Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Internet
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
websider
john
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 15:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Yindee
Du har ret jeg udtrykte mig ikke helt klart.
Det jeg mener, er, de fleste af de debatforum der findes er registreret af en ejer, og i sidste ende er det denne ejer der bestemmer hvad der sker på hans side (diktatur).
Det gælder jo også denne side. Det er dig der har købt domænet så er det dig der råder over det, og bestemmer hvad det skal indeholde.

Manse
Prøv lige at læse indlæg #16 igen.
Det er det jeg svarer på, netop fordi du nævner mig og ikke de andre admins.

Om du mener jeg har nosser eller ej, er jeg egentlig ligeglad med, men jeg kan dog oplyse dig om at de sidder der hvor de altid har siddet.

Jeg ved fra din mail at du mener at jeg ikke er berettiget til at være medlem på andre websites end DTW, men det er jo heldigvis ikke noget du afgør.

Når du ikke vil svare på mit spørgsmål om hvorfor du går efter mig, ser jeg ingen grund til at fortsætte dialogen med dig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 15:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

kære john

så prøver vi lige igen

yindee ejer ikke denne side

yinde har ikke købt domænet www.thaidk.dk




......
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 15:43



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
kære john

så prøver vi lige igen

yindee ejer ikke denne side

yinde har ikke købt domænet www.thaidk.dk




......

Jeg elsker at blive udfordret på mine intellektuelle evner og hader at blive undervurderet.
Som nyt medlem herinde må jeg indrømme at det sidste helt tydeligt er tilfældet.
Checkede om der var noget om snakken fra John hos DK-Hostmaster.
Det var der.

http://www.dk-hos...submit.y=0
http://www.dk-hos...submit.y=0

Skam dig Yindee.
Du lyver jo så det driver.
Meld mig ud igen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 15:43

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

glade manse skrev:
Kære jsh

Kim Frank Jørgensen og John er jo ikke født igår, så det er vel naturligt at alt nu bliver ovetaget langsomt men sikkert. Dette er der jo ikke noget useriøst i, for han har vel givet op over for de mere smarte.....

Glade manserasende


Jeg går ud fra at du hentyder til denne her. Hvis det er denne, ja så må jeg da sige, at så er misforståelsernes paradis da kommet op til overfladen. Jeg roser jer faktisk for ikke for jeres tiltag, men siger helt klart, at det er der ikke noget useriøst i. Ja ja, men jeg takker dig da kære John, fordi du nu igen har fået kampånden op i den galde Manse.

Så må vi jo se hvad der sker i fremtiden med hensyn til videre kommunikation, for jeg vil da gerne pointere, at når du nu svare som en af de ansvarlige for en webside, som jeg egentlig ikke har sagt noget negativt om, i det du tror du mener har læst, ja så må jeg da håbe, at du fra nu af, på denne så udmærkede side, undlader at udtale dig som administrator for en anden side, for det fortjener denne side ikke, uanset om jeg nu går igang med, og fortsætter min kamp for at andre ikke skal komme ud for det samme som jeg.

Jeg kan være ligeså røget som i åbenbart ønsker at være speget.

Det røre mig virkelig dybt, at en sådan form for manipulation kan foregå, fordi enkelt personer fra administrationen af andre websites synes de skal justificere en hændelse.

Glade Manse er takket være dig ikke så glad lige nu, men han har nu fået sin kampånd tilbage, og dette vil han ikke skrive mere om på denne udmærkede side, som ikke tænker på kæft, trit og retning, og bruger diktatoriske metoder for at ophæve sin ret. Ja se kære John dette er fornuft.Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:01

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Det kan jo undre en, at lalleglad eller hvad JH, manse eller hvad fanden han nu gemmer sig under, stadig er online, når han nu har bedt om at blive slettet.

Fremgangsmåden fra disse 2 personer, er jo ligesom taget ud af lærebøgerne.

