Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi.
ida
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-11-2012 20:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

nåå hvor er du sød skipper tak, god musik, ham havde jeg næsten glemt.music

@freja
pyha ja vi har haft nogle heftige ture sammen,min elskede volvo amazone og mig.
et arvestykke fra min farfar.
åh ja freja,jeg har en svag erindring om en fugtig rus tur, æh mon ikke vi bare skal glemme de billeder, det er vel begrænset hvor stor interesse de øvrige læsere kan have i at se mig hænge ud af en bil dør med hovedet i en spand, på en rasteplads i flensburg.
jeg var syg var jeg, tæske dårlig, jeg er sikker på det var influenza. Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-11-2012 23:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Pen

Her er lidt at fin tænke over.

fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/530666_171757346296454_65840170_n.png
Det store antal klik her i tråden. Gav mig den lumske mistanke, at der røg lidt bag lænds til dig.

Hvis det er tilfælde. Så gem dem alle, i en uddannelse opsparing.

Har også en kæmpe værktøjskasse til konfliktløsning. Hvis du har lyst til, at læse med, giv venligst lyd.

Jeg er pt. Meget hængt op, så der vil gå flere dage.

Men imens kunne du så fin tænke om du er helt afklaret omkring jeres forhold. For i kommer selvfølgelig tæt på hinanden igen, når problemerne er løst. Hvis du/i fejler, så er begge slået hjem.

Lær denne sang, der er 100% garanti på, at kat vil se dig fra helt en anden vinkel.

fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/550910_509813169031645_60118555_n.jpg
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Pen
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-11-2012 03:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

Var det dog bare så vel Deepseadivers ølkrus

Mit ‘job’ som selvudnævnt skribent er som det har været fra starten, ulønnet Græder

Men jeg forstår godt din undren over antallet af klik, men selv det, er der en forklaring på som Web kan bekræfte. Den sidste Dagbog fik det Web og jeg for lang tid siden døbte Svanse Manse klik, og nøjagtig 30 minutter efter Dagbogen var lagt op, ringede jeg til Web så vi kunne få lidt morgen morskab.

Og imens vi snakkede, steg antal klik eksplosivt til lidt over 4000 til trods for at der i samme periode kun var omkring 50 besøgende gæster på siden. Nøjagtig samme stigning som de andre Dagbøger og andet jeg poster, har været udsat for fra Svanse’s side. Så der er ikke noget odiøst i det når man altså er klar over hvem der står bag, nemlig forsmåede Svanse der er harm over Dagbogen, og har været det hele tiden.

Men lidt ‘betaling’ har jeg dog modtaget, dog ikke i kontanter.

Min konto hos Photobucket blev hurtigt fyldt op med de mange billeder jeg tog, det fik dem så til at skrive til mig, at jeg snart ikke kunne uploade flere billeder fordi den gratis konto var ved at være fuld. Så jeg begyndte at spekulere i en eller flere andre konti så jeg kunne fortsætte med at uploade billeder, jeg snakkede med Web om det fordi jeg på det tidspunkt var ‘ny’ i faget, og ikke vidste hvordan jeg kunne undgå flere konti med tilhørende forskellige forvirrende link, og egentlig ikke var villig til at betale hvad det kostede at kunne fortsætte.

Jeg mente at jeg gjorde rigeligt i forvejen. Jeg brugte, og bruger stadig lang tid på at finpudse dagbøgerne inden de bliver lagt op, og det kræver også tid at indsamle informationer om de steder jeg har besøgt, (og har planer om at besøge), og det tager selvfølgelig tid at køre turen. Det tager også lang tid at skrive dem og at arbejde med billederne der skal lægges op, så nej, jeg ville sgu ikke betale mere end jeg gjorde i forvejen (ture, kamera og omkostninger) ked

Men her kom manden med papkassen ind i billedet, Web hostede op med de 50$ det kostede at opgradere min konto hos Photobucket så den nu var Pro. Ubegrænsede upload i de næste 2 år han endda har fornyet en gang, så derfor kan i nu (hvis i altså gider Sad), nu kigge på de 15.655 billeder jeg har taget i forbindelse med mine ture og Dagbogen, tak for det mester godag

