Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skik og brug
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Sponsorere kæresten
skipper
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2012 18:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Underligt nok er der ingen der har spurgt st0210 hvor han har mødt sin kæreste.

Var det gennem en kontaktannonce, Pattaya, eller andet.?

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2012 18:19

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

Ja, hvor mødte st0210 pigen ?

Er alle piger i LOS ikke efterhånden alt for godt oplyst om hvad bidrag de kan forlange af en falang ??

Jeg har kun rejst i turistområderne, har sagt nej tak til landet indtil videre...., men jeg har ladet mig fortælle at piger selv i de mindste byer ude på landet allerede ved alllt om pengebeløg og forventninger !, de har alle en vinnende el. de kender en som eksempel, og de forventer vel alle de samme beløb og status som dem de kender el. har hørt om ik ?

Thailand , er det ikke efterhånden lidt fucked up ? med hensyn til at score en "sød" pige ?? de kender jo alle en med en rig falang.....der findes selvfølgelig undtagelser.

Hvis en pige ik er tilfreds med beløb som er nok til at have det godt, (især iforhold til før falangen kom ind i "familie billedet"skaal , så er hun ikke værd at spilde tid på- så er hun golddigger....

Jeg ville ikke tvivle, hun røg ud med det samme :)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2012 18:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nemlig soi7.

Man kan næsten høre dem snadre:
Min farang sender 5000 hver måned, siger nr 1, hvor meget sender din?.
Min sender 10.000 tusind siger nr 2.

Ork det er peanuts,siger den tredie, mine faranger sender 30.000.

HVA siger de to andre, har du mere end en?

Ja sgu da, hvordan skal jeg ellers forsørge familiengodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2012 19:07

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Nemlig soi7.

Man kan næsten høre dem snadre:
Min farang sender 5000 hver måned, siger nr 1, hvor meget sender din?.
Min sender 10.000 tusind siger nr 2.

Ork det er peanuts,siger den tredie, mine faranger sender 30.000.

HVA siger de to andre, har du mere end en?

Ja sgu da, hvordan skal jeg ellers forsørge familiengodag



skipper,

ja du har ret :)

Det var sjovt de første gange i LOS, jeg følte også jeg kunne vælge alle af de dejlig tøser...og var helt forblændet af de thai tøser...men nu ved jeg at det kun er penge de har inde i deres små smukke hoveder, .........og nu forstår jeg også deres latterlige sprog sådan da....ak ja, AK81 herindefra gav en personlig beretning omkring LOS med tab af mange danske kroner... ( respekt herfra), fedt med inrømmelse....

Jeg har da også haft mine lærepenge i det land...jeg håber nybegyndere lærer af info bla. fra siden her....og hvis de er i tvivl, så læs indlæg igen, el. spørg erfarne Thai farer igen :)......glem alt om at sende penge og at blive gift før man kender pigen rigtig godt..........giv tid..............

Alle de thai piger er sku bare lidt for beregnende...da især over de nye blege danske nybegyndere,,,,i er sku nemme og mega naiv narrøve...fat det før eller siden

dans

soi...........Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2012 01:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nemlig soi7.

Man kan næsten høre dem snadre:
Min farang sender 5000 hver måned, siger nr 1, hvor meget sender din?.
Min sender 10.000 tusind siger nr 2.

Ork det er peanuts,siger den tredie, mine faranger sender 30.000.

HVA siger de to andre, har du mere end en?

Ja sgu da, hvordan skal jeg ellers forsørge familiengodag


intet nyt under solen skipper , alle bar piger har en lille lomme bog hvor alle fiduser står i
retfærdigvis skal siges ikke alle bruger den

i dag er det de samme piger der er på nettet, som er i barerne, ikke alle netpiger er bar piger, men mange af dem

Thailand er ikke et uland mere, hvor lønnen er lav, alle kan ved almindeligt arbejde forsørge sig selv og familien

ja man hjælper de gamle når de er kommet op i alderen normalt er det med små beløb max 1000 baht pr mdr, eller lidt ekstra god mad en gang i mellem

nå nok om det, vi kan skrive stolpe op og stolpe ned, intet hjælper for min pige er ikke som de andre husk det nu
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2012 05:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Underligt nok er der ingen der har spurgt st0210 hvor han har mødt sin kæreste.

