Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jeg blir så glad når folk tænker på mig !!
Pleasantville
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 15:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

Måske nogen misforstår ordet narcissist.

[url] http://da.wikiped...arcissisme [/url]
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 16:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nissefar Ja nu ser jeg sikkert mest dette som et hygge venner forum hvor man skriver lidt om sine tanker ? nogen skriver dagbog nogen skriver om sine ture rundt i østen og nogen bliver pludselig poetiske Thumb og det er da dejligt. Så er der nogle få stykker som ikke har psyke til at bladre videre og det er jo trist ved ikke de får sikkert tidligt mavesår og det er da bestemt også trist ( for dem ) ked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 16:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

sank skrev:
nissefar Ja nu ser jeg sikkert mest dette som et hygge venner forum hvor man skriver lidt om sine tanker ? nogen skriver dagbog nogen skriver om sine ture rundt i østen og nogen bliver pludselig poetiske Thumb og det er da dejligt. Så er der nogle få stykker som ikke har psyke til at bladre videre og det er jo trist ved ikke de får sikkert tidligt mavesår og det er da bestemt også trist ( for dem ) ked


Det er vel hvad det har udviklet sig til, men det er jo en debat forum og selv venner er ikke altid enige, men ligefrem at beskylde gud og hver mand for at være ens væste fjende bare for at man ikke er enig i vedkommendes mening er da lidt langt ude, hvad skal vi med fjender når vi har sådan nogle venner.-Rød-kort-
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 16:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Gud og hver mand ved ikke ???
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 19:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Nu forsøger jeg igen.
En debattør er blevet meldt, se tråd overskriften, andre har modtaget flere mere eller mindre ubehagelige mail indholdende trusler, en er blevet forsøgt kontaktet, af en person der systematisk har indsamlet oplysninger om vedkommende,
andre har modtaget mail med personfølsomme oplysninger om andre brugere,
og nogle har fået mail hvor det er blevet gjort klart at vi kvinder skal ”skride” fra siden, vi er uønskede siden er kun for mænd.

Hvem står bag disse tiltag, og er det en og samme person spørgsmålene er mange??

Et indlæg fra tiger, bevidst fyldt med søde ord og leflende vendinger , fik en til , via private mail at bekende kulør, vedkommende har nu meldt sig ud, det var svar på et af spørgsmålene. så tomme beskyldninger er der i alle spørgsmålene ikke tale om.

men hvem står bag de øvrige ting tja, det må være op til hver enkelt at vurdere. Jeg har bestemt en mening men den holder jeg for mig selv.
Så har man ingen andel i nogle af disse ting er det jo fint nok, men lad dog os der har oplevet nogle af de nævnte ting få lov til at skrive og stille spørgsmål, hvis man ikke selv er involveret, hvorfor så overhovedet deltage i tråden?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sam
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 20:22

Bruger

Antal indlæg: 258
Tilmeldt: 24.05.10
 Status: Offline

Ida, nu er vi igen tilbage med de skjulte beskyldninger,som jeg var ude for!

og citat fra dig: jeg ved nok-måske-ved ikke rigtig-alligevel-hvem det er eller kan være.

Jeg har ikke modtaget mail eller PBér overhovedet.

Hvad er formålet med dit indlæg? at skabe splid eller debat?

Kan ikke forstå,at vi igen skal igang med det pladder-jeg tror efterhånden ikke et øjeblik på bl.a. trådstarterens påstand!

Kom med nogle fornuftige tråde og indput/svar.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 20:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

men sam det har jeg. de øvrige som også har modtaget, må selv stå frem, men jeg har set nogle af dem.
det er egentlig heller ikke det som er det vigtigste, sagen er at her er nogle, som i det skjulte forsøger at bringe andre i miskredit.
tro det eller lad være, men den dag i oplever det på egen krop, så glem ikke i var advaret.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pleasantville
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 21:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 149
Tilmeldt: 10.06.12
 Status: Offline

ida skrev:
Nu forsøger jeg igen.
En debattør er blevet meldt, se tråd overskriften, andre har modtaget flere mere eller mindre ubehagelige mail indholdende trusler, en er blevet forsøgt kontaktet, af en person der systematisk har indsamlet oplysninger om vedkommende,
andre har modtaget mail med personfølsomme oplysninger om andre brugere,
og nogle har fået mail hvor det er blevet gjort klart at vi kvinder skal ”skride” fra siden, vi er uønskede siden er kun for mænd.

Hvem står bag disse tiltag, og er det en og samme person spørgsmålene er mange??

Et indlæg fra tiger, bevidst fyldt med søde ord og leflende vendinger , fik en til , via private mail at bekende kulør, vedkommende har nu meldt sig ud, det var svar på et af spørgsmålene. så tomme beskyldninger er der i alle spørgsmålene ikke tale om.

men hvem står bag de øvrige ting tja, det må være op til hver enkelt at vurdere. Jeg har bestemt en mening men den holder jeg for mig selv.
Så har man ingen andel i nogle af disse ting er det jo fint nok, men lad dog os der har oplevet nogle af de nævnte ting få lov til at skrive og stille spørgsmål, hvis man ikke selv er involveret, hvorfor så overhovedet deltage i tråden?



