Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Manse's Klumme
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
hvorfor kan vi ikke bare være glade
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 13:32



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

aha så du får oplyst ipadresse af webmaster.
Det er da vist en sag for datatilsynet.
Vil imorgen tage en kontakt til dem.
Har for en sikkerhedsskyld tage screen af dit indlæg mansedreng.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 13:39



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Hej knægte

Skal vi nu ikke komme tilbage på sporet igen med nogle ordentlige indlæg i.s.f. de dødsyge bemærkninger.

Kom med nogle gode historier - både positive og negative!

Hvorfor bruge tid på al det personfnidder!

PS! Jeg kender ingen af jer personlig, men er vi ikke ved at være ude på et skråplan?

Det var bare det jeg ville sige.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 13:51

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

girobank skrev:
Hej knægte

Skal vi nu ikke komme tilbage på sporet igen med nogle ordentlige indlæg i.s.f. de dødsyge bemærkninger.

Kom med nogle gode historier - både positive og negative!

Hvorfor bruge tid på al det personfnidder!

PS! Jeg kender ingen af jer personlig, men er vi ikke ved at være ude på et skråplan?

Det var bare det jeg ville sige.


der er helt klart tale om et skråplan her,, medlemmer, indlæg og tråde forsvinder det troede jeg var imod plolitkken herinde men det var åbenbart kun til der kom nogen der ikke klappede ryg på den rigtige måde ... sørgeligt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 13:58

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

det er et flyvsk indlæg manse han skriver det rykker rundt som vinden blæser
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 14:06

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha om ikke andet er det trods alt sandt. Jeg tænkte på Hurup i Thy, Ringkøbing eller struer men da jeg kender en i struer valgte jeg bare dette, og der var ikke andet i dette, så jeg forstår ikke nogen tager sådan på vej over noget så ligegyldigt.

Kan i alle have en god dag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
gual
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 14:32

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

manse skrev:
haha om ikke andet er det trods alt sandt. Jeg tænkte på Hurup i Thy, Ringkøbing eller struer men da jeg kender en i struer valgte jeg bare dette, og der var ikke andet i dette, så jeg forstår ikke nogen tager sådan på vej over noget så ligegyldigt.

Kan i alle have en god dag


er det webmasteren du ikke forstår hvorfor tager sådan på vej så må jeg give dig ret jeg synes også det går lige hurtigt nok her

at folk, tråde og indlæg ryger ud er fint nok det er naivt at tro man kan drive et forum uden at smide nogen ud en gang i mellem men så må det vist også være slut med al den fine snak om at man er så meget bedre og anderledes end andre forum´er for her er der da ingen forskel i cencur politikken ift. dtw.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-06-2009 15:08

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Da dette jo er manses klumme, ja så har jeg jo den mulighed for, at når det hele køre af sporet, ja så kan jeg låse den. Jeg synes dette punkt er nået nu, og for første gang låser jeg en klumme, for nu er det ved at blive for personligt. Så uanset påstået sygdomme og andet så stopper det her, andre vil fremkomme, men måske i et anderledes sprogvalg, og dog jeg gider ikke ændre mig, uanset tiltag for at gøre dette.

Jeg kan se gual bare vil have sine meninger ud, uden at læse det skrevne, hvorfor der så fremkommer nuancer, om det er for at prøve at provokere, eller det er fordi han ikke gider læser et indlæg ordentligt, ja det skal da være usagt, men hans gåen efter webmaster i denne tråd vil jeg ikke acceptere, for det høre ingen steder hjemme.

Så tak for alles medvirken i den klummeShock

Daglig livet er nu engang daglig livet, så det vil fortsætte, også fremover hvis jeg får lov.Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58
At være sømand Film, bøger etc 5 20-07-2023 11:56

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,099,396 Unikke besøg | jQ Blog