Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
http://www.aidsboern.dk
Svendsen203
Skrevet d. 28-07-2011 15:50

Bruger

Antal indlæg: 23
 Status: Offline

ABS@
Nej det er IKKE nogen i forklædning, grunden til jeg først at kommet på siderne nu, er at jeg netop er hjemvendt fra Thailand som jeg også skriver i mit projekt - og som jeg OGSÅ skriver har jeg ikke støttet Hugos projekt, men støttet skolen i Doi Law!!! - og jeg roser ikke noget projekt til skyerne, har intet med aidsboern.dk at gøre har som beskrevet adskellige gange støttet skolen helt personligt - og derudover blot forklaret hvad jeg oplevede deroppe.
Har aldrig sagt der ikke findes skoler der er dårligere stillet, blot at det er den skole af de mange JEG har besøgt der er dårligst stillet, hvilket er grunden til at det er den jeg har valgt at hjælpe.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
Skrevet d. 29-07-2011 01:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2536

Svendsen203 har ikke støttet Hugos projekt,men støttet skolen i Doi Law!!!

undskyld er du dum eller hvad
skipper
Skrevet d. 29-07-2011 17:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271

Jeg fandt denne side der omtaler børn i Doi Law.

http://www.aids-c...E-mail.pdf
soi7
Skrevet d. 29-07-2011 19:24

Bruger

Antal indlæg: 323
Bopæl: Kina

ABS skrev:
Er det Hugo i forklædning eller er det Jos_38 i forklædning.? En helt ny profil herinde og på DTW, der roser et svindler projekt til skyerne. Mage til ævl skal man da lede længe efter. Se den officielle hjemmeside. Har aldrig været en dødsgang, har aldrig været en AIDS skole. Som min kone siger så har hun set skoler i Thailand stillet dårligere end denne skole. Denne skole for både offentlig og lokal støtte. Hvis folk vil støtte Hugo og hans projekt er op til folk selv. En her er blevet godt og grundigt snydt af den ”gode” Khun ” Hugo.

@ ABS,
Det var godt du tog sagen op i sin tid og åbnede folks øjne for at Hugos projekt var/er rent fup.

Der er ikke fremlagt nogen regnskaber, og det beviser helt klart at det er svindel, og det er virkelig ægerligt at der er folk som Hugo der udnytter andre folks velvillighed for at hjælpe fattige børn i Thailand, for så selv at tage pengene.

Så længe Hugo ikke kan/vil fremlægge et regnskab er han skyldig i svindel af værste skuffe.

Og Hugu har haft oseaner af tid nu, så han er simpelthen storsvindler.
nnn
Skrevet d. 29-07-2011 19:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162

soi7 skrev:
ABS skrev:
Er det Hugo i forklædning eller er det Jos_38 i forklædning.? En helt ny profil herinde og på DTW, der roser et svindler projekt til skyerne. Mage til ævl skal man da lede længe efter. Se den officielle hjemmeside. Har aldrig været en dødsgang, har aldrig været en AIDS skole. Som min kone siger så har hun set skoler i Thailand stillet dårligere end denne skole. Denne skole for både offentlig og lokal støtte. Hvis folk vil støtte Hugo og hans projekt er op til folk selv. En her er blevet godt og grundigt snydt af den ”gode” Khun ” Hugo.

@ ABS,
Det var godt du tog sagen op i sin tid og åbnede folks øjne for at Hugos projekt var/er rent fup.

Der er ikke fremlagt nogen regnskaber, og det beviser helt klart at det er svindel, og det er virkelig ægerligt at der er folk som Hugo der udnytter andre folks velvillighed for at hjælpe fattige børn i Thailand, for så selv at tage pengene.

Så længe Hugo ikke kan/vil fremlægge et regnskab er han skyldig i svindel af værste skuffe.

Man skal ikke kaste med sten, når man bor i et glashus !

soidog, hvornår sætter du din hjerne til salg, (hvis du da har en!) du bruger den jo alligevel ikke.

nnn
soi7
Skrevet d. 29-07-2011 19:37

Bruger

nnn skrev:
soi7 skrev:
ABS skrev:

@ ABS,

Man skal ikke kaste med sten, når man bor i et glashus !

soidog, hvornår sætter du din hjerne til salