Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
så er det sku nok
ADM
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-10-2011 23:35
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

der må være grænser.... det er der også ---------den er nået


retfærdig eller ej. Jack d du er udelukket i 30 dage. Det samme gælder for Sabai Sabai

F F styr dit sprogbrug du bruger mange ord som ikke er nødvendigt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ADM
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 00:57
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 107
Tilmeldt: 26.12.10
 Status: Offline

tyv stjålet fra IT husk livet er for kort til ævl og kævl hilsen ADM

helt ærligt skal vi nu skændes og være sure ,vi har ikke samme mening, vi får aldrig samme mening.

er pen er fjols måske er jack d et fjols spørg han mor og han er en engel

er der plads til manse, ja hvorfor ikke. Er manse et fjols nej det tror jeg ikke , han er måske lidt små skør nogle gange og hvad så

vi dig og mig er på en debat side hvor meninger og ord brydes ,nogle gange er vi oppe i det røde felt ,andre gange hygge vi bare

læser vi noget som vi ikke bryder os om, det kan være sproget eller meningen ,hvad gør vi så

jo vi tænker i dag er han et fjols tilgiver og kommer viderer livet er for kort, lad os nyde det mens vi kan
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...

Det er mig der har hentet gamle indlæg frem for at minde folk om at siden er for alle
hilsen ADM
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 01:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

ok men hold dig væk fra mine øl, har ikke så mange af demGrin

blev du sur ved ikke
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lillemanden
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 07:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 614
Tilmeldt: 15.06.09
 Status: Offline

Hej ADM

Om det er retfærdigt ved jeg ikke , men syntes bare ordforrådet er blevet for groft, det er ikke et spørgsmål om alder og / eller snerpethed. Men enkelt bandeord her og der er da heller ikke noget der kan få mig til at krybe sammen.

Det er det konstante , som om det glæder om at komme med de groveste ting om hinanden, der ikke er så sjove .

Det er ikke altid det kan handle om Thailand alene, vi kender jo alle landet og dets befolkning på godt og ondt, men vi holder jo alle af at komme der.

Hvem der ved mest , er vel lige meget , men kom frem med de ting I hver i sær syntes er godt, skidt, eller ikke minst pudsigt.

Det er rigtigt ingen er bedre end andre , men al det angreb på alt og alle alene i foraet er ikke rimeligt.

Vi er trods alt en del som savner Pen og hans dagbog. Men det er jo Pen der bestemmer om vi skal have den eller ej.

Nu er 3 stk. udelukket 1 måned !!! ja hjælper det ? vi får se.

Men der bliver vel ro i en måned .

så tak for det.
skaalgodagThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 08:49

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Soi7 Det er jo ikke sådant at blive mindet om de gode tider, men sjovt er det da at admin i nostalgiens tegn, fik lyst til at fremhæve nogle af de sjove og positive ting...

Lillemanden... alt får jo en ende, og jeg vil da have fuld forståelse for pensionistens ophør, for der er jo ikke andre end de samme, der nu konstant klapper manden på ryggen.

Hvis pensionisten er ude i noget grams lige nu, kan han jo starte en klumme som en blog.. så kan han jo holde denne privat, hvis det nu er det pensionisten lyster....

Selvfølgelig skal pensionisten som alle andre tilbage til siden...

Jeg tror da også hvis JackD og andre af samme kalibre fik lidt modstand, så er jeg da overbevist om, at de også er helt menneskelige, som du og jeg jo nu er Lillemanden.

Dermed ikke sagt, at jeg bakker admin op med dette i mine øjne latterlige, at udelukke folk..... men beslutningen er taget.

Dit stunt med at fremvise gamle indlæg admin er bare dejligt, om ikke for andet, så for lige at tage et skridt tilbage og hygge....

Tak for det... Vi var da søde dengangLove
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 09:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

nørd Tja manse du behøver ikke at tale om rygklappere ? fordi vi er en del der syntes at Pen. er en god skribent og underholdene. og når man skriver ærligt vil der altid være nogen der fare op i feltet ? men vi er jo også nogen der på en anden side dagligt læste manses positive dagbog ? den gik der så også kuk i iblandt og der kom grimme kommentarer som fik manse meget højt op i feltet ?? rasende og det var vi da nogen der syntes var lidt trist at den stoppede ?
Men når der bliver lidt ro igen vil den DOVNE Pensionist vel komme til tasterne igen Angry ellers må vi sende et telegram til kat og der var måske en mulighed for at også manse kom lidt i gang igen med en positiv klumme Thumb Nu er jeg jo ikke så kløgtig med PC ( kun det griner ) men var det en ide med lukket dagbog ? så man skal lokke ind for at læse ??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 10:15

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Hej Sank...

