Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: De fastboende
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Mit interessante liv med Ning.
farang baa
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 09:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 29
Tilmeldt: 13.11.13
 Status: Offline

Suk99 skrev:
Jeg praler skam ikke, det er blot mit liv som i ynder at hoere og brokke jer over..............

Der altid en som kommer ind paa mit og Ning's liv, derfor denne traad, saa er der da et par stykker som kan faa rigtigt ondt i roeven. 55555555

Nej, du praler aldrig med dit liv...

Jeg er egentlig (som mange her på siden) bedøvende ligeglad med dit og Nings privatliv, og under dig faktisk det bedste forhold. Du har bare en tilbøjelighed til at gøre dig bedre end eksempelvis de "muslimer som taler med 2 tunger" og "liderlige horebukke" som du så tydeligt gerne vil distancere dig fra. Kunne du bare komme til en lille indrømmelse/erkendelse på det område, ja så vil jeg da gerne stoppe med at komme med stikpiller. Husk på, at jeg kun refererer til oplysninger som du selv er fremkommet med på den ene eller anden måde...

Jeg har endnu ikke fået svar på mine tidligere spørgsmål: Hvorfor lyve om sine egenskaber? Hvad blev der af stoltheden?

Du skriver på din dateinasia profil:

Education: University - Graduated
Relationship status: Single
Smoking: Rarely smokes
Drinking: Rarely drinks
Member since: 6 Sep 2014

I search a lady who have a good heart


En løgn er og bliver en løgn, og det selvom din profil er kendt af Ning og måske bare er oprettet for sjov.

Alle profiler på dateinasia er offentlige og kræver således ikke medlemskab for at kunne ses - link til din profil side er bevidst udeladt. Jeg har aldrig haft en profil på den eller andre asiatiske datingsider. Hvorfor skulle jeg dog det??

Og nej, jeg er ikke spor misundelig på dit og Nings liv. Hvorfor skulle jeg dog være det? Materielle goder har aldrig sagt mig ret meget. Min økonomi er i øvrigt ret god og jeg behøver derfor ikke hjælp fra min kæreste eller andre på det område.

God jul til dig og Ning (og alle andre brugere) smile

Jeg vil gerne give en øl, hvis du skulle komme forbi on-nut området inden nytår ølkrus Det kunne være rart at få opklaret, om du nu også er som du så ofte giver udtryk for at være ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 12:14

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Farang Baa.

Naar du er saa ihaerdig med din soegen osv, saa kan jeg fortaelle dig uagtet hvor meget du knokler har du ikke en chance ved Ning, ja du maa jo vaere forelsket i hende, naa men du er ikke den eneste, men glem det granberg, jeg er Ning's mand.kat

On nut, jeg er af og til i On nut, ikke langt fra Samutprakan, Vi har faktisk selv boet i Udom Suk.

Men moedes med dig tror jeg ville vaere spild at tid for baade Ning og jeg, saa drik du bare den pils selv, men tak for tilbudet
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

sov det er vist svaret på hele denne mærkelige trådgriner
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:29

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Maerkelig og maerkelig, nogle er forarget........Men saa gik tiden da med det.

Og jeg er langt fra faerdig med at rose min kone og mig selv....

Dem som er saa fornaerret og jalous faar snart mere af samme skuffe.

Tak for opmaerksomheden, jeg nyder den i fulde drag. 555555555555.I er saa sjove.

Hva' helvede skulle jeg moedes med Farang Baa for og naermest staa skoleret.............
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
farang baa
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 29
Tilmeldt: 13.11.13
 Status: Offline

Hvorfor svarer du ikke på mine spørgsmål i stedet for gang på gang at komme med en gang gylle!

Det må da rable fuldstændigt for dig, hvis du tror at jeg er ude efter Ning, som sikkert er en sød pige. Jeg er generelt ikke meget for 2nd hand og slet ikke når det drejer sig om aflagte farang kærester / kroner. Ning er din kone og jeg synes, at du skulle vise dig som en rigtig mand i stedet for at du gang på gang fucker dit ægteskab op - og slet nu den datingprofil!!

Helt i orden, at du ikke vil drikke en øl med mig. Jeg troede bare, at et møde med mig ville være et interessant bidrag til dine antropologiske studier.

Og jo, jeg ved godt at du har boet i området / Udom Suk. Jeg kom faktisk med lidt råd da du for snart 2 år siden på anden thai side spurgte om erfaringer med området.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:36

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Jeg vil til dels give dig ret.....Det med raad ang Udom Suk husker jeg ikke lige, min hukommelse er som en si efter jeg mistede alt det blod for ca. 6. aar siden, ja man kan vel kalde det en mindre hjerneskade og det er jeg godt nok traet af.

Maaske vi alligevel kigger forbi, jeg tror nemlig at vi holder nytaar i Bkk. det plejer vi at goere.

Lad nu juleroen saenke sig.

Ang den profil, skal jeg vaere aerlig og det skal man jo, saa maa jeg gi' dig ret.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Jeg tror en psykolog vil kunne fortælle mange interessante ting om en person der gang på gang igennem flere år offentligt udstiller sit ovenud lykkelige liv med dejlige Ning.