Og straks så mener du i skal have lov at lege privatdetektik og dommer på samme tid? Jeg var selv ved at brække mig over det indlæg Tiger skrev men gad en ikke kometere det og synes absolut heller ikke den hørte hjemme på denne side.

Hvis i føler jer forudlempet så indgiv dog en andmedelse derom til de rette myndigheder og lad dem tage sig af det (hvis de gider) eller lad være med at kommentere på en debatside hvis i ikke vil have modstand, hvis vedkommende kan finde jer på private mails ligger i åbenbart alt for mange oplysninger ud.

Men hvis det er en privat side i ønsker hvor i kan forsætte jeres fnider og små private beskeder så opret dog sådan en og lad os andre blive skånet for det, alternativt kan i jo høre Adm om han er interesseret i at i overtar denne side så kan vi andre som er uenige jo melde os ud.

Jeg håber dog der kan blive plads til os alle som har forskelige meninger om tingene og vi også kan få lov at udtrykke dem her uden at vi straks skal beskydes for at være JackD eller i ledtog med denne spøgelse som åbenbart rigtig har trådt jer over tæerne.

slæde
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
kalle
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 18-11-2012 21:37

Bruger

Antal indlæg: 48
Tilmeldt: 03.02.12
 Status: Offline

ida skrev:
men sam det har jeg. de øvrige som også har modtaget, må selv stå frem, men jeg har set nogle af dem.
det er egentlig heller ikke det som er det vigtigste, sagen er at her er nogle, som i det skjulte forsøger at bringe andre i miskredit.
tro det eller lad være, men den dag i oplever det på egen krop, så glem ikke i var advaret.ved ikke



Ida du skriver at nogen prøver at få andre i miskredit jeg syntes da at de sidste par måneder har tonen da herinde været rimelig god, at vi kan være uenige, er da ganske fint for at skabe en debat og dialog for vi er da heldigvis ikke enige ialt og som andre skriver, selv venner kan blive uenige hvad der også kan være godt for et venskab, for forskellighederne kan jo også føre folk sammen.

At så Rin brændte af da Tiger skrev sit indlæg det er så det men tror også der var mange ( kender et par stykker selv ) der sad med hovedet nede i tønden og var ved at brække sig over hvad der stod der bliver så skrevet jamen i kan bare lade være med at læse hvad der bliver skrevet ja måske det kunne man gøre men det er vel derfor vi er herinde for at læse hvad sker der rundt omkring i den store verden.

Og hvad er det vi skal advares imod ??? og hvad er det for miskredit herinde tror da også her de fleste er store nok til at stå på egne ben og hvis det kommer så langt jamen så må folk jo bare undskyld ordvalget visse de har nosser og tage fat om roden og rive til istedet for alle de halve hentydninger til ingenting.

Og tror da sådan en debat side er lavet for alle men du får det til at lyde som os mod alle de andre der skriver grimme ting der ikke bare bukker og klapper på ryg hvergang der er sødsuppe på tapetet.

Så det der pjat med nu skal den og den prøves af giver jeg ikke noget for Rin kunne jo også have haft en dårlig dag som vi nok alle har i ny og næ så det indlæg fra romanbladet var for meget for ham da privatdetektiven gik igang.

Men det er jo bare min personlige mening og kan folk ikke lide at læse den så siger jeg jo bare som andre skriver så lad være med at læse hvad jeg har skrevet det er jo det folk skriver hvergang de bliver fornærmede og vender ryggen til.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2012 01:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

sam skrev:
Ida, nu er vi igen tilbage med de skjulte beskyldninger,som jeg var ude for!

og citat fra dig: jeg ved nok-måske-ved ikke rigtig-alligevel-hvem det er eller kan være.

Jeg har ikke modtaget mail eller PBér overhovedet.

Hvad er formålet med dit indlæg? at skabe splid eller debat?

Kan ikke forstå,at vi igen skal igang med det pladder-jeg tror efterhånden ikke et øjeblik på bl.a. trådstarterens påstand!

Kom med nogle fornuftige tråde og indput/svar.


hej Sam jeg kan gå ind for dit indlæg næsten 100 prosendt, det bedste er hvor du skriver
Kom med nogle fornuftige tråde og indput/svar.


jeg glæder mig til at se dig, gå foran med et godt eksempel nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2012 17:52
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Civil ulydighed.

Meld dig selv, din ven eller nabo til myndighederne, så de drukner i sager.
Lad det blive årets julegave ide og Nytårs-spøg.

Forventer selv, at blive indkaldt til parts høring. I nærmeste fremtid.
Jeg kan selvfølgelig afvise alle deres tåbelige anklager, som grundløse.
Men de har spildt ressourcer og vigtig tid på mig.
Jo der slipper måske nogle enkle skyldige.
Men vi snyder næsten alle. Bare i sort arbejde snydes der for 25 mia. årligt.