Skal der nu startes et nyt DTW, med tilsvining af hinanden, ja så bliver det da kedeligt.Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:06



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev:
Hvis du skal svare på et indlæg, ja så forlanger det vel egentligt bare, at man læser det skrevne og i bedste fald forstår det.

Nej, jeg mener ikke PB, for så havde jeg ikke en sag kære John, og hvis du havde læst hvad jeg havde skrevet, havde denne bemærkning været overflødig.

Det er anmeldt, og jeg afventer svar på dette, men jeg havde egentligt tænkt mig, at jeg ikke gad bruge mere tid på dette indtil nu, da du nu prøver at frastå dig fra et ansvar.

Jeg er ikke rigtig klar over hvad du er igang med at bevise, men det må vel stå for egen regning. Som sagerne står i dag, når det gælder Thailand, ja så er det egentligt ikke så vanskeligt, som tilfældet med den webside , du er med til at administrere, at få den lukket. Hvis jeg videregav de oplysninger som jeg har beviser for, at den thailandske prins og politichefen er de største drugdealers i Thailand, ja så vil hjemmesiden kun blive for folk i Danmark, men det har glade positive Manse ikke tænkt sig at gøre.

Du er med til at administrere noget sådant, men vil nu ikke påtage dig et ansvar. Dette står jeg undren overfor.

Jeg gider ikke bruge mere tid på dig med hensyn til dine administartorer beføjelser, for dette føre ikke til noget, men jeg er skuffet over, at en administration, som må siges at være ansvarlig for en websites, altså hvis man vil vedstå sig sit ansvar, ikke har n..... til at se ud over sin egen næsetip.

Jeg vil nu efter denne opblusning af min person og personsag gøre hvad jeg føler er rigtigt med hensyn til den side du er administrator for, og hvis du en anden gang skulle få lyst til at udtrykke dine mereitter om min person, ja så kan det vel forlanges, at du læser det skrevne, og ikke bare læser det, som du nu ønsker det.rasende

Glade positive manse har nu fået nye kræfter igen. Det skal du have tak forThumb

Virker på mig som om du har et stort problem med ytringsfriheden siden du anser det som et problem at kalde en spade for en spade. Hvis rygterne om xxxx som siger han slog sin xxx ihjel er sande ligesom de rygter omxxxx hans xxxxxxog xxx på tidligere xxxxx er sande så bør det da ikke ties ihjel. Og de rygter trives stadigvæk i bedste velgående også i Thailand.
Så skam dig din stikker.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
john
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Lalleglad skrev:
yindee skrev:
kære john

så prøver vi lige igen

yindee ejer ikke denne side

yinde har ikke købt domænet www.thaidk.dk




......

Jeg elsker at blive udfordret på mine intellektuelle evner og hader at blive undervurderet.
Som nyt medlem herinde må jeg indrømme at det sidste helt tydeligt er tilfældet.
Checkede om der var noget om snakken fra John hos DK-Hostmaster.
Det var der.

http://www.dk-hos...submit.y=0
http://www.dk-hos...submit.y=0

Skam dig Yindee.
Du lyver jo så det driver.
Meld mig ud igen.


Nu blev jeg også nysgerrig, her er lige en mere med samme ejer, er det ikke dig Yindee? http://www.dk-hos...submit.y=6

Manse gider ikke tærske langhalm med dig,
Men for lige at rette en misforståelse, så har jeg ikke udtalt mig som administrator på en anden side, men som medlem på denne side.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

john skrev:
Lalleglad skrev:
yindee skrev:
kære john

så prøver vi lige igen

yindee ejer ikke denne side

yinde har ikke købt domænet www.thaidk.dk




......

