Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
http://www.aidsboern.dk
skipper
Skrevet d. 30-07-2011 08:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271
 Status: Offline

Svendsen.

Spørgsmålet er om Hugo samler ind til noget der bliver betalt af andre.

Hvor ved du fra hvem der har betalt?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Svendsen203
Skrevet d. 30-07-2011 10:09

Bruger

Antal indlæg: 23

Jeg ved blot hvad jeg blev fortalt af personalet på skolen.
Sabai Sabai
Skrevet d. 30-07-2011 11:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 25

Svendsen203 skrev:
Jeg ved blot hvad jeg blev fortalt af personalet på skolen.

Svandsen203.....

Er du egentlig klar over hvilken skole du har besøgt ?

Du henviser til aids-care !.... som IKKE har noget med Hugo' skole at gøre ! (og alligevel ! )

Hugo's webside aidsbørn, er af Hugo og hans Webmaster Jos38, helt bevidst udført på sådan en måde, at folk der søger på internettet og ønsker at støtte aids-care's skole i Doi Lo, ved en "fejl" havner på Hugo's webside !

Det hele drejer sig om "fejldonationer", reklameindtægter , klik osv... alså penge ned i egne lommer !!
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
Svendsen203
Skrevet d. 31-07-2011 10:07

Bruger

Sabai sabai@
Ja naturligvis er jeg klar over hvilken skole jeg har besøgt. Jeg besøgte den skole som Hugo og NAng støtter, OG dette er også den skole hvorfra AIDScare hentede elever i den omtalte artikkel. Fordi Hugo ikke vil arbejde sammen med dem betyder jo ikke at de holder sig fra at hjælpe hvor der er syge børn der skal have hjælp!
yindee
Skrevet d. 31-07-2011 10:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3555
Bopæl: Thailand

Svendsen203 skrev:
Sabai sabai@
Ja naturligvis er jeg klar over hvilken skole jeg har besøgt. Jeg besøgte den skole som Hugo og NAng støtter, OG dette er også den skole hvorfra AIDScare hentede elever i den omtalte artikkel. Fordi Hugo ikke vil arbejde sammen med dem betyder jo ikke at de holder sig fra at hjælpe hvor der er syge børn der skal have hjælp!

er det rigtig forstået at du siger AIDScare støtter den skole som du har besøgt og det er den skole som hugo støtter

er dette skolen hjemme side http://school.obe...ndex1.html
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
Svendsen203
Skrevet d. 31-07-2011 10:29

Bruger

Det er rigtigt forstået at den skole Hugo og Nang støtter også er den skole som AIDScare hentede børn fra til CM som nævnt i den artikkel jeg tidligere linkede til.
yindee
Skrevet d. 31-07-2011 10:36
Bruger avatar

Bruger

så syntes jeg du skulle snakke med AIDScare det har jeg gjord de støtter ingen skolen i Doi Law. og har intet samarbejde med hugo

vi forsøger lige igen http://school.obe...ndex1.html

er dette linket den den skole du besøgte

Svendsen203
Skrevet d. 31-07-2011 10:59

Bruger

Har aldrig sagt de støtter nogen skole, men de støtter elever fra den skole som Hugo og Nang støtter, læs nu den artikkel jeg linkede til tidligere der står det pænt tydeligt, og læs ellers deres hjemmeside
http://www.aids-c...ormaal.htm

Kan ikke se på de utydelige billeder på dit link om det er den skole, men hvad er det du prøver at opnå?? - du ved jo godt hvilken skole det er Hugo støtter, og det var den jeg også var oppe og besøge og donerede gaver til
yindee
Skrevet d. 31-07-2011 11:09
Bruger avatar

Bruger

ja ja jeg kan blot konstatere at hugo skriver han ikke at jeg er ikke regnskabspligtig

og at du ikke vil indse sandheden, hugo støtter en ganske alm kommuneskole hvor der måske er 1 eller 2 der har aids

fint nok så skriv sandheden og oplys folk om det så de ved hvad de giver til

de sidste ord fra mig i denne sag er indtil jeg ser et revideret regnskab og opdateret bankbog er hugo en svindler som samler ind på falsk grundlag

Svendsen203
Skrevet d. 31-07-2011 11:14

Bruger

Yindee@
Ang. Hugos regnskab så har jeg sagt at jeg intet har med det at gøre da jeg aldrig har givet en kr. til aidsboern.dk så det må dem der har støttet siden vurdere på.

