Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Utroligt men sandt
maichai
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-12-2015 13:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1410
 Status: Offline
Bopæl: Chaiyaphum

Tyrkiets præsident klar til at træde tilbage
Hvis Rusland kan fremlægge beviser for, at Tyrkiet er involveret i oliehandel med Islamisk Stat, vil Recep Tayyip Erdogan træde tilbage.

Imens er EU klar med milliarder til Tyrkiet & Nato klar med hjælp til de stakkels tyrkiske muhamedanere er vesten gået helt fra forstandenSad det var sku bedre hvis moder Rusland kunne smide et par bomber over Tyrkiet muhamedanere uden at kloge Nato skulle blande sig, så kunne de lære det kunne de Tumbede tyrkere med den til Recep Tayyip Erdogan, der hele tiden spiller smart men er en TERRORIST sammen med hans tyrkiske parti
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Je suis Charlie
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-12-2015 13:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 491

Julekort fra USA forarger hele verden: Er det en normal familie?

www.thai-dk.dk/uploads/248198858372528_n.jpg

Ved et hurtigt øjekast ligner det ethvert andet familiefoto fra julen: En glad familie er samlet om juletræet iklædt glade julefarver. Men det er ikke derfor, billedet lige nu trækker store overskrifter i medier verden rundt.

Det er mere den række håndvåben, hun og familien bærer ved hoften, der fanger øjet. Her fremviser familien nemlig både flere forskellige Glock-pistoler, en shotgun og det semiautomatiske skydevåben Extar.

- Det er op til amerikanerne at beskytte USA. Vi er bare din almindelige, amerikanske familie. Med kærlighed og frihed, Michele, skriver republikaneren fra delstaten Nevada under billedet på Facebook.

http://nyhederne....al-familie
Je suis Charlie
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-12-2015 07:10
Bruger avatar

Bruger

Velkommen til den virkelige verden en verden som også kommer til de danske grænser den dag de bliver lukket Angry

Voldsomme uroligheder på grænsen mellem Grækenland og Makedonien, se hvad migranterne truer med

Syrere, irakere og afghanere får ikke længere lov til uden videre at passere grænsen mellem Grækenland og Makedonien.

Det betyder, at omkring 1500 mennesker, primært fra Pakistan, Marokko og Iran har hobet sig op ved grænsen de sidste uger.

Hver dag kommer der flere til, og vreden blandt dem, der ikke får lov at passere, stiger og stiger.

Det kommer til voldelige sammenstød mellem illegale migranter og politiet, som ser sig nødsaget til at bruge tåregas og gummikugler for at holde migranterne ude.

Det lykkes ikke altid, og nu begynder dem, der ikke må komme igennem, at komme med stærkt truende budskaber.

“Åben eller dø”, lyder budskabet nu blandt nogle af de vrede migranterne fra ikke-krigshærgede lande.
http://denkorteav...truer-med/

UPS det glemte jeg lige her midt på morgenstunden

DE PERSONER VI SER I VIDEOERNE HAR I DAG FRI ADGANG TIL DANMARK

natie
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-12-2015 11:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 113

Video: Politifolk drives ud af et område i London af muslimer, der råber ”Allah er størst!”

Je suis Charlie
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-12-2015 12:37
Bruger avatar

Bruger

Thumb Thumb Thumb

Fantastisk juleeventyr: Rema 1000-kunder redder kvindes jul

Peter Eugene Meyer har på Facebook skrevet et opslag, der er blevet delt mere end 4300 gange. I opslaget skriver han, om det han kalder et vaskeægte juleeventyr.

- Bliver nødt til at fortælle en oplevelse fra min indkøbstur i Rema.
Sådan starter fortællingen om Peters juleeventyr.

- Jeg går i min egen verden. Skal bare have det overstået, da jeg høre en kær lille pige tale til sin mor.
- Hun er så utrolig bekymret for om der ikke bliver råd til en julegave til sin lillebror nu hvor far er flyttet. På intet tidspunkt tænker den lille pige på sig selv.

Peter fortæller, at den lille pige er omkring fem år gammel, og at lillebroren er en baby i barnevogn.