Jeg elsker at blive udfordret på mine intellektuelle evner og hader at blive undervurderet.
Som nyt medlem herinde må jeg indrømme at det sidste helt tydeligt er tilfældet.
Checkede om der var noget om snakken fra John hos DK-Hostmaster.
Det var der.

http://www.dk-hos...submit.y=0
http://www.dk-hos...submit.y=0

Skam dig Yindee.
Du lyver jo så det driver.
Meld mig ud igen.


Nu blev jeg også nysgerrig, her er lige en mere med samme ejer, er det ikke dig Yindee? http://www.dk-hos...submit.y=6

Manse gider ikke tærske langhalm med dig,
Men for lige at rette en misforståelse, så har jeg ikke udtalt mig som administrator på en anden side, men som medlem på denne side.


john

ejeren af denne side er

XXXXXXX

det kan en hver da se selv du Thumb


mig som kaldes yindee er bruger på siden:MU


til lalleglad jeg kan ikke melde dig ud eller slette dig du må sende en mail til webmaster




.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:28

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

haha nu kan det hele da gå hen og blive helt spændende. Jeg kan se dtw´s ejer og hans tro soldater nu har fundet sammen, så det kan da blive virkelig spændende nu, hvor yindee nu ikke engang har lov til at have sine egne hjemmesider. Hvad har i gang drenge. Er det en udstråling af en vis jalousi fra diktatoren og hans disciple haha.

Mine intellektuelle evner er ikke undervurderet fra Johns side, for jeg kan nu se, at det jeg ikke rigtigt troede kunne være rigtigt, nu er bevist. Dette her kan da gå hen og blive en ganske interessant følgetong hahaha

Hvorfor pokker kan Yindee ikke have alle de websites han ønsker. Han betaler vel for dette, så det kan nogen vel ikke få ondt i rumpetten af, eller snakker man her om misundelse hahahaSad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:38



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

yindee skrev:
john skrev:
Lalleglad skrev:
yindee skrev:
kære john

så prøver vi lige igen

yindee ejer ikke denne side

yinde har ikke købt domænet www.thaidk.dk




......

Jeg elsker at blive udfordret på mine intellektuelle evner og hader at blive undervurderet.
Som nyt medlem herinde må jeg indrømme at det sidste helt tydeligt er tilfældet.
Checkede om der var noget om snakken fra John hos DK-Hostmaster.
Det var der.

http://www.dk-hos...submit.y=0
http://www.dk-hos...submit.y=0

Skam dig Yindee.
Du lyver jo så det driver.
Meld mig ud igen.


Nu blev jeg også nysgerrig, her er lige en mere med samme ejer, er det ikke dig Yindee? http://www.dk-hos...submit.y=6

Manse gider ikke tærske langhalm med dig,
Men for lige at rette en misforståelse, så har jeg ikke udtalt mig som administrator på en anden side, men som medlem på denne side.


john

ejeren af denne side er

XXXXXXXX

det kan en hver da se selv du Thumb


mig som kaldes yindee er bruger på siden:MU


til lalleglad jeg kan ikke melde dig ud eller slette dig du må sende en mail til webmaster




.....

Din største fejl er at du tror andre mennesker er dummere end de er.
Du er taget med fingerne i kagedåsen og alligevel prøver du at få andre til at se dumme ud.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 16:53



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

glade manse skrev:
haha nu kan det hele da gå hen og blive helt spændende. Jeg kan se dtw´s ejer og hans tro soldater nu har fundet sammen, så det kan da blive virkelig spændende nu, hvor yindee nu ikke engang har lov til at have sine egne hjemmesider. Hvad har i gang drenge. Er det en udstråling af en vis jalousi fra diktatoren og hans disciple haha.