Jeg kender da sandheden, har jo netop i mit indlæg gjort klart at det er en "alm." kommuneskole, men 1-2 med Aids.....hm hvor får du det tal fra?? - nu er der jo 8 der har fået konstateret sygsommen, og siden AIDScare hjælper børnene så er der vel nok flere, eller så er de da fusker med stort F hvis de støtter børn der IKKE har AIDS, og vi tror vel alle på AIDScare er rene i kanten (jeg gør ihvertfald)
ATM
Skrevet d. 01-08-2011 04:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 104

har kigget med på sidelinjen lidt forvirret nej meget forvirret

1. hvorfor bruger siden aidsbørn ingen penge på medicin

2. hvorfor giver siden aidsbørn ikke børnene mad

3. hvorfor har siden aidsbørn en kassebeholdning på ca.70.000 baht
Svendsen203
Skrevet d. 01-08-2011 07:42

Bruger

ATM@
3 relevante spørgsmål, som der dog kun er én der kan/bør svare på, nemlig Hugo selv, men desværre har adm. (som jeg har forstået det) udelukket ham fra siden, hvilketefter min mening er enormt trist da han jo derved IKKE har den mindste mulighed for at forklare sig selv.
Webmaster
Skrevet d. 01-08-2011 07:47
Bruger avatar

Super Administrator

Antal indlæg: 83

Svendsen203 skrev:
ATM@
3 relevante spørgsmål, som der dog kun er én der kan/bør svare på, nemlig Hugo selv, men desværre har adm. (som jeg har forstået det) udelukket ham fra siden, hvilketefter min mening er enormt trist da han jo derved IKKE har den mindste mulighed for at forklare sig selv.

hugo er ikke udelukket han har valg at slette sin profil----- han er til enhver tid velkommen til at melde sig ind på siden--- og skrive hans indlæg

hilsen Web
Svendsen203
Skrevet d. 01-08-2011 07:52

Bruger

Webmaster@
Tak, ja så har jeg misforstået, men glæder mig dadu skriver dette, så vil jeg da opfordre ham til at logge ind og besvare de 3 spørgsmål.
bamsen
Skrevet d. 01-08-2011 09:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1139

yindee skrev:
ja ja jeg kan blot konstatere at hugo skriver han ikke at jeg er ikke regnskabspligtig

og at du ikke vil indse sandheden, hugo støtter en ganske alm kommuneskole hvor der måske er 1 eller 2 der har aids

fint nok så skriv sandheden og oplys folk om det så de ved hvad de giver til

de sidste ord fra mig i denne sag er indtil jeg ser et revideret regnskab og opdateret bankbog er hugo en svindler som samler ind på falsk grundlag

ja når hugo ikke er og ikke vil vise regnskab
er det jo også lettere for ham at stikke penge i egen lomme.
Måske det er derfor han ikke laver regnskab, så man kan jo ikke stole på sådan en mand.
ATM
Skrevet d. 01-08-2011 12:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 104

vi venter på Hugo skal komme og fortælle om skolen ,mange er enige om at der er en alm. kommuneskole

aids siden siger noget helt andet nemlig skole/børnehjem
www.thai-dk.dk/uploads/Chiang Mai , Thailand - Info om skolen.png
klik på foto for stor størelse
Svendsen203
Skrevet d. 01-08-2011 13:18