Jeg ved ikke rigtig hvor vejen nu skal dreje, men jeg vil da medgive dig, at det er besværligt med dette Blokning og andet, som kun få kan deltage i, men hvis dette ikke er det man har lyst til, så fred da være med dette.

Det, der jo nok er essensen i mange af de fora der nu popper op alle vegne, er, at man prøver at finde en fortæller eller skal man kalde det en debattør, som kan give lidt klick til siden.

Jeg ved ikke hvad der menes med disse klick, men jeg har læst mange indlæg der taler for, at dette har noget med kontanter at gøre, siger Jos38 da.

Jeg er ikke rigtig klar over hvem admin er, men hvis admin er den samme som Yiendee eller andre af vores dejlige navne, som Yiendee og jeg ynder at kalde os, så forstår jeg ikke meget af de tiltag, der sker lige nu.

Sank jeg mener, og jeg er også af den overbevisning, at alle skal have lov til at bruge deres alias som de altid har haft, og det må man jo sige, at siden her har håndhævet professionelt, og ikke som en anden side, bare giver røde bær, og efter et antal skal personen bruge et nyt alias..

Dette kan man vel sige er, og er meget amatøragtigt og ugennemtænkt, men det vil jo nok vise sig på længere sigt, at være en torn i øjet på dette med disse forbandede klick...

Min dejlige og positive kone og dygtige datter lokkede mig på det store marked for dette dyr og andet, fordi konen manglede fisk til sit akvarium i shoppen... hehe

De lokkede den gamle fordi de bare, altså , de bare brændte for at få hund igen efter min elskede Nanoks vej til avlen..

Jeg vil her vise jeg lidt billeder fra den første dag i hjemmet... De er altså kun 8 uger gamle men er de ikke bare søde....

http://s298.photo...=slideshow

Kan i alle have en god dag..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 10:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb Dejlige vovser men de bliver jo sikkert store ? jeg vil helst have en skøde hund jeg kan putte i lommen når den bliver for fræk Grin Og det med klik er vist noget med reklameindtægter ?? Men god dag jeg springer på min Cykel er inviteret til kaffe og lagkage music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 11:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Jeg synes selv, jeg til daglig er en rimelig venlig og omgængelig ung kvinde, der sætter en ære i at alle skal have lov til at komme til orde, mener alle skal have lov til at kunne argumentere, overbevise og ikke mindst engagere hinanden.

Den sidste tid som skribent her på siden, har været temperamentsfuld, indimellem humoristisk men meget anstrengende, jeg ville dog for alt i verden, ikke have undværet vore ophidsede diskussioner, hvor vi sammen hele tiden blev klogere.

Men nu flød bægret sgu' over selv for mig, jeg ved ikke om det var en vis herres unormale sindstilstand, der var skyld i at stemningen pludselig overgik fra grove macho spydigheder til direkte nedtromlende brutale tordentaler.

Men uanset hvad det skyldes, så står jeg af, når jeg inderst inde kan mærke, jeg mister noget, efter svar på stort set alle indlæg.

Jeg vil beriges og ikke frarøves noget, når jeg deltager.

Jeg har før forsvaret en vis herres vekslende sindstilstand, men må erkende at enkelte individer kan være uden for pædagogisk rækkevidde.

Kære Jack D, jeg vil dog gerne poste endnu en opfordring til dig, da jeg stadig, trods alt, mener du har meget at tilbyde vi andre.

Lad være med at støde andre fra dig, lær dog at tackle dit temperament, du vinder (udover 30 dages ufrivillig eksil fra siden) ikke noget ved at påtage dig rollen som bøddelen, der med en militærleders diktatoriske snuhed, trækker skyderen ved den mindste modstand.

Lær dog at drikke af glædens og ikke sorgens bæger.Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 12:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Årh diktatoren kommer sgu nok igen og så står vi alle til en reprimande.
Søde søde freja hvornår lærer du det, du er simpelthen for sød, hør nu hvad jeg siger , det er ikke alle mennesker der indeholder en portion hjertelighed i deres genmateriale.
Jackd er og bliver en slambert der skider på alt og alle undtagen sig selv, han lever udelukkende efter mottoet målet helliger midlet. du har jo selv holdt dig væk fra siden fordi du var ked af de sårende bemærkninger ik?

Må jeg ikke i denne forbindelse sende en tak til de øvrige deltagere på denne side, tak for den store opbakning i kampen på at stoppe de urimelige fornedrende angreb på os quinder, især da vi til sidst fik en rigtig kraftig cocktail af personfikseret sarkasme og ”sandheder” smidt lige i fjæset, ondskabsfulde og sårende indlæg, der tvang os ned på hans niveau ( hvis vi ville have lov til at forsvarer os og det vil jeg) i ukvemsord og forbandelser.han ville have været bremset lang tidliger hvis i have hjulpet., det ville samtid have været en tilkendegivelse af at vi quinder havde lov til at deltage.
Ovenstående tekst er naturligvis krydret med ironi.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 12:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

ved ikke måske Ida, men jeg tror stadig på det bedste i alle indtil det modsatte er bevist.
Men ok beviserne er godt nok ved at være belastende for ham. For mange er efterhånden blevet såret af angrebene, medgivet, lysten forsvandt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 12:19

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Er det ikke lidt en underlig form for selvforherligelse, at svine en mand til, som nu ikke har mulighed for at forsvare sig selv.

