Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Spærring af IP
Smukke
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2009 18:44

Bruger

Antal indlæg: 28
Tilmeldt: 01.04.09
 Status: Offline

Har åbenbart trådt nogen stykker over tæerne men så tager vi en af gangen

Claus alt afhænger af øjnene der ser
hvis du som sidens konstruktør ikke kan se det positive i at jeg gør opmærksom på en fejl i linket med aidsbørn så siger det vel egentlig mere om dig en om mig, det står der for øvrigt stadig


På skolen er der der ca 250 elever i alderen
0 - 20 år,der alle er smittet med AIDS,samt er forældreløse deres forældre er også døde af AIDS

Er det ikke dobbeltmoralsk at du fortæller folk hvordan de kan bryde blokeringen på en anden side, men samtidig blokere for brug af denne fremgangsmåde her

At webmaster tager en beslutning omkring brug af anonymiserende proxyservere er hans beslutning og det er ok.
Men hvorfor så ikke bare skrive det i stedet for en gang varm luft omkring ansvarspådragelse i forhold til straffeloven. Hvis nogen gør noget ulovligt her på siden og politiet bliver indblandet, kan de måske få en kendelse af en dommer til at få udleveret IP adressen, sidensejer skal så udlevere IP adressen og så følger politiet sporet uanset om det er en direkte ip eller gennem en anonymiseret.

Yindee jeg har jo svaret dig og du har formentlig også forstået det siden du har fattet at jeg ønsker at være anonym som alle andre dog også med min IP da nogen af de mennesker der har adgang til den her på siden ikke er voksne nok til det job, og oven i købet prøver at lyve sig ud af en prekær situation.

hvor herre bevares du forlanger aller her på siden skal væren åben overfor alle
du vil beholde retten til at rakke ned på alt hvad du ikke lige syntes passer dig

og hvor er det så lige jeg forlanger det og hvem er det jeg rakker ned på

men jeg er voksen nok til at lægge IP nr til jeg gemmer mig sku ikke for nogen

Det er vel heller ikke nødvendigt for som ejer af siden kan du jo se ip på alle medlemmer men ingen medlemmer kan se din , og det er selvfølgelig også ok men vi er forskellige

Husk vi er ikke ens og jeg ønsker bare ikke en offentlig ip, af de samme grunde som tizzer beskriver andetsteds

men ærlig er du sku ikke det er da noget af et postulat og hvormed begrunder du så dette du kender mig ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2009 21:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Smukke det er lige før man kan holde af dig rasenderasendemen det er også kun lige før.Hværdiløst små navlepilleri men hvis du ikke har andet at lave,så er det nok også fint nok

Thumb

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 06:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Smukke skrev.: men ærlig er du sku ikke det er da noget af et postulat og hvormed begrunder du så dette du kender mig ikke

Det er vel heller ikke nødvendigt for som ejer af siden kan du jo se ip på alle medlemmer men ingen medlemmer kan se din , og det er selvfølgelig også ok men vi er forskellige

Hvad skal du også kunne se andres ip nr for??
Claus og andre webmaster skal da kunne gå ind og spærre for en ballademager eller et brokke hoved, som der jo nu efterhånden er kommet flere af.
Er du selv ærlig??? kender dig ikke næ nej smukke det er der nok også nogle som er meget glade for ikke at kende dig.

lindyras.: Jo du har ret i det du skriver i nr 22.
ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 07:33



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Smukke skrev :
Er det ikke dobbeltmoralsk at du fortæller folk hvordan de kan bryde blokeringen på en anden side, men samtidig blokere for brug af denne fremgangsmåde her


Det kan godt være at dette er flueknepperi af værste skuffe, men nu har jeg søgt på hele siden efter ordene "dtw" og "proxy" for jeg kunne ikke huske at have set Claus anbefale nogen måde at omgå reglerne på DTW...

Jeg tror faktisk at Claus generelt opfører sig meget loyalt overfor de sider han er medlem af, og blander sig i debatterne når der er noget at debatere, og (generelt) blander sig udenom når det er holdt op med at være debat, denne tråd viser så at altså også Claus har en nedre grænse...

