Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Benløs dansker gruppe-tæsket i ferieparadis
maichai
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 01:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Det var da en grim oplevelse maichai, godt I slap uskadte fra det, men hvordan tog børnene det?

Ja der var lidt at tænke over bagefter, om det bare var for at prøve at skræmme os eller de var påvirket af et eller andet ved jeg jo ikke, men vi havde helt sikkert ikke generet dem, og da min kone sagde at de havde mord i øjnene, og sagde kør kør, gjorde jeg jo så det, men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade på bagsædetved ikke
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 11:29

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

maichai skrev:
Det var da en grim oplevelse maichai, godt I slap uskadte fra det, men hvordan tog børnene det?

Ja der var lidt at tænke over bagefter, om det bare var for at prøve at skræmme os eller de var påvirket af et eller andet ved jeg jo ikke, men vi havde helt sikkert ikke generet dem, og da min kone sagde at de havde mord i øjnene, og sagde kør kør, gjorde jeg jo så det, men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade på bagsædetved ikke



Altså den der med at bade på bagsædet forstår jeg ikke rigtigt.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline


Altså den der med at bade på bagsædet forstår jeg ikke rigtigt.....
AHAE soi8 altså ordkløveri fra din side eller er det manglen på et skide komma (,) du mener
men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade, på bagsædet
eller vil du have det sådan her
men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade, omme på bagsædet
eller en tredje mulighed
men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade, bagi omme på bagsædet
soi8 Hvis du mener der er en fjerde mulighed er du da velkommen til at fortolke den driller
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi8
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 13:26

Bruger

Antal indlæg: 375
Tilmeldt: 20.11.13
 Status: Offline

maichai skrev:

Altså den der med at bade på bagsædet forstår jeg ikke rigtigt.....
AHAE soi8 altså ordkløveri fra din side eller er det manglen på et skide komma (,) du mener
men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade, på bagsædet
eller vil du have det sådan her
men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade, omme på bagsædet
eller en tredje mulighed
men heldigvis opdagede børnene det slet ikke, de kaglede vildt op om hvor dejligt det havde været at bade, bagi omme på bagsædet
soi8 Hvis du mener der er en fjerde mulighed er du da velkommen til at fortolke den driller


Haha Machai. Det var ment som en joke og du forstod det da også som sådan, men se alligevel her. Så er der ingen der bader på bagsædet mere!

"Heldigvis opdagede børnene det slet ikke. De kaglede vildt op omme på bagsædet, om hvor dejligt det havde været at bade"

Det er dog yderst skræmmende og trist at Thailand udvikler sig på den måde. Tidligere har jeg altid følt mig ganske sikker her, faktisk mere end i DK, men den opfattelse skal åbenbart tages op til ny revidering. Det er fame træls!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kro90
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 13:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 74
Tilmeldt: 02.04.09
 Status: Offline

SOI8 Har set at folk bader på bagsædet.
Sidste år til Songkran eller hvordan det nu staves. Så vi en Taxa med nedrullede vinduer, og et par unge mennesker der på BAGSÆDET havde travlt med at skyde ud på de forbi passerende med et vandgevær, få helt ikke een men hele to spande vand ind gennem vinduet, så jow man bader skam på bagsædet i Bangkok.
(kunne ikke lade være)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 14:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

JAE soi8 jydsk og dansk er jo ikke helt det samme
men så bruger vi da bare din fortolkning
"Heldigvis opdagede børnene det slet ikke. De kaglede vildt op omme på bagsædet, om hvor dejligt det havde været at bade"
meningen er nok (næsten den samme)og så må alle være glade Grin velkommen til dansk sprogbrugShock
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2015 14:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Sidste år til Songkran eller hvordan det nu staves. Så vi en Taxa med nedrullede vinduer, og et par unge mennesker der på BAGSÆDET havde travlt med at skyde ud på de forbi passerende med et vandgevær, få helt ikke een men hele to spande vand ind gennem vinduet, så jow man bader skam på bagsædet i Bangkok.
(kunne ikke lade være)

Ja hver da sin lyst Men hvem fanden gider bade i en Taxa Grin og joe måske alligevel efter et godt blowjob kan et bad måske foretrækkes også i en TaxaGrin
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-03-2015 06:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

mere menings løs vold, en bekendt af Danish surfer, Frederik Aakerlund, 48. er nu anhold for drab

Indian Tourists Saved My Life, Says Aussie Expat Facing Phuket Murder Charge

PHUKET: An Australian expat charged with murder told Phuketwan in a police cell on Phuket today that he probably would have been killed if Indian tourists hadn't helped him flee a deadly scuffle outside a disco.

Mark Hamilton Pendlebury, better known to thousands of Phuket tourists as ''Captain Mark,'' had just helped a disabled Danish visitor home after a meeting of Patong Rotary when he happened to be walking past the Taipan nightclub, near the Bangla Road walking street, as two customers were evicted.

''An Indian and an Australian had been fighting inside and were being thrown out,'' Mr Pendlebury, 59, said from his cell at Kathu Police Station, where officers oversee Patong, the popular nightlife hub on Phuket's west coast.

''I pulled out my camera to record what was happening and a security guard tried to stop me doing that. Before I knew it, I was being badly beaten up. I pulled out my knife and waved it back and forth to defend myself.

læs mere http://phuketwan....rge-22019/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-03-2015 13:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu er der kommet lidt flere oplysninger om overfaldet på Pendlebury, uden for Taipai på Phuket:

http://phuketwan....ays-22027/
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-03-2015 14:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nu er der kommet lidt flere oplysninger om overfaldet på Pendlebury, uden for Taipai på Phuket:

http://phuketwan....ays-22027/


det hele er optaget på et overvågning video camera det ser ud til at det er selvforsvar fra farangens side

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
masa
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-03-2015 11:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 250
Tilmeldt: 12.12.13
 Status: Offline

lidt mere nyt

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dansker er fundet død i et thailandsk fængsel Nyheder på dansk 4 06-10-2022 09:54
Dansker anholdt for narko i Thailand Nyheder fra Pattaya 13 06-02-2022 16:00
Dansker endelige hjemme efter dyrt visa-run til Cambodja Nyheder på dansk 4 27-09-2021 08:12
Festglad dansker anholdt i Thailand Nyheder på dansk 4 29-01-2021 12:50
Hjemvendt dansker tilbage fra Thailand Nyheder på dansk 1 27-11-2020 10:48

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.39 sekunder | 99,087,953 Unikke besøg | jQ Blog