Jeg mener det bare er lavmålet, men har nu set dette utallige gange...

Hvad med at skrive til ham personligt.

Dette ville jeg mene vil klæde de damer...Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FedeFinn
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 12:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 66
Tilmeldt: 10.10.11
 Status: Offline

JackD og hans lakajer er en flok utilpassede mennesker, der lever bag en anonym skærm, hvorfra de forpester alle de forums de kan få lov til at være aktive i.
Alle tidligere steder er de blevet udelukket, fordi de hver sted altid kammer over.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 12:46
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

manse skrev:
Er det ikke lidt en underlig form for selvforherligelse, at svine en mand til, som nu ikke har mulighed for at forsvare sig selv.

Jeg mener det bare er lavmålet, men har nu set dette utallige gange...

Hvad med at skrive til ham personligt.

Dette ville jeg mene vil klæde de damer...Shock


Til manse Selvforherligelse min bare, ”askepot” har intet skrevet der ikke før er blevet skrevet direkte til oraklet him self. ”de damer” nu er jeg jo altså ikke i flertal, så hold den anden quinde udenfor, hun forsvarer jo delvis provokatøren forstå det hvem der kan,ved ikke det må være en brist i hendes opdragelse.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 14:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Det var ellers min mening IKKE at blande mig i den diskussion om min person eller mit privatliv, men nu er Manse igen på banen med de velkendte Manse opstød, hentydninger og halvkvædede viser i god gammel Morten Korch stil der irriterer mig grænseløst. For Manse skriver mellem linjerne at han diskuterer Dagbogen, Jannik's og mit ''specielle tilhørsforhold !!' og Jannik's enorme indtjening med Jos_38 og overrasker mig noget, for Jos_38 som jeg opfatter som min ven og af og til snakker med i telefonen har aldrig givet udtryk for noget lignende, men er det sandt har jeg lige mistet en ven !!

Og hold venligst Jannik alias Web uden for mig og min Dagbog, vi har ikke noget specielt forhold udover at vi er venner, endda rigtig gode venner. Vi snakker dagligt sammen telefonisk og ses af og til når muligheden er der, og ingen penge har, eller vil der være/blive mellem os, og det kommer der aldrig aldrig til. Alt jeg foretager mig er på eget initiativ og for egne udgifter som du sikkert husker volder kvaler nogle gange, som da jeg ikke havde råd til et nyt kamera og tog den 13 timer lange bustur til Bangkok for at spare skide 4.000 Bht til trods for min ryg der IKKE er bygget til den disciplin.

Og at Jannik har sagt til mig mange gange at jeg skal stoppe med at skrive hvis jeg ikke have lyst er korrekt, men som jeg sagde til ham i telefonen tænker jeg ikke på mig selv i det rod her. For jer som kun læser det i vil i Dagbogen, er jeg altså sammen med Kat 24 timer i døgnet og har lært at læse hende. Og den sorg jeg påfører hende når datteren ringer og gør hende opmærksom på at nogen i Bangkok ved hvad hun foretager sig, kan jeg simpelthen ikke leve med.

Derfor stoppede jeg Dagbogen, mit behov for at fortælle om mit/vores liv skal ikke volde hende så meget smerte, take it or leave it. Sådan er det, og sådan vil det fortsætte hvis Dagbogen som jeg uden bagtanker af nogen som helst form startede, uden at vide at mit privatliv kunne medføre så meget tumult på Internettet, skal analyseres og genfortælles til det eneste menneske på jorden Kat ønsker hen hvor peberet gror, og skabe så mange vrede mennesker. Det chokerede mig i den grad at folk kunne få så meget ud af Dagbogen som tilfældet er, og skabe den ballade der lige har været her på siden. Kald mig naiv og dum, op til jer, jeg skriver om så godt som alt i mit liv og skriver det ærligt uden hverken at lægge til eller trække fra. Selv mine nedture har i været vidne til som mine opture der gudskelov har været i flertal, og ikke en eneste løgn er der sluppet ud i Dagbogen !!

