.

De er dybt kriminelle, og har selv fravalgt at leve enten på et flygtningehjem, eller hos en plejefamilie.

Politiet burde forlængst have ryddet op i det her.
Anarki eller Kaos.
maichai
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2016 02:58
Bruger avatar

Bruger

Kaptajn afbrød flyvning: Stewardesser kom op at slås
Det kan gå hedt for sig i de højere luftlag, hvor passagererne får ekstra valuta for pengene

Passagerne i et passagerfly fra Delta Air Lines fik forleden ekstra meget for pengene: Dels overværede de, hvordan to stewardesser kom op at slås korporligt.

Og dels fik de en ekstra landing med i købet, fordi kaptajnen til sidst valgte at gå ned i den nærmeste lufthavn for at få bragt ro over gemytterne.

Ifølge Aviation Herald og flere andre amerikanske medier, fandt episoden sted under en flyvning den 22. januar.

Boeing 757-eren var på vej fra Los Angeles til Minneapolis, da stewardesserne begyndte at skændes om deres arbejdsforhold.

Gang i knytnæverne
Til sidst blev de så ophidsede, at de delte knytnæveslag ud. Og da en tredje stewardesse blandede sig for at dæmpe gemytterne, fik vedkommende også lige et par på skrinet.

Af sikkerhedsmæssige grunde valgte kaptajnen at foretage en ikke-planlagt landing i Salt Lake City.

De forbløffede passagerer fik efterfølgende en skriftlig undskyldning fra det amerikanske flyselskab:

- Dele af personalet viste sig ikke fra deres bedste side. Vi forventer, at fly-besætningerne altid er venlige og professionelle. Hvad I oplevede var langt fra det. Jeg er ked af, at vi ikke levede op til vores målsætning i dag, hedder det i undskyldningen.

Udløste evakuerings-slidsken
Der har gennem årene været en hel del eksempler på passagerer, som går amok under flyvningen. Det hører til sjældenhederne, at besætningerne også slipper tøjlerne for øjnene af deres kunder.

Det skete dog blandt andet i 2012, hvor to besætningsmedlemmer hos United Airlines kom op at slås om et flysæde.

To andre besætningsmedlemmer fra American Airlines gik ligeledes i infight over en mobiltelefon.

I 2010 skrev besætningsmedlem Steven Slater sig ind i JetBlues historie.
Manden var så træt af diskussionerne med en umulig passager, at han over højttaler-anlægget annoncerede, at han sagde op.

Herefter udløste han evakuerings-slidsken og forlod flyet ved at glide ud. Kort efter blev manden anholdt og senere dømt for sin utraditionelle exit.

http://ekstrablad...as/5932657

hej
Je suis Charlie
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2016 09:05
Bruger avatar

Bruger

jeg vil så gerne det hele i skal betale

skipper
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2016 14:56
Bruger avatar

Bruger

Anarki eller Kaos.
Je suis Charlie
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2016 12:49
Bruger avatar

Bruger

skipper
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-02-2016 14:33
Bruger avatar

Bruger

Dansk humor på perfekt KjøwenhavnskGrin
Anarki eller Kaos.
maichai
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-02-2016 02:59
Bruger avatar

Bruger

Fantastisk spændende læsning man tror det er løgn men her er sandheden

Hemmeligheden fra Muhammedkrisen: Dansk ambassade blev aldrig brændt

http://nyheder.tv...ig-braendt

hej
Je suis Charlie
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-02-2016 12:56
Bruger avatar

Bruger

Skandale: Politiet kunne ikke ramme terroristen Omar el-Hussein, fordi deres ammunition var for svag

Der er kommet en rystende forklaring på, at ingen af politifolkenes kugler ramte terroristen Omar el-Hussein, da de gengældte de skud, han affyrede ind gennem ruden til Krudttønden. Ammunitionen var simpelt hen for svag til at trænge igennem glasset! Hvordan kan sådan noget ske? Og hvem har ansvaret? Justitsminister Søren Pind må fortælle offentligheden, hvordan det hænger sammen.

http://nyheder.tv...udttoenden
AL 48
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2016 10:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1842

Ja, det er en skingrende skør narkoman, som hævder at være digter.

Det bedste medierne kunne gøre var at totalt ignorere ham. Han hylder princippet "hellere dårlig omtale end ingen omtale".

Mon ikke hans udtalelse:
- Jeg har da her på hånden blod. Det kan tydeligt ses, at jeg også den her gang har fået en omgang med kniplen og peberspray. Jeg har fået hele turen, og jeg har siddet i isolation siden klokken 11.30 i formiddag for ingenting, løs det fra digteren.
Nærmere stammer fra hans dødskørsel før på dagen.

Torben undveg Yahyas vanvidskørsel: - Han kunne have slået nogen ihjel
Torben og hans kone Grethe undveg med nød og næppe, da Yahya Hassan, angiveligt i narkopåvirket tilstand, flygtede fra politiet

http://ekstrablad...el/5945781
skipper
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2016 16:56
Bruger avatar

Bruger

Sådan er der så meget, læs lidt om drengen der blev gjort statsløs af jøderne, og aldrig blev anerkendt af danskerne:
https://da.wikipe...uddannelse
Anarki eller Kaos.
AL 48
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-02-2016 18:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1842

skipper skrev:
Sådan er der så meget, læs lidt om drengen der blev gjort statsløs af jøderne, og aldrig blev anerkendt af danskerne:
https://da.wikipe...uddannelse

Mener du jøderne i Danmark? -For han er da født i Århus.
Med hensyn til hans anerkendelse gør han da alt for selv at ødelægge den.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Men of steel Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 30-05-2017 05:40
Men Stop telling women what to wear Det sjove. 3 29-08-2016 06:22
Vild 'golddigger'! Først vil hun ham ikke men så... **Baren** 2 27-03-2016 16:18
OK, da. Men skal vi også tro på jule manden Foto/videoer: Fra Pattaya 6 19-08-2015 16:06
Man tror, det er løgn, men den er god nok. **Baren** 1 27-02-2015 10:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768