Bruger

ATM@
Hugo kommer ikke med svar, da han pt ikke ønsker at være medlem af siden (hvorfor gider jeg ikke blande mig i - lang historie).
Jeg har dog lige konfronteret ham med dit link, og han erkender at det ikke længere er børnehjem (som det var da det blev skrevet). Han siger at dette er en af de flere ting der vil blive ændret når siden får ny webmaster.
Så efter hvad jeg oplevede da jeg var der for en måned siden, er at det ER en kommuneskole - men vil ikke kalde den alm. grundet vilkår deroppe (se mit første indlæg) og at det er en skole hvor elever bliver hjulpet af AIDScare.
IT
Skrevet d. 01-08-2011 14:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1375
Bopæl: Isaan

Sad
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
tinner
Skrevet d. 02-08-2011 11:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 54

hr. Svendsen203 overrækker milde gaver til de syge fattige beskidte børn

www.thai-dk.dk/uploads/gaver.jpg
du skal klikke på fotoet for at se det i stor størrelse

hr. Svendsen203 hvor er de syge fattige beskidte børn. kan ikke se dem på fotoet

tinner har ønsket fotoet redigeret ikke fjernet

hilsen ad
JackD
Skrevet d. 02-08-2011 15:35

Bruger

Antal indlæg: 597

20.453 visninger her på Thaidk og "Over there" kører der en tråd med nu 61.369 visninger om Hugo´s projekt!

Ubetalelig reklame...

Som Simon Spies sagde: "Dårlig omtale er bedre end slet ingen".

Måske ikke lige hvad Hugo havde tænkt sig...?

Men det mest utrolige er at der stadigvæk er folk der støtter det meget tydeligt gennemskuelige stykke "egenterapi" som Hugo, fæller og frænder udfører.

Hvad mener jeg?

Joh, det er helt i tidens ånd, man vil gøre en forskel, - som det hedder på 2011 nysprog - men sgu´ ikke for at hjælpe nogle, mere fordi man får et helt utroligt "kick" og en selvfed, selvgod fornemmelse ved lige nøjagtigt at være forskel-lig fra andre middelmådige borgere og livstrætte kynikere som jeg selv...

Kig på billedet:

2 repræsentanter fra "Nikolaj og Julie" generationen udfører hjælpearbejde for ludfattige, dårligt påklædte, AIDS-ramte børn, det er lige før jeg vræler ud over skærm og tastatur, men det bliver fandme af grin kan jeg godt fortælle Svendsen og andre tåbelige fjolser!

Tag dog til Afrika, eller andre hårdt ramte steder på kloden, hvor I virkelig kan gøre en forskel.

Thai´er lider ikke nød, de får føden hver dag, og har kluns på kroppen.

Hvis de ser lidt medtagne ud er det fordi de sover for lidt (TV kiggeri, ude sent om aftenen) - eller mor og far ikke gider shine dem op, ren og skær dovenskab, andet er det ikke...

Hugo hjælper sig selv via "projektet" - føler vel at han endelig gør lidt gavn, og det er jo også rart med en kassekredit/pengekasse til nødsituationer.

Svendsen´s hjælper også sig selv, som det ses på ovenstående foto, de er meget, meget glade, og det er altid godt med glade mennesker, istedet for os andre sure, vrisne, gamle mænd, vi er nogle kynikere er vi sgu´!

Alt i alt, herligt menneskelige egoister, alle hjælperne, minder en del om når Thai´er laver "bun" - for at sikre sig et bedre liv i næste inkarnation, bizness as usual in the Land of Smoke & Mirrors...
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai-dk.dk flytter server Nyt fra Administrationen 2 10-08-2017 08:43
http://www.orientalinvest.com/ Skik og brug 43 24-04-2015 04:10
Retur til DK, eller? De fastboende 70 04-10-2014 06:17
DK kendt ude i verden Nyheder på dansk 3 15-08-2014 08:21
ØV,- den video er blokeret her i DK. **Baren** 5 21-07-2014 16:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768