Var det gennem en kontaktannonce, Pattaya, eller andet.?


hvorfor spørge, vores ven st0210 er blevet tøse-fornærmet og vil kun lege via PBGrin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2012 08:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Ak ja yindee, Thailand er ikke længere som det var engang, hvor er alle tiggerene blevet af, de er helt forsvundet fra gadebilledet.

Jeg kan huske min yndlingstigger fra Chiang Mai, han krøb altid rundt udenfor en Department store hvor de serverede den dejligste Pepper steak verden endnu har smagt, en dag gav jeg ham 20 Bath, og fik et ordentligt møgfald af konen, hvorfor vidste jeg ikke.

Han havde de mest bedende og lidende øjne man kan forestille sig, benene var fuldstændig krummet sammen, og mit hjerte blødte for staklen.
Indtil en dag vi sad der lidt længere end vi plejede, pludselig skete miraklet, staklen rejste sig langsomt, rettede på sine tynde ben og gik over og startede knallerten og kørte hjem.

Hvis jeg nogensinde har haft en mødom, så blev den taget der.

Gu ved hvad der blev af ham, måske gik han på internet med et billede af et af sine oldebørn, og tjener penge på dumme farangerLove
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tuktuken
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2012 12:10

Bruger

Antal indlæg: 30
Tilmeldt: 11.03.12
 Status: Offline

Jeg vil da have det håb nu og i fremtiden, at vi alle ikke lytter til ligegyldige ting som det foreståenden...

De mennesker lever i en fortid, som ikke mere er her i landet...Thailand..., men de har endnu ikke fattet, at tiderne altså ændre sig.

Det samme gør mennesker faktisk.....

Det er jo nok der problemet er, for de gamle som ham skipper og en anden som jeg ikke må genere, så er livet jo bare en dejlig ting...

De 2. har bare glemt, at livet ikke er den længste vej, for pludselig er det for sent, men man sagde jo.... UH jeg er den bedste ud i de thailandske forhold.

Glæder mig til jeres fortsættelse til os, der trods alt ikke har været her så længe som jer, hvorfor råd og vejledning vil blive prissat med 100 til 1..... Dette er da ikke så værst eller hva....

GO Weekend til alle, for jeg vil tage på fisketur.....music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
st0210
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2012 15:34

Bruger

Antal indlæg: 40
Tilmeldt: 13.06.12
 Status: Offline

Vil lige først sige at jeg er glad for at eventuelle misforståelser omkring nogle af mine tråde ser ud til at være ryddet af vejen. Omkring mine to sidste tråde, som på sin vis kom til at omhandle hinanden, vil jeg lige takke alle for deres indlæg og det er jo bestemt noget der har givet stof til eftertanke. Hvis jeg ligesom skal drage nogen konklusion omkring emnerne (også baseret på info fundet andre steder på nettet) må det vel være, at en helvedes masse Farangs bliver tørret godt og grundig og mister både pige penge og hus. Nogle lever måske et langt fra rosenrødt liv i landsbyen med kæresten/konen (og svigerfamilien!!!) og måske er der en meget lille del som har fundet gensidig kærlighed og trives med det stille og langsomme tempo i landsbyen og har en svigermor/familie som ikke bare tænker på penge til dem selv, men mest på at datteren har det godt. Jeg er sgu sikkert en blåøjet naiv dansker. Men (forhåbelig) bevæbnet med lidt realitetssans og sund skepsis, og indtil det modsatte evt. bliver bevist, håber og satser jeg på at jeg kan blive 'one of the chosen few' fordi fuck, hvor er min lille thai prinsesse sød :-)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2012 15:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Jamen st0210 nu er du jo voksen og følsom ( som man siger ) så hop du bare i og nyd lykken uanset hvorlænge den vare ? det er jo ikke sikkert chancen kommer igen Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-06-2012 03:36

Bruger

Antal indlæg: 191
Tilmeldt: 01.08.09
 Status: Offline


Jeg tror at vores 'ven' st0210

er en troll godag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Rigmandssøn anholdt for mord på kæresten: Nyheder på dansk 1 22-01-2020 09:37

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 1.08 sekunder | 99,084,150 Unikke besøg | jQ Blog