Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Ghostery.
AL 48
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-09-2012 12:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

skipper skrev:
AL 48 skrev:
Skipper: Jeg har også problemer med Ghostery. Kan slet ikke få det til at fungere,- så det blev skrottet igen. Klarer mig fint udenved ikke

PS. Noget kunne tyde på at det er Ghostery der spøger nu i min computer, selvom jeg har slettet programmetrasende
Fordi siden jeg prøvede det i går, har jeg haft et lille sort mærkat oppe i højre hjørne når jeg loggede ind på DTW. I mærkaten står der "Google overvågning".-Sikke noget PIS at få ind i computeren, bliver hængende selvom programmet er smidt ud igen!!Stresdans


Lav en systemgendannelse til et tidspunkt inden du installerede lortet, det virkede for mig.


Det virkede, -nu arbejder hun (computeren) som om hun har fået steroiderThumb
Og pudsigt nok kan jeg også igen gå ind på DTW, - måské en sammenhæng??Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-09-2012 14:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 200
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

hej
jeg tror ikke på, at vi kan gemme os på nettet , google og andre store firmaet følger os hele tiden

de vil gerne vide alt om os , så de kan målrette deres reklamer til os
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-10-2012 13:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

egon skrev:
hej
jeg tror ikke på, at vi kan gemme os på nettet , google og andre store firmaet følger os hele tiden

de vil gerne vide alt om os , så de kan målrette deres reklamer til os

Nej, vi kan ikke gemme os. Vi kan heller ikke 100% gardere os mod "snushaner" og "bagdørsindianere" der mange gange lægger sig ned i system32,-og ser helt uskyldige ud. Der kan de ligge og vente i lang tid, før de slår til, -Jeg har lige haft et eksempel.
For nogle dage siden lagde jeg det nye sikkerhedsprogram fra Windows ind på computeren, og kørte så en fuld scanning. Der blev så fundet en af "de giftige" nede i system32. -Den blev selvfølgelig vaflet ud.
I dag erfarede jeg konsekvensen af dens "besøg".
Jeg ville på min normale netbank for at betale regninger. Så kunne jeg ikke åbne webstedet. Der stod en stor advarsel om at jeg havde haft "u-autoriseret" besøg, og derfor ikke kunne bruge den adresse mere.
Jeg måtte så gå ind via en anden adresse, som jeg selv fandt frem til.
Ingen opfordringer til at følge bestemte adresser,-tak.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-10-2012 05:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej
når vi skriver sikkerhed og de giftige" nede i system32.
kig lige på det her program bruger det, det er næsten perfekt

Malwarebytes Anti-Malware Free utilizes Malwarebytes powerful technology to detect and remove all traces of malware including worms, trojans, rootkits, rogues, dialers, spyware and more.

New! Try a 14 day trial of our PRO version.
se mere her http://www.malwar...ytes_free/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 99,134,089 Unikke besøg | jQ Blog