Smukke skrev :
Husk vi er ikke ens og jeg ønsker bare ikke en offentlig ip, af de samme grunde som tizzer beskriver andetsteds


Jeg synes at tizzers begrundelse er fantastisk, og sikke dog et arbejde der har ligget bag at finde alle de oplysninger, naturligvis skal man beskytte sig som man nu engang kan, det er, som jeg læser det, det du gør (jeg læser i hvert fald at du er ramt af omdirigering), og omvendt det webmaster gør...

Og som jeg læser webmastertråden, så gives du og tizzer altså muligheden for at forlade siden, da I ikke længere kan benytte den på de betingelser for brug der nu er, og I skal så bare huske at få jeres efterladenskaber med jer på vej ud af døren, det er vel ikke så vanskeligt...

Jeg læser det som en servicemeddelelse til folk der altså ønsker fuld anonymitet, at de bliver fortalt, at så kan de ikke benytte denne side, der er andre sider hvor det ikke er sådan...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 08:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja vi ved vel alle at uden provokationer kommer der ingen debat, meeen er man så paranoid, ja så skal man vel nærmest slukke sin pc, for at føle sig helt sikker. Nu kender jeg ikke baggrunden for denne skepsis/usikkerhed ved at benytte sin egen ip adresse, men vil man have 100% anonymitet bliver man nok nødt til selv at oprette en webside.
Man må som udgangspunkt gå ud fra at de som forvalter siden, er bevidste om deres ansvar og vel også kender begrebet tavshedspligt.
Har man konkrete beviser/formodninger om misbrug, ja så er det vel det man skal debattere, da det jo så har interesse for alle brugere.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 09:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

Man må som udgangspunkt gå ud fra at de som forvalter siden, er bevidste om deres ansvar og vel også kender begrebet tavshedspligt.


Det var også mit udgangspunkt, indtil manse offenligjorde en persons by, og efterfølgende ville bilde folk en historie på ærmet. En historie der var så barnlig, at kun jos_38 troede på den.rasende

Har man konkrete beviser/formodninger om misbrug, ja så er det vel det man skal debattere, da det jo så har interesse for alle brugere.


Det er det, jeg gjorde i anden tråd, mens jos_38 og bamsen ihærdig forsøgte at latterligøre mig. Det lykkedes ikke for dem at få andre med på den, for jeg tror, de fleste kunne se det forkerte i mansetegningens offenliggjorte personoplysning.Sad

At adminstrator ikke straks trådte i karakter, giver nu heller ingen stjerner i min karakterbog. :@
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 09:56



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

tizzer skrev:
Det er det, jeg gjorde i anden tråd, mens jos_38 og bamsen ihærdig forsøgte at latterligøre mig. Det lykkedes ikke for dem at få andre med på den, for jeg tror, de fleste kunne se det forkerte i mansetegningens offenliggjorte personoplysning.


Du har en alternativ måde at læse, eller forstå det læste på, men jeg prøver igen...

Hvis jeg forsøgte at latterliggøre nogen, så var den idiot der har brugt en rum tid på at spore dig, hvad i alverden skal nogen bruge oplysninger om skat m.m. til ???

Og så forsøger jeg at fortælle (hvilket alle kan kontrollere ved tools som GeoIP eller andre) at min IPadresse placerer mig ca. 10 km sydvest for min adresse, der et altså et RET stort område at skulle trevle igennem, hvis du tager en cirkel med min IPadresse som centrum og 10-15 km i radius (for at være sikker) så er det mellem 314.2 og 707 kvadratkilometer...

Her tænker jeg på hvis nogen skulle finde på at love mig et par på huden...

Jeg har på intet tidspunkt set eller læst at manse skulle have offentliggjort noget, og det er nok HER at vandene skilles, du mener at han offentliggøre noget, jeg mener at selv Struer er da forholdsvist anonymt, jeg ville jo stadig ikke kunne tage til struer og finde nogen udfra en IPadresse, og da slet ikke ud fra manses vejledning...