Det er næsten en tvangsmæssig og sygelig gentagelse af de samme floskler om "lykke, dejligt, perfekt, godt, dygtigt, universitet, lærer, BA, 200.000 Thb pr. md., biler, huse, penge, våben" osv. osv. i en uendelighed.

Måske det ikke er så perfekt alligevel altsammen, derfor forsøger man at overbevise omverdenen og især sig selv om at det forhold er 100% velfungerende.

Dream on, Zuk, du har åbenbart hårdt brug for det...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
NFP
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 13:56

Bruger

Antal indlæg: 427
Tilmeldt: 10.02.14
 Status: Offline

@Suk99 - siden du nu er startet med denne traad, saa forstaar jeg du og konen har vagabonderet rundt i Thailand igennem aarene. Det kunne vaere interessant at vide lidt omkring den side af jeres liv og hvorfor i flyttede fra sted til sted og hvor i foelte jer allermest hjemme i Thailand. Senest var det Samutprakan hvor jeg selv bor. Bare et forslag. Mvh.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 14:46

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Jamen det vil jeg da gerne fortaelle lidt om. Vi startede med at bo i Samutprakan, derefter Phuket, Noengmaprang, Phitsanulok, Nong Khai, Udon Thani ( hvor vi koebte hus ) Hua Hin, Udom Suk og saa til Samutprakan igen.

Jeg er i oejeblikket i huset, Ning er i Samutprakan, men hun kommer her d. '20.

Jeg synes at alle steder har deres charme, et af de steder jeg godt kunne li', det var Sak Lek, Noengmaprang, en lille landsby 80 km fra Phitsanulok, ingen kunne engelsk, men det forstaerkede jo blot mit sprog, alle var saa flinke og rare der, ja det er folk jo generelt.

Phuket er jo ogsaa et flot sted, vi boede i Chalong, dog synes jeg at Phuket er for turistet, men som sagt flot isaer oppe ved view point og ikke saa langt derfra var en lille udendoers bar med 2 tamme gibon aber.

Nong Khai bryder jeg mig ikke saa meget om, i mine oejne er der for mange farang som blot sidder paa bar og foere sig frem.

Hua Hin er smuk, isaer hvis man lige koere et par km. udenfor byen, flot vand, en lille straahytte hvor man kan faa en god gang Thaifood.

Sak Lek, der boede vi i 13 md. men havde kun 1 rum, det er ca. 10 km. fra Ning's mor og far, grunden til at vi boede der var at Ning's far var syg og hun ville hjaelpe i rismarken samt mangoplantagen.

Udom Suk. Der vil jeg ikke bo igen, det var godt nok taet paa BTS, saa det var jo nemt at komme ind til selve Bkk. men vi boede i en lejlighed paa ca. 50 m2, det var til at faa " Klaus " af, grunden var at Ning arbejdede som hotelagent i et firma i Bkk. dengang.

Phitsanulok er jo Nings hjemegn, en rimelig stor by, og med et af de mest respekterede templer i Thailand, men en beskidt by, Ning arbejdede som skolelaere der paa en privatskole til 7000 Thb. pr. md ( Latterligt )

Udon Thani er jeg nu blevet glad for, jeg kender en del thaier her + vi har vores hus her, byen har jo alt og det er en stor by, vi bor 4-5 km. fra centrum.

Grunden til at vi er flyttet saa meget rundt er at jeg ville opleve Thailand, det eneste jeg mangler er nord, altsaa Chiang mai /Chiang rai.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 14:51

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Luk nu roeven LungW og gaa ud og gi' risplanterne lidt vand, endnu engang er det ikke mig men dig som starter det med oekonomi, de er en belastning for mit sind.

Du har da saa ondt i roeven, hvad formaar din kone, det kunne vaere spaendene at faa at vide, eller skal vi lade den ligge ?

5555555555.......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
LungW
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 15:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 28.09.14
 Status: Offline

Hampplanterne, Von Zuk, hamp, og så skal de dresserede aber ha´ den daglige gang prygl, nej, det er ikke thaimænd jeg mener, selvom de osse godt ku´ trænge til det.

Konen? Hun driver et massagejoint med 20 importede slaver fra Cambodia, så hun tjener sgu´ kassi!

driller


PS: Hva´det med de femtaller, sidder tasten fast, eller har du skrivekrampe????
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tofte
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 16:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 49
Tilmeldt: 25.02.13
 Status: Offline

Von Såk, nu du påstår dullen har pistol og våbentilladelse, vil du så vise os et billede af Gøppen ? music
One flew east, One flew west, One flew over the cuckoo's nest....driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 16:28

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Ning kommer d. 20, saa skal du da gerne faa et billede af goebben.Det er ikke blot noget jeg paastaar, der er hold i alt mit skrevne....

I oevrigt er Ning ikke en dulle, men en kvinde med stil.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-12-2014 23:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Interesant traad??? baade og. Kan sku ikke lade vaere med klikke ind paa siden, og som det 1. at lease suk99's traad.