Det er det der volder mig problemer nu, for jeg har virkelig ikke, og har aldrig haft en eneste bagtanke med Dagbogen, kun en skide fortæller trang jeg både elsker og hader om de ting jeg oplever og som glæder mig og vil dele med alle, men som nu straffer mig føler jeg, og som så får mig til at 'forsvare' mig. Så jeg bruger meget tid på at fintænke lige for tiden og er ikke særlig glad, jeg prøver at finde en løsning på det altsammen som ikke er nemt nu jeg 'kun' har mig selv at snakke med i hverdagen, men jeg kommer vel frem til et eller andet ??
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 15:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

æv jeg vil da også klappe en ryg,
hvem vil ha nogle bank,,sådan brian bank driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 15:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

manse skrev:
Er det ikke lidt en underlig form for selvforherligelse, at svine en mand til, som nu ikke har mulighed for at forsvare sig selv.

Jeg mener det bare er lavmålet, men har nu set dette utallige gange...

Hvad med at skrive til ham personligt.

Dette ville jeg mene vil klæde de damer...Shock


Du har helt ret, manse !

Det er sørgeligt, men ikke overraskende, at se disse udfald !

Men, nu er siden jo straks blevet meget bedre, bare se i replikboksen. Som dardi skriver:" nu myldrer det frem med gode indlæg"
Ja, hold da helt op, det er seriøst, så det basker.!

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 15:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

ida skrev:
Årh diktatoren kommer sgu nok igen og så står vi alle til en reprimande.
Søde søde freja hvornår lærer du det, du er simpelthen for sød, hør nu hvad jeg siger , det er ikke alle mennesker der indeholder en portion hjertelighed i deres genmateriale.
Jackd er og bliver en slambert der skider på alt og alle undtagen sig selv, han lever udelukkende efter mottoet målet helliger midlet. du har jo selv holdt dig væk fra siden fordi du var ked af de sårende bemærkninger ik?

Må jeg ikke i denne forbindelse sende en tak til de øvrige deltagere på denne side, tak for den store opbakning i kampen på at stoppe de urimelige fornedrende angreb på os quinder, især da vi til sidst fik en rigtig kraftig cocktail af personfikseret sarkasme og ”sandheder” smidt lige i fjæset, ondskabsfulde og sårende indlæg, der tvang os ned på hans niveau ( hvis vi ville have lov til at forsvarer os og det vil jeg) i ukvemsord og forbandelser.han ville have været bremset lang tidliger hvis i have hjulpet., det ville samtid have været en tilkendegivelse af at vi quinder havde lov til at deltage.
Ovenstående tekst er naturligvis krydret med ironi.


Du er sgu ikke blevet tvunget ned på hans niveau, hans niveau er højt hævet over dit, mens du bare skraber bunden hele tiden.


nnn

har fjernet et ord hold lige tonen
hilsen AD
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 15:35

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg ved ikke hvad der menes med disse klik, men jeg har læst mange indlæg der taler for, at dette har noget med kontanter at gøre, siger Jos38 da.

Undskylder da lidt mit grammatiske, men ikke alle er så dygtige som dig pensionisten, men hvis du ikke havde haft de klapper på, ville du jo nok have konstateret, at manse skrive havde læst og så skriver siger.

Der skulle jo nok i retfærdighedens navn havde stået....sagde...

Du læser da som de blinde slås pensionisten, hvis du mener jeg er Morten Kocks, ja så skulle du da lige kigge ind i dig selv.

Du er jo faktisk uforskammet, og ligger mig noget i munden som ikke har sin rigtighed.

Du må jo have dine bevæggrunde for dine udtalelser, og dette kan vi da godt starte en diskussion om, hvis du lyster, men vent lige lidt, for jeg orker ikke mere sødsuppe.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-11-2011 15:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

FedeFinn skrev:
JackD og hans lakajer er en flok utilpassede mennesker, der lever bag en anonym skærm, hvorfra de forpester alle de forums de kan få lov til at være aktive i.
Alle tidligere steder er de blevet udelukket, fordi de hver sted altid kammer over.


Jeg går ud fra, at jeg bliver regnet som en af JackD's lakajer, men jeg er nu aldrig blevet udelukket fra noget forum.

På det, fedesen skriver, kan man ligesom forstå, at fedesen selv ikke er anonym, men det er jo ikke sandt, fedesen er en af de mest anonyme brugere på samtlige thaifora. Efter 1.584 indlæg og 277 replikker på thaitime.dk, er der så nogen, der kender ham ?

Næppe, for det meste skriver du 3-4 ord i et indlæg, eller poster dine mange smiley's, det er ikke engang smalltalk, det er very_very_very_smalltalk. Så hvis du nu lukkede ædespalten, så kunne der være to fordele ved det:

1: Det er meget rarere for andre brugere, når du ikke poster ligegyldigheder.

2: Hvis du lukker ædespalten, kan det være, at du kan slanke dig så tilpas meget, at du kan tage et anstændigt brugernavn, f.eks. Finn.
Oink oink kat

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.25 sekunder | 99,101,286 Unikke besøg | jQ Blog