- Moderen tysser på hende gang på gang da det virker pinligt på hende at den lille pige udstiller deres privatliv og deres betrængte situation. Men den lille pige kan ikke lægge det fra sig. Der må være råd til at lillebror får en lille ting.

Peter er ikke den eneste, der oplever situationen. Da han kigger rundt, ser han, at de andre kunder har set det samme. Og så er det, at eventyret starter.

- Pludselig tager en mand, af fremmed herkomst, sig til lommen, henter et par glas kartofler og et glas rødkål og sætter det i kvindens vogn, hvorpå han giver hende den hund han lige har fisket op af lommen.

- Jeg bliver helt paf, da jeg så moderens taknemmelighed. Hun bliver rørt til tårer. Hvor var det flot af ham.
- Jeg roder i lommen finder selv en hund frem, og fisker en and til 99 kroner op går over og lægge den i hendes vogn og stikker hende pengene og siger god jul. Hun smiler og prøver at sige noget, men kan ikke.

- Jeg skynder mig videre, for at hun ikke skal føle, at jeg forventer noget retur.

Han kan dog ikke dy sig for at kigge tilbage.
- Der står en ældre dame nu med en penge seddel til hende og ligger et stykke legetøj i kvindens vogn.

Og budskabet er klart fra Peter.
-Prøv lige igen at fortæl mig at verdenen er fuld af egoister.
- I køen fik jeg øjenkontakt med manden, der startede det hele. Og vi nikkede anerkendende til hinanden. Måske der er en lille pige der får en dejlig jul med hendes bror og mor nu.

http://lokalavise.../151229775
Je suis Charlie
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-01-2016 12:52
Bruger avatar

Bruger

20-årige Calle smugler flygtninge til Sverige
Selvom han ved, det er ulovligt, er Calle Vangstrup ligeglad. Det handler om medmenneskelighed, siger han.

Han er medlem af netværket "Medmenneskesmuglerne", som er en gruppe af mennesker, der af humanitære grunde hjælper asylsøgere gennem lande og over grænser. Calle Vangstrup har allerede fem gange i løbet af efteråret smuglet flygtninge til Sverige i båd.
- Jeg har svært ved at se, hvordan de skal dække hele Øresund med det, de sætter ind. Og derudover er jeg ikke bange for at blive fanget, siger Calle Vangstrup, der gerne smugler endnu flere flygtninge til Sverige.

http://www.dr.dk/...il-sverige

Idioten Calle burde være i fængsel for undergravende virksomhed
IT
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-01-2016 04:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1376
Bopæl: Isaan

Calle VangstrupSad
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Je suis Charlie
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-01-2016 08:00
Bruger avatar

Bruger

Velkommen til dagens Danmark, et land som er besat af fremmede som gør hvad der passer dem, de er jo beskyttet af de politisk korrekte Shock

15-årig skoledreng blev banket til blods – politisk korrekte medier og myndigheder fortier, hvem tæskeholdet var

Et tæskehold på omkring 10 indvandrerdrenge passede en bare 15 år gammel elev op ved en skole på Frederiksberg og slog ham til blods, så han kom på skadestuen.

Få dage forinden løb et andet tæskehold råbende og skrigende ind på en anden skole i den nordsjællandske by Anisse Nord. Her slog de uden varsel to elever til jorden.

Det er meget alvorligt, at den slags sker i dagens Danmark. Men helt uhyrligt er myndighedernes og politiets reaktion.

En enkelt politimand har givet et ærligt signalement af tæskeholdet fra Frederiksberg.

De øvrige myndigheder, de berørte skoler og medierne har tilsyneladende i begge tilfælde forsøgt at dysse sagerne ned og fortiet, hvem gerningsmændene er.

Tæskehold slår elev på skole på Frederiksberg til blods
En dreng fra 9. klasse fra Ny Hollænderskolen på Frederiksberg var tirsdag på vej hjem fra skole.

Lige uden for skolen ventede 10 indvandrerdrenge for at give ham tæsk.

De fik fat i drengen og slæbte ham ned i en renovationskælder tæt på skolen. Her blev han slået til blods og efterladt i en container.