Så ja... jeg mener i høj grad at der overreageres, og det er nok igen blot et spørgsmål om at vurdere verden fra hvert vores ståsted, jeg lader mig ikke særligt nemt kyse, og folk må gerne få min fulde adresse, jeg deler nøgler ud til folk jeg stort set ikke kender, hvis nu de kommer forbi igen når jeg ikke er her, jeg inviterer mennesker hjem jeg aldrig har mødt, dette er både thailændere og danskere på ferie...

Så det er vel blot et spørgsmål om forskellige personligheder fornemmer jeg...

Og som med alle andre mennesker i dabatter jeg har haft, uenighed gør ikke at jeg ikke kan mødes med folk, så når du er på disse kanter igen skal også du tizzer være mere end velkommen i vores hjem...




.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 11:14

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu er det da vist ved at blive en kattens leg efter musen med alt dette her snak. Jeg tillod mig på et tidspunkt, at bruger indersiden af hovedet med hensyn til gætteri om personens tilholdssted. Dette gjorde jeg ud fra simpel observans af avartar og bibelske ord. Jeg kommer selv fra Thy, nærmere Hurup, så det var egentligt det første sted jeg tænkte på, og så de andre steder, at jeg så valgte struer var vel mere held end forstand. Jeg kan med hånden på hjertet sige, at webmaster aldrig har udleveret en IP til mig, for dette har jeg aldrig spurgt om, eller for den sags skyld haft behov for.

Tizzer for mig lyder det som om, at du kender mig, men det er åbenbart ikke for noget godt, for med det du skriver, viser du jo helt klart, at ham Mansen ønskes hen hvor peberet gror. Fred være dog med dette, men at du beskylder webmaster eller administratorerne for, at de skulle have udleveret noget er efter min mening, at gå over stregen, men det opfattelse har du åbenbart ikke.

Som Jos så nydeligt skriver, så er vi nok i den naive ende af skalaen, fordi vi modtager mange folk, som vi slet ikke kender, og overlader dem vores hjem uden tanker på noget negativt. Jeg har som Jos kun haft positive oplevelser ved disse besøg, og jeg tror også de tilfældige gæster har hygget sig ved at besøge vores hjem.

Hvad med at du vender dine angreb indad, og komme videre med dit liv.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 13:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 12.03.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
tizzer skrev:
Det er det, jeg gjorde i anden tråd, mens jos_38 og bamsen ihærdig forsøgte at latterligøre mig. Det lykkedes ikke for dem at få andre med på den, for jeg tror, de fleste kunne se det forkerte i mansetegningens offenliggjorte personoplysning.


Du har en alternativ måde at læse, eller forstå det læste på, men jeg prøver igen...

Hvis jeg forsøgte at latterliggøre nogen, så var den idiot der har brugt en rum tid på at spore dig, hvad i alverden skal nogen bruge oplysninger om skat m.m. til ???

Og så forsøger jeg at fortælle (hvilket alle kan kontrollere ved tools som GeoIP eller andre) at min IPadresse placerer mig ca. 10 km sydvest for min adresse, der et altså et RET stort område at skulle trevle igennem, hvis du tager en cirkel med min IPadresse som centrum og 10-15 km i radius (for at være sikker) så er det mellem 314.2 og 707 kvadratkilometer...



Her tænker jeg på hvis nogen skulle finde på at love mig et par på huden...

Jeg har på intet tidspunkt set eller læst at manse skulle have offentliggjort noget, og det er nok HER at vandene skilles, du mener at han offentliggøre noget, jeg mener at selv Struer er da forholdsvist anonymt, jeg ville jo stadig ikke kunne tage til struer og finde nogen udfra en IPadresse, og da slet ikke ud fra manses vejledning...

Så ja... jeg mener i høj grad at der overreageres, og det er nok igen blot et spørgsmål om at vurdere verden fra hvert vores ståsted, jeg lader mig ikke særligt nemt kyse, og folk må gerne få min fulde adresse, jeg deler nøgler ud til folk jeg stort set ikke kender, hvis nu de kommer forbi igen når jeg ikke er her, jeg inviterer mennesker hjem jeg aldrig har mødt, dette er både thailændere og danskere på ferie...