Mine intellektuelle evner er ikke undervurderet fra Johns side, for jeg kan nu se, at det jeg ikke rigtigt troede kunne være rigtigt, nu er bevist. Dette her kan da gå hen og blive en ganske interessant følgetong hahaha

Hvorfor pokker kan Yindee ikke have alle de websites han ønsker. Han betaler vel for dette, så det kan nogen vel ikke få ondt i rumpetten af, eller snakker man her om misundelse hahahaSad

Yindee må da også være misundelig på et eller andet siden han har valgt at få kopieret alle reglerne fra dtw. Det gør det jo også lidt komisk at du sidder og hyler op om diktatur og så faktisk er at finde på en side med samme regler.
Men du har ret i at jeg også er at finde på dtw. Faktisk derinde jeg blev tippet om denne nye side. Men synd at kalde mig en af soldaterne du skulle bare vide.
Problematiken er jo hellere ikke om Yindee må havde en side men at han sidder og lyver os alle direkte op i vores åbne ansigter ved at benægte og udstille andre som dumme.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 17:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Til Lalleglade.SUK???.

Webmester er 69 år
Tilmelding d.16-02-09.

Yindee er 58 år.
Tilmelding d.20-02-09

:LOL:LOL:LOL

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 17:28

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu bliver følgetongen da fuldendt. Mener du virkelig det er SUK der står bag navnet Lalleglad, ja nu er verden sgu ikke længere...ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
john
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 28-02-2009 19:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

He he det er da utroligt

Yindee hvorfor kaldte din kone på www.guitar-thai-s... dig så for Jannik. Hvorfor underskrev du dig med Jannik i den mail du sendte til mig da jeg besøgte jeres restaurant i Lamai sidste år i april, hvor du var i Chang Mai.
og hvorfor er din gæstebog på www.guitar-thai-s... side fyldt med hilsner til Jannik, og også siden www.yindee.dk

Dit tlf. nr. på denne side http://www.yindee...ackus.html er det samme som der er på http://www.dk-hos...submit.y=6 nemlig til Jannik.

Og på begge sider linkes til den samme mail adresse som du også benytter her

Forti det gerne, men Please lad være med at fyld mig med løgn



Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 01:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

john

du er jo kun her for at lave balade det viser jo barer hvad du er

yindee ejer ikke

www.yindee.dk
www.guitar-thai-s...
www.thaidk.dk

disse tre sider ejes af som du selv har fundet ud af jannik

hvem profilen yindee er ja det er jo lige det ,men det hved du jo også,ikke sandt

john du burde lærer at skilde tingene ad




...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ad
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 02:30
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 16.02.09
 Status: Offline

hej alle

jeg er amin på siden mit navn er jannik

jeg ejer navnet www.thaidk.dk

en ven bad mig om at lave siden det gjorde jeg så

yindee har en profil her på siden, yindee deltager på lige fod med alle andre

at så, yindee og jannik er samme person er en anden sag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 02:43

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ups...ups

Var dette nu også nødvendigt. Du har da ingen pligt til at udtale dig, bare for at bevise over for tilfældige personer hvem du er, så lader du jo dem få ret.

Nej glem det

Livet er dejligtsarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
john
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 11:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

yindee skrev:
john

du er jo kun her for at lave balade det viser jo barer hvad du er

yindee ejer ikke

www.yindee.dk
www.guitar-thai-s...
www.thaidk.dk

disse tre sider ejes af som du selv har fundet ud af jannik

hvem profilen yindee er ja det er jo lige det ,men det hved du jo også,ikke sandt

john du burde lærer at skilde tingene ad
...


Yindee du tager fejl af mine intentioner, jeg er her ikke for at lave ballade.

Jeg meldte mig ind på siden for jeg syntes det tegnede til at blive en god side om Thailand.

Hvis du går tilbage til mit første indlæg, så kommenterer jeg Manses indlæg og bekræfter Quickmouse indlæg.
Manse tager som sædvanligt kritik meget personligt og begynder at gå efter min person. Det er for lavt til at jeg vil bruge tid på den form for debat, og på det tidspunkt stoppede jeg debatten med Manse.