Klassekammeraterne fortæller, at en af gerningsmændene holdt ham fast mens de andre på skift slog ham i hovedet med knytnæver. Der var blod på væggen og gulvet. Drengen fik et blåt øje, en flækket tand, en kæbe slået af led og en brækket næse. (BT, 16.1)

Drengen blev så ilde tilredt, at han kom på skadestuen.

Motivet skulle være at straffe den 15-årige for, at han havde været sammen med en pige, som en af de unge mænd på tæskeholdet anså for sin kæreste.

“Det er jo en voldssag. Lige så snart det er voldsmænd og yngre mennesker på en skole, så er det en grov sag og en sag, politiet prioriterer, siger Bo Hass Jensen politikommissær Københavns Politi. (TV2 15.1)
Tæskeholdet slap væk, og politiet leder nu efter dem.
“Det er helt unge mennesker. 14 til 16-17 år. De fleste maskerede og i mørkt tøj – af anden etnisk herkomst end dansk”, siger Bo Hass Jensen til TV2.

Tæskehold trænger ind på skole i Nordsjælland
Men drengen på Frederiksberg er ikke den eneste, som har været udsat for et tæskehold på sin skole.

Få dage forinden oplevede to drenge noget tilsvarende. Det var på Bjørnehøjskolen i den nordsjællandske by Annisse Nord ved Helsinge.

Her trængte tre unge mænd helt ind på skolen, hvor de opsøgte to elever. For øjnene af en gruppe yngre elever blev de to elever slået ned. Den ene blev ramt så hårdt på hovedet, at han fik hjernerystelse.

I dette tilfælde var årsagen tilsyneladende et opgør mellem grupperinger på forskellige skoler. Det skriver Lokalavisen Gribskov.

Handelsskole-elev stukket ned
For et par måneder siden gik det langt værre.

En handelsskoleelev blev stukket ihjel i en tunnel ved en skole tæt på Hillerød.

Medier fortier, at det var indvandrerdrenge
Gerningsmændene fra Frederiksberg er ikke fundet. Alligevel bliver vigtige oplysninger om signalementet fortiet for offentligheden.

Politikommissær Bo Hass Jensen fortalte fredag aften i TV2, at gerningsmændene havde anden etnisk herkomst – altså indvandrerbaggrund.

Andre politimænd kommer ikke med denne oplysning. (BT, 16.1)

Og i medierne står der intet om denne oplysning, som ellers har stor betydning for at finde gerningsmændene.

Myndighederne reagerer svagt og passivt
Myndighederne har i det hele taget reageret passivt og svagt på trods af, at der er tale om meget alvorlige begivenheder.

På Frederiksberg Kommune siger børne- og ungedirektøren, at man vil optrappe SSP-samarbejdet, der er et samarbejde mellem skole, socialforvaltning og politi, som har eksisteret i omkring 20 år.

I Anisse talte talte mindst en lærer tilsyneladende med voldsmændene i Annisse, men vedkommende lod dem åbenbart gå.

»Det havde ringet ud på det tidspunkt, så der var ret mange elever til stede. Nogle af dem får fat i en lærer, som får kaldt de tre unge mænd til sig og forsøger at snakke med dem, men de svarer ham ikke ret pænt. Men det tog læreren ret stille og roligt,« siger Ole Petersen, der er leder på Bjørnehøjskolen.

Ingen er tilsyneladende anholdt. På trods af, at alle ved, hvem gerningsmanden er. Det citerer Lokalavisen Gribskov i hvert fald en anonym mor for at sige.

Tværtimod nedtoner og bagatelliserer skolelederen det, der er sket:

“Der var et par unge mænd som trængte ind i blokken her og kontaktede et par af vores elever. Så var der en, der valgte at slå et par af vores elever i hovedet.”

Derefter har han lagt en vejledning til elever og forældre ud på skolens intranet, hvis noget tilsvarende skulle ske igen.

Det kan være helt i orden. Men det er slet ikke det, der forhindrer nye og flere tæskehold. Det kræver, at voldsmændene bliver stillet til regnskab af skolens ledelse og får en straf, så de oplever, at samfundet ikke vil tolerere den form for asocial og kriminel vold.