Min konspirations teori omkring Rinpoche/JD kom efter at have læst indlæg 17# fra Rinpoche der rystede mig. I de 4 år jeg har kendt til internetsider omhandlende Danmark og Thailand som jeg nysgerrigt begyndte at følge, var hans indlæg det første jeg havde læst, skrevet i den tone. Rinpoche har for mig, stået som en meget vidende, velformulerende og høflig debattør uanset hvilken tråd jeg har fulgt, og aldrig har jeg set et så aggressivt og nedladende ordvalg fra hans fingre der tilnærmelsesvis nærmer sig indlæg 17#

Og i min optik behøver man ikke pudse brillerne alt for grundigt for at se ligheden og aggressiviteten i ordvalget og skrivestilen i JD’s og Rinpoche’s indlæg, ja selv hvis jeg læser de stadige dødstrusler fra Jd der ufortrødent bliver ved at komme, ja så tænker jeg mit nu vi alle ved, at de er venner !!


P.S.

Med det lidt der sker for tiden, kan det skrevne i Dagbogen, sagtens være både en og to uger ‘gammelt’ inden den bliver fyret af, derfor er virkeligheden ikke opdateret til den aktuelle dato Dagbogen bliver frigivet på. Altså er nyhederne gamle selv om Dagbogen lige er uploadet, det drillede suk kunne jeg se, der nu har en forklaring på drengens øgede vægt i den sidste Dagbog.

Hvis indholdet i Dagbogen skal være fyldt med præcise og opdaterede fakta, kan jeg ikke bestille andet end at sidde her foran Pc’en fordi der jo lige er sket noget nyt, omskrive Dagbogen for at få det sidste med, og det har jeg helt ærligt hverken tid eller lyst til !!

Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
deepseadivers
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-11-2012 23:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 303
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Min indgangsvinkel til at blande mig her i tråden, er ikke at træde på dig eller andre. Men mere et tilbud om hjælp til selvhjælp.

Det er jo en ren tilståelse sag. Du beskriver selv, hvor meget tid du bruger på dit dagbogs projekt.

20-30 timer pr. uge som Du skulle have brugt på lilmor og baby boy.
Din dreng skal have første prioritering, andet kan Du ikke være bekendt!


I stedet servicerer du en flok middelmådige drengerøve, som belønner dig med en omgang hån, mobning og stikker dig samtidig til myndighederne.

Gaaab! siger jeg bare.

Men som straf for dit store svigt. Idømmes du den hårdeste straf. Lær mindst 1 nyt thai ord hverdag.

Rinpoche profilen mødte jeg første gang tilbage i slutningen af halvfemserne på forskellige newsgrups. Dengang var det en amerikaner, ved navnet Michael som gemte sig bag profilnavnet.
Rinpoche's fortællinger var fantastiske spændende. Jeg følte selv, jeg blev suget ind i hans lange historier. Hans viden om emnet thailand, var simpelthen top class. Pescator var selvfølgelig også meget imponeret. Så efter Pescator's travelige afskeds salut, over på Danskthai whoremongeres. Så genopstod Michael/pescator igen igen som The New indproved Rinpoche.
Men heller være en rigtig original end en dårlig kopi.

Hans nedladende udfald mod din person, fortæller jo mere om afsender end om dig,

Om det har slået klik for Manse, skal være usagt. Men han skader siden i forehold til SEO.
Hold op med det Manse! Kom dog tilbage og fortæl, hvem der har pisset i din svømmepøl.

God weekend
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-11-2012 06:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

deepseadivers skrev:

Men som straf for dit store svigt. Idømmes du den hårdeste straf. Lær mindst 1 nyt thai ord hverdag.


det burde være en pligt for alle som bor herudemusic
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
"En Roskildedrengs Erindringer (1939-2000) Mit nye liv i Thailand (2001-2012).skrevet af Hans S Film, bøger etc 7 08-09-2022 04:36
Poy Sang Long "Festival of the Crystal Sons" in Ban Thong Luang, Northern Thailand. Nord Thailand 3 20-03-2019 01:51
Lejlighed søges i Kanchanaburi Bolig i Thailand 2 21-07-2016 13:57
Video of the light & sound show at the Bridge on the River Kwai in Kanchanaburi Arrangementer 1 27-11-2015 10:43

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 97,860,349 Unikke besøg | jQ Blog