Det er helt fint og genneroes at suk99 roser sin kone op I skyerne for baade hendes inteligens,uddannelse, og hvad hun kan ell. ikke kan etc. etc "just name it" blot er det utroligt at pigebarnet ikke kan laese/ har laert at forstaa dansk (det er vist et held for hovedpersonen) idet en person med alle de kvaliteter som hun fremstilles som nok ikke havde tollereret at hele deres/hendes privatliv udstillet I et offentligt forum, og at du suk99 bliver ved, siger vel alt om din person ell. IQ - om du nu har en ell. ej.

Til orientering gennerer blod sig igen rimelig hurtig, saa skyde skylden for ens dumhed/fantasier er sku for soegt men ok vi faar da et grin engang imellem, og gudskelov er der da nogle her I dette forum som rigtig forstaar at faa dig til tasterne. Nyd du/i nu blot julen suk99 sammen med din dejlige kvinde med stil, oppe I Udon Thani hvor der ikke sidder Faranger paa barer og foerer sig frem - men det goer du I fin stil her..

Ha en rigtig god dag I din egen verden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 06:03

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Skipper Hans.

Nu taler og laeser min kone dansk for det har jeg laert hende, men at du nu ogsaa har ondt i roeven rager mig langsomt.

Jeg beklager at jeg ikke sidder med en mindre begavet gaas, havde jeg gjort det var mine indlaeg nok blevet accepteret, men hod snotten vaek fra min traad hvis du bare skal brokke dig.

Nu er det yderst sjaeldent at jeg gaar paa bar, og naar jeg goer er det en thaibar, farangbar er sq da til at braekke sig over, de kaefter nemlig op men har intet at ha' det i, mit skrevne har jeg noget at ha' i.

God dag.


Men med alle de visninger traaden her har haft, ja saa maa den jo alligevel vaere interessant..........
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 06:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Nu er det yderst sjaeldent at jeg gaar paa bar, og naar jeg goer er det en thaibar, farangbar er sq da til at braekke sig over, de kaefter nemlig op men har intet at ha' det i, mit skrevne har jeg noget at ha' i.
Åhh denne The Good Corner er altså ikke en farang bar men en thai bar Tja der kan man bare seved ikke

Julen i aar skal foregaa paa The Good Corner her i Udon Thani, et dansker sted, julemad og lidt pils.

Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
mp
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 06:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 15.11.14
 Status: Offline

maichai skrev:
Nu er det yderst sjaeldent at jeg gaar paa bar, og naar jeg goer er det en thaibar, farangbar er sq da til at braekke sig over, de kaefter nemlig op men har intet at ha' det i, mit skrevne har jeg noget at ha' i.
Åhh denne The Good Corner er altså ikke en farang bar men en thai bar Tja der kan man bare seved ikke

Julen i aar skal foregaa paa The Good Corner her i Udon Thani, et dansker sted, julemad og lidt pils.


maichai, nu kender jeg ikke The Good Corner i Udon, men det kunne vel tænkes, at det er en restaurant og ikke en bar ?

Det passer jo også meget godt med, at de serverer julemad.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 06:38

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Det er nemlig en paen restaurant og ikke en luderbar, saa mp. du har ganske ret.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper hans
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 06:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 127
Tilmeldt: 04.05.11
 Status: Offline

Tja suk99, saa lykkedes det atter at faa dig over de 180...

at du er fyldt med komplekser hersker der vel ingen tvivl om da det stadie du baevaeger dig ud I siger alt, at jeg skulle ha ondt I roeven over dit soelle liv som du her fremstiller saa rosenroedt er jo nu nok endnu et greb I den tomme luft.

Tvivler nu staerkt paa du har prokura til at gi direktiver om hvem og hvad der maa kommenteres paa saa flet du blot naebet, og min kommentar var skam ikke brok blot nogle gennerelle synspunkter og min mening om dig som person.

Tjaaa og at du gaar paa Thai vaertshus har vel sine naturlige aarsager - nu vil jeg ikke traekke Thaier som gaar paa vaertshus ned paa dit stadie, saa tror blot du sidder oppe hos koebmanden paa hjoernet og drikker LEO beer af daase ell. hva do...

Nu har du jo I en uendelighed proevet at overbevise - I alle de traade hvor du har staaet for skud med dine fantasier - alle om dine fantastiske evner/egenskaber uden held, den eneste der er begyndt at tro paa det er dig selv.

sukk99 kom dog op til overfladen mand og indse at du er rent til grin, derfor alle visninger.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Suk99
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2014 07:30

Bruger

Antal indlæg: 286
Tilmeldt: 10.09.14
 Status: Offline

Skipper Hans.

Jeg har stadig noget at ha' mit skrevne i, grin i bare, jalousigrin gi'r jeg ikke noget for....

Men da du alligevel er saa nysgerrig, saa kan du se sanheden paa FB. Min ID : Jimmy O-Neg Rasmussen

Saa kan du rigtigt faa ondt i roeven naar du finder ud af at jeg er aerlig, for helvede mand, det er blot mit liv som det er, saa slap dog lidt af.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.52 sekunder | 99,068,611 Unikke besøg | jQ Blog