Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Windows 10
XP
Skrevet d. 31-10-2016 01:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

Microsoft warns Windows 10 users of new Blue Screen of Death scam

www.thai-dk.dk/uploads/pc1qas.png


Microsoft has warned users of Windows 10 about a new scam that tricks them into clicking onto fake security alerts in order to infect their PC or laptop with malware.

The company made the warning earlier this week when it explained that hackers are using what look like legitimate security prompts to disguise malware.

Once the unsuspecting user clicks on the prompt the malware is installed onto their device where it then mimics the Blue Screen of Death.

The malware, dubbed Hicurdismos, then tells users they need to restart their machine.

The fake BSoD then includes a phone number that users can call in order to receive technical support over the phone.

However, calling the number connects them to a fake technical support line setup by the hackers which encourages the user to download even more malware infected files.

http://tech.thaiv...cam/18278/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 20-12-2016 07:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Øv, min puter havarerede igår, og jeg måtte købe en ny med den afskyelige Win 10Ikke SE
Hold da kæft hvor jeg hader det skrammelAngry
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
Skrevet d. 20-12-2016 08:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Øv, min puter havarerede igår, og jeg måtte købe en ny med den afskyelige Win 10Ikke SE
Hold da kæft hvor jeg hader det skrammelAngry


Tilllykke med din nye PC, ja Win 10 er noget skrammel
her er lidt hjælp til en start menu som du brugte i Win 7


Classic Shell™ is free software that improves your productivity, enhances the usability of Windows and empowers you to use the computer the way you like it. The main features are:
Highly customizable start menu with multiple styles and skins
http://www.classi...
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 21-12-2016 06:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tak IT, det kan da være en mulighed senere.

Jeg er ved at være færdig med flytterodet, ikke alt er jeg tilfreds med, og da jeg ikke kan rette fejlene, har jeg planlagt at nulstille dyretAngrylidt senere i dag, og håber det lykkes bedre denne gang.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 10-01-2017 08:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nogen der ved hvordan man kan se cookies i Win 10 ?

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
Skrevet d. 10-01-2017 09:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nogen der ved hvordan man kan se cookies i Win 10 ?


Hvilken Browser bruger du
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 10-01-2017 09:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

@bz
IE

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bz
Skrevet d. 10-01-2017 10:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 236
Tilmeldt: 04.08.09
 Status: Offline

Til Skipper



Slette og administrere cookies


Hvad er cookies?

Cookies er små filer, som websteder anbringer på din pc for at gemme oplysninger om dine præferencer. Cookies kan give dig en bedre brugeroplevelse på internettet ved at lade webstederne huske dine præferencer eller lade dig slippe for at skulle logge på, hver gang du besøger bestemte websteder. Der er dog visse cookies, som kan udgøre en risiko for beskyttelsen af dine personlige oplysninger, fordi de registrerer de websteder, du besøger.
www.thai-dk.dk/uploads/skipper co.PNG



Blokere eller tillade cookies


Hvis du ikke vil have, at websteder gemmer cookies på din pc, kan du blokere cookies. Blokering af cookies kan dog forhindre, at bestemte sider vises korrekt, eller også kan du få en meddelelse fra et websted om, at du skal tillade cookies for at kunne se webstedet. Blokering af cookies kan forhindre, at bestemte sider vises korrekt, eller også kan du få en meddelelse fra et websted om, at du skal tillade cookies for at kunne se webstedet.
www.thai-dk.dk/uploads/coskipper.PNG

til sidst vil jeg anbefale dette renseprogram CCleaner Free som er perfekt til at rense fjerne cookies

hent det her: https://www.pirif...r/download
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 10-01-2017 10:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg tror du misforstår mig bz, jeg vil gerne se et overblik over hvilke cookier jeg har inde, og manuelt fjerne dem jeg ikke vil have, særligt trackingcookier. men hvor findes den oversigt?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
Skrevet d. 10-01-2017 11:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

Hej Skipper
Prøv at installerer CCleaner Free.
Derefter kører du en Rens af pc'en husk at afkrydse Cookies under internet Explore , derefter trykker du på Analyser, det tager et par minutter. Når den er kørt færdigvælger du ude til venstre Indstillinger derefter Cookies, du får nu en liste over de cookies der er på PC'en, herefter kan du flytte dem du vil beholde over i et "vindue" disse bliver så gemt / ikke slettet.
Kim
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
Skrevet d. 10-01-2017 11:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper jeg blander mig lige lidt

Bz skrev til sidst vil jeg anbefale dette renseprogram CCleaner Free som er perfekt til at rense fjerne cookies


jeg bruger selv det program, du kan gå ind og se hvilke cookier du har på maskinen du kan også vælge hvilke du vil beholde og hvad der skal slettes
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 10-01-2017 12:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tak drengeLove

Jeg installerede CClean, og den fandt omkring 50 trackere som jeg møjsommeligt pillede fra.
Jeg har allerede Ghostery i Win 10, men den fungerer ikke lige så godt som den gør i Firefox hvor den ser ud til at æde alt hvad der bliver serveret.
Selv vores gamle ven "doubleclick" har givet opsarcasm
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
Skrevet d. 12-01-2017 10:39

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

Jeg tror du blander tingene lidt sammen Skipper. Win 10 er jo et styresystem fra Microsoft. Firefox er en Browser ligesom Google Chrome og Internet Explorer fra Microsoft.
Blot til orientering
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 12-01-2017 11:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

smile
Prøv at læse indlæg 105, 106 og 107 soi8
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
Skrevet d. 13-01-2017 00:32

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

skipper skrev:
smile
Prøv at læse indlæg 105, 106 og 107 soi8


Jamen kan du ikke bare bruge browseren Firefox på Win 10 hvis du mener den virker bedre?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
Skrevet d. 20-02-2017 06:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hejsa

for to mdr siden købte jeg en ny pc herude i smilets land der var Win 10 installeret

jeg var ikke glad for det styre program ville gerne have Win 7 på pc-en men nej der var lukket af for den mulighed

nå men hvad med Win 10 Pro mon den er mere stabil og bedre tænkte jeg, det skal prøves, ak nej det koster ca 1000 kr at opdaterer via microsoft det er for dyrt

men jeg fandt en løsning lige her på https://ebay.com/ et stk original WIN10 pro kode kun 78 kr det virker bare 1000 prosendt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Stor Windows-opdatering kan slette dine filer Computer 1 08-10-2018 15:11
Microsoft sætter dato på Windows 10 Computer 17 06-06-2015 09:38
Windows 10 bliver det sidste - på en måde Computer 3 12-05-2015 16:59
Microsoft giver nyt Windows gratis til brugerne Computer 2 22-01-2015 02:39
NemID lukker for Windows XP. Internet 17 03-11-2014 08:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 99,513,923 Unikke besøg | jQ Blog