Da så dit og Lalleglads indlæg kommer, bliver jeg nysgerrig og jeg tjekker ejerskabet. Min nysgerrighed skærpes yderligere da du benægter at siden er din. Jeg er meget forbavset over dette, da du jo førte den retfærdiges kniv på Henriks side og slettede hans database, da du opdagede at han fuskede.

Jeg beklager hvis jeg har ødelagt noget for dig, det var ikke meningen. Men hvis du ikke ville have haft det frem i lyset kunne du jo bare have sendt mig en mail eller PB.

No hard feelings, jeg ser frem til inden så længe, igen at indtage et måltid på Guitar Thai Seafood. Så måske vi ses der.

administrator skrev:
hej alle

jeg er amin på siden mit navn er jannik

at så, yindee og jannik er samme person er en anden sag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 17:05

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Ham John er da vist en værre en. Hvor ynkeligt, jeg græmmes over, at han nu prøver at fremtvinge en reaktion fra undertegnede om forståelse for skrevne ord, men det har den kære John åbenbart eneret på at fortolke. Ja jeg græmmes igen. Tænk sig, at du som administrator på en anden side, og med et sådant ansvar kan sjofle andre til på denne måde. Du læser ikke hvad der bliver skrevet, men kun hvad du tror bliver skrevet. Jeg græmmes, og nu begynder din person også pludselig at trække i land igen, fordi du pludselig får lidt modstand fra Yiendee, hvor ynkelig kan en person være.

Du har ikke format til at, til at få den glade manse op i det felt, som du åbenbart håber på. Så skal man godt nok opføre sig lidt anderledes, og have format til at forstå det der bliver skrevet. Jeg giver yiendee ret. Du er da kun her for at skabe ballade, og nu beklager du hvor ynkeligt.

Jeg mener du skulle skamme dig, og over for andre vise det format, som andre forventer af en med dit ansvar for en anden webside.

Yiendee jeg er glad for, at du har format, og ikke bare som vedkommende her eller webmaster på en anden side vil gøre, smide dem ud hvis de ikke gør som webmaster eller hans administratorer forlanger.

Hvor ynkeligt af John, at han nu pludselig ikke tør bringe sine synspunkter op i et forum, som han nu har medvirket til, skulle svines til, fordi han åbenbart ikke kunne lide ejer, webmaster eller administrator på siden, og nu mener det hele skal holdes privat med fremsendelse af private mails.

Når han så tillader sig at latterliggøre min person, så viser han jo sit sande jeg, for han har nu bevist, at han ikke har gået efter emnet og det skrevne, men bare efter manden, fordi han nu har fået et specielt forhold til den glade Manse, sikkert dikteret fra hans førerhund, for jeg kan ikke forestille mig, at John ville gøre noget sådant af sig selv... hvor ynkeligt.

Ja kære John denne side er jo ikke din, hvor du bare kan rette i folks indlæg eller smide dem ud, fordi du ikke kan lide dem.

Det kunne være interessant hvis du gav dig tid til at læse dit indlæg igen, for så ville du jo selv konstatere ynkeligheden, og hvis du skal svine glade manse til en anden gang, så må du jo hellere vise format, hvis du kan:P

Du har hele tiden vidst, som jeg, at yiendee, jannik eller hvad pokker navn du vil bruge, har været ansvarlig for denne side, men denne person viser trods alt format ved ikke at gøre, som du og førerhunden ville have gjort, smide en sådan person ud, fordi han ikke gør honnør… Hvor ynkeligt…

Dit sidste indlæg beviser vel mere om dig end os andre her på siden... hvor ynkeligt...rasende
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2009 19:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

ShockTil JOHN OG MANSE.

kør dog jeres indbyrdes uenihed på e-mail,så bliver vi andre fri for den børnehaveShockShock
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
gode websider Diverse 3 13-07-2009 07:57
websider om thailand, for mange???? Alt det andet 18 12-03-2009 18:43

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.41 sekunder | 99,088,626 Unikke besøg | jQ Blog