Men det sker ikke, og derfor vil vi se flere elever på skoler bliver slået ned at tæskehold.

http://lokalavise.../301139988

http://www.bt.dk/...-hilleroed

http://denkorteav...re-steder/
Je suis Charlie
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-01-2016 07:01
Bruger avatar

Bruger

62 personer ejer det samme som halvdelen af alle i verden
De rigeste bliver rigere, mens de fattigste bliver fattigere, viser rapport forud for Davos-topmøde.

De rigeste 62 personer i verden sidder nu på en formue, der er lige så stor, som det den fattigste halvdel af alle folk i verden ejer tilsammen.
De meget rige er nemlig blevet rigere og de fattige fattigere, viser en rapport fra Oxfam.
Mens de mest velhavende 62 personers formue samlet er steget 44 procent siden 2010, er den samlede formue blandt de omkring 3,5 milliarder mennesker, der har mindst at gøre med, i samme periode faldet 41 procent.
Samtidig sidder den rigeste procent nu på formuer, der overstiger de resterende 99 procents samlede formuer.

http://www.dr.dk/...e-i-verden
Je suis Charlie
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2016 08:45
Bruger avatar

Bruger

Det skabte stor utilfreds, da myndighederne i Gøteborg fjernede en snepenis, som var tegnet i isen. Nu har manden, som fjernede tegningen lavet et endnu større værk.

Mens vi i Danmark bruger meget tid på flygtningesituationen og udflytning af kommunale arbejdspladser, har vores svenske naboer haft fokus på en specifik mandlig kønsdel.
Mandag vågnede indbyggerne i den svenske by Gøteborg op til tyk sne og en tegning af en penis, som var blevet kradset ind i et tykt lag is i en lokal park.
Myndighederne fik flere henvendelser fra folk, som følte sig stødt over tegningen, hvorfor den fine snepenis blev visket ud.
Andre lokale blev rasende og tog kampen op til ære for den kunstneriske frihed.
http://www.dr.dk/...t-snepenis

soi8
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2016 10:06

Bruger

Antal indlæg: 360

Det er måske mig der er for gammel og umoderne, men jeg synes altså dette og lignende er plat og vulgært.
AL 48
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2016 10:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1842

soi8 skrev:
Det er måske mig der er for gammel og umoderne, men jeg synes altså dette og lignende er plat og vulgært.

Så er vi 2. -Men bare det kan kaldes kunst er alt jo efterhånden tilladtSad
skipper
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-01-2016 14:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271

Jeg har altid syntes min pik er et kunstnerisk mesterværkmusic
Anarki eller Kaos.
yindee
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2016 01:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3554
Bopæl: Thailand

En dramatisk svensk overvågningsvideo fra torsdag, har skabt røre over sundet.

I videoen ser man en kvinde, der er på vej ned i metroen med sine to børn, stoppe en ung mand, der er ved at stjæle fra et ældre kvinde.

Hun stopper ham ved at hive ham væk, men i stedet går den unge mand amok på hende. Manden sparker kvinden ned ad trappen foran hendes to små børn.
http://ekstrablad...dt/5920418

Angreb mor til to i Sverige - nu udvises tuneser til Danmark
En 21-årig asylansøger fra Tunesien bliver af flere svenske medier kaldt for landets mest forhadte mand, efter at han er blevet fanget på et overvågningskamera under et angreb på en tobarnsmor ved nedgangen til en undergrundsbane i Stockholm

http://ekstrablad...rk/5921246
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
skipper
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-01-2016 22:56
Bruger avatar

Bruger

Tjae, hvem ved, måske er det en af dem DSB hentede nede i Flensburg, og kørte i busser helt op til den svenske grænse.

Send svinet tilbage til Danmark.

Anarki eller Kaos.
yindee
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-01-2016 01:54
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Tjae, hvem ved, måske er det en af dem DSB hentede nede i Flensburg, og kørte i busser helt op til den svenske grænse.