Så det er vel blot et spørgsmål om forskellige personligheder fornemmer jeg...

Og som med alle andre mennesker i dabatter jeg har haft, uenighed gør ikke at jeg ikke kan mødes med folk, så når du er på disse kanter igen skal også du tizzer være mere end velkommen i vores hjem...




.


Gud fader fri mig vel for en gang IP paranoid pis..... min IP er : 87.56.236.111 :LOL

Mvh.

Brandt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 13:55



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Brandt skrev:
Gud fader fri mig vel for en gang IP paranoid pis..... min IP er : 87.56.236.111 :LOL


Ja nu kender jeg dig jo tilfældigvis og det må jeg sige - der er da en anstændig gå eller cykeltur hjem derfra...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 15:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

manse skrev:
Nu er det da vist ved at blive en kattens leg efter musen med alt dette her snak. Jeg tillod mig på et tidspunkt, at bruger indersiden af hovedet med hensyn til gætteri om personens tilholdssted. Dette gjorde jeg ud fra simpel observans af avartar og bibelske ord. Jeg kommer selv fra Thy, nærmere Hurup, så det var egentligt det første sted jeg tænkte på, og så de andre steder, at jeg så valgte struer var vel mere held end forstand. Jeg kan med hånden på hjertet sige, at webmaster aldrig har udleveret en IP til mig, for dette har jeg aldrig spurgt om, eller for den sags skyld haft behov for.

Tizzer for mig lyder det som om, at du kender mig, men det er åbenbart ikke for noget godt, for med det du skriver, viser du jo helt klart, at ham Mansen ønskes hen hvor peberet gror. Fred være dog med dette, men at du beskylder webmaster eller administratorerne for, at de skulle have udleveret noget er efter min mening, at gå over stregen, men det opfattelse har du åbenbart ikke.

Som Jos så nydeligt skriver, så er vi nok i den naive ende af skalaen, fordi vi modtager mange folk, som vi slet ikke kender, og overlader dem vores hjem uden tanker på noget negativt. Jeg har som Jos kun haft positive oplevelser ved disse besøg, og jeg tror også de tilfældige gæster har hygget sig ved at besøge vores hjem.

Hvad med at du vender dine angreb indad, og komme videre med dit liv.


DU ER FULD AF LØGN
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tizzer
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 15:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72
Tilmeldt: 19.06.09
 Status: Offline

Jos_38 skrev:
Brandt skrev:
Gud fader fri mig vel for en gang IP paranoid pis..... min IP er : 87.56.236.111 :LOL


Ja nu kender jeg dig jo tilfældigvis og det må jeg sige - der er da en anstændig gå eller cykeltur hjem derfra...





.


Hvis man nu var i Rønde, så var der ikke så langt Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Webmaster
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 15:54
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

4pokker tizzer du forstår intet bliver barer ved du er hermed udelukket fra siden i 30 dage
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Manden fatter ikke en skid om hvordan verden hænger sammenrasende.....

lindy


...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:09



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg er sgu da bare bange for han laver et nyt navn og kommer ind og sviner til igen.

Men det er da en god ide det der med en 30 dages karentæne, respekt for det herfra.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Ja det var på tide.
den tosse kan da blive ved at rode i et hul
han burde opsøge en læge.

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg tror der skal en PSYKOLOG til, hvis han kan finde noget:LOL

lindy

Det kan være at freja har et godt tilbud til ham:)
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:35



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

<host><host> guys - manden er udelukket i 30 dage, lad os nu ikke danse på en grav...

Og til indlægget der reagerede på mit, jeg ved tilfældigvis at der er langt hjem for brandt, hvis han opholder sig i Rønde...





.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja ja til grin kan man jo altid bliveskaal, næh desværre er der udsolgt på alle hylder, jeg holder ferie.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-07-2009 16:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Undskyl freja:LOL

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 97,848,326 Unikke besøg | jQ Blog