Påtænker at anmelde mig selv de næste 6 mdr. Så bliver de nok hurtig trætte af det.

Det er en god fair måde, at bekæmpe stikkeri på.
Dræne dem for ressourcer og måske skabe endnu flere arbejdspladser:)

For øvrigt finder jeg det påfaldende, at AL i sine sidste 30 indlæg. Kaster smus og grove anklager mod Dr. GokiSok. Uden noget bevis på sine mange påstande
Syns i bevæger jer, langt ud af samme negative vej, som GokiSok vandrede.
I har selv på klisteret ham med flere diagnoser.
Måske har GokiSok brug for en hjælpene hånd og ikke jeres nedladende pis.
Håber sq da han retunere, i topform og med højt humør.


Så AL! Med mindre du kan modbevise min påstand, så sætter jeg alle mine sparepenge på AL er skurken som stikker alle sine ”venner”!!

Tyv tror nemlig, hver mand stjæler!
Den der fisen lugte kan. Det er fisen ejermand.
Lapidary and Jewelry consltant
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
cart
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 12:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 87
Tilmeldt: 12.01.12
 Status: Offline

Måske har GokiSok brug for en hjælpene hånd og ikke jeres nedladende pis.


til hvadsov
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-11-2012 13:38

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline



Sangen her er mest til AL48 og Skipper, vaer glade og alt bliver nemmere, nu sidder i jo naermest og gemmer jer, nae, kom ud af skabet og hyg her paa siden.

Det er ikke saa svaert, det er mere svaert at forblive mavesur, det kan man blive syg af !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 05:43

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Til glaede for AL48 og skipper, saa vil jeg da lige sige, dette er resterne efter 8 aars samliv....Er i glade nu ?

sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254993_224538504345915_508326038_n.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 11:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ked Jeg syntes nu det er trist. Slip nu ikke tøjlerne løs -Rød-kort-
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 13:17

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Trist ? ja sank, det er meget trist.............Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 13:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Til glaede for AL48 og skipper, saa vil jeg da lige sige, dette er resterne efter 8 aars samliv....Er i glade nu ?

sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254993_224538504345915_508326038_n.jpg


Hvem siger man absolut skal glæde sig over andres ulykke?? -Hvis dette står til troende, så synes jeg sgu også det er trist. Især i forbindelse med en 50 års fødselsdag.ved ikke

Ps. Fatter bare ikke en skid,-da du selv har oplyst om store gaver fra konen i anledning af fødselsdagen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Vanilla
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 13:51

Bruger

Antal indlæg: 275
Tilmeldt: 13.09.12
 Status: Offline

Kaere Sank.

Jeg fik gaver i stor stil igaar, nej ikke igaar, men for ca. 4 dage siden.

Det som har knaekket vores forhold, det er " Lakorn " der var til sidst ikke plads til mig, lakorn var mere vigtigt.

Jeg er trovaerdidig ang. dette, og jeg er ked af det......



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ezal
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 15:02

Bruger

Antal indlæg: 59
Tilmeldt: 04.10.09
 Status: Offline

Lakorn er absolut også en tidsrøver. Det slipper jeg heldigvis for da vi jo bor i Danmark. Da Kea havde dootv på hendes computer gik alt for meget af hendes tid på det.

Det ændrede sig naturligt nok da vi fik vores datter, så dootv blev opsagt :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-11-2012 18:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Vanilla skrev:
Til glaede for AL48 og skipper, saa vil jeg da lige sige, dette er resterne efter 8 aars samliv....Er i glade nu ?

sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254993_224538504345915_508326038_n.jpg



Det er jeg da lidt ked af at læse, selv om jeg ikke kender jer personligt.
Men hvorfor mener du det er AL48 og jeg der har ødelagt jeres forhold, for det må du mene ellers ville du ikke nævne os.

Måske skulle du se ind i dig selv, hvis du vil vide grunden til hun gik.

Man kan ikke tørre al sin modgang af på andre mennesker, du har rundet det skarpe hjørne og er kommet ind i de voksnes rækker, så tag dig sammen og vis dig som en mand, indse dine fejl, for det har vi alle, lær af det og kom videre med de næste 50 år.

Hilsen skipper, der trods drillerier er din debatven.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailandske myndigheder beder folk arbejde hjemmefra på grund af forurening Nyheder på dansk 1 15-02-2024 17:11
Fremover er det tilladt for folk at dyrke og sælge cannabisplanter i Thailand. Hele Thailand 9 18-06-2022 08:42
Hun blev glad, da hun fik dommen Discover Thainess 1 22-09-2021 10:22
Thailandske myndigheder anbefaler nu folk at blive indendørs. Hele Thailand 1 14-08-2021 08:22
En landsby i Thailand uddeler armbøjninger og sprællemænd til folk, der bryder udgangsforbud Skik og brug 1 11-04-2020 16:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,385,761 Unikke besøg | jQ Blog