Send svinet tilbage til Danmark.

ja lad os endelig slås om hvem der har skylden, i mens kan de såkaldte flygtninge hygge sig

yindee
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2016 01:36
Bruger avatar

Bruger

Sveriges mest forhadte mand udvises til Danmark: Har fire identiteter
En ung asylansøger fra Algeriet bliver nu sendt til Danmark, men de svenske myndigheder er i tvivl om, hvem han er

Men selv om Danmark skal tage imod den forhadte unge mand, så bliver det ikke helt uden vanskeligheder. Manden har fire forskellige identiteter, og derfor er det svært at finde ud, hvor han hører til.

- Han har fire forskellige identiteter. To i Sverige, én i Tyskland og én i Danmark. Han har også befundet sig i Norge, men det første sted, hvor han søgte asyl var i Danmark, siger Ekrem Gündör til Ekstra Bladet.

http://ekstrablad...er/5923428

bur ham ind i en lille celle nul tv nul internet nul lys og varm vand, kosten skal være hakket svinekød og vand, nå nej det må vi ikke svinet har jo flere rettigheder end alm skatteborgere

Je suis Charlie
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2016 07:58
Bruger avatar

Bruger

velkommen til et danmark som jeg ikke bryder mig omgodag afviste personer stiller krav om dit og dat de vil ha det hele og danskene skal betaleShock

Afviste asylansøgere vil ikke til Jylland: Her er 11 krav
I morgen kl. 13.00 kan du deltage i Freedom of Movements demonstration for bedre forhold for afviste asylansøgere

http://ekstrablad...av/5923867
som du kan se i listen med 11 krav nedenfor, er de afviste asylansøgere også vrede over de forhold, de bliver budt i dag i Sjælsmark.

11 krav fra afviste asylansøgere i Udrejsecenter Sjælsmark

1. Vi vil ikke overflyttes til et nedlagt fængsel i Ikast, Jylland.

2. Vi er ikke kriminelle - og derfor skal Kriminalforsorgen ikke bestemme over os.

3. Danmark skal indstille tvungne hjemsendelser - vi er flygtninge, vores lande er ødelagt af krig.

4- Vi vil have ret til at arbejde

5. Vi kræver ordentlige indkvarteringsforhol - med varmt vand.

6. V vil have medicin og lægebehandling, når vi har brug for det.

7. Vi vil have asyl i Danmark.

8. Mere gennemsigtighed i sagsbehandlingen - vi aner ikke hvem vi kan spørge og hvor lang tid vi skal vente i Sjælsmark?

9. Danmark skal stoppe med at behandle os ydmygende og umenneskeligt.

10- Vi vil have ret til at gå, hvor vi har lyst - have ret til at have rettigheder.

11. Alle lejre, der er beregnet for afviste asylansøgere, skal lukkes.

Kilde: Modkraft
skipper
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-01-2016 17:05
Bruger avatar

Bruger

Skal vi tage det fra en ende af.

1. Det vil jeg heller ikke.

2. Helt enig.

3. Uenig, hvis jeg var i Danmark, ville jeg gerne sendes hjem til Sverige.

4. Nul putte, jeg har det skønt med at fise den af på min pension.

5. Helt enig.

6. Enig,

7. Over my dead body.

8. Delvist enig, Sjælsmarks kaserne var en byld i røven allerede i 1970 da jeg var tvangsindlagt kriger der.

9. Helt enig, det var derfor jeg udvandrede til Sverige.

10. Samme svar.

11. Enig, alle afviste asylansøgere skal straks sendes hjem.
Anarki eller Kaos.
kro90
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-01-2016 13:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76

Hmm.

11. Enig, alle afviste asylansøgere skal straks sendes hjem.

Skipper pas nu på at Sverige også indfører disse regler for så står en hjemsendelse måske for døren:-
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Men of steel Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 30-05-2017 05:40
Men Stop telling women what to wear Det sjove. 3 29-08-2016 06:22
Vild 'golddigger'! Først vil hun ham ikke men så... **Baren** 2 27-03-2016 16:18
OK, da. Men skal vi også tro på jule manden Foto/videoer: Fra Pattaya 6 19-08-2015 16:06
Man tror, det er løgn, men den er god nok. **Baren** 1 27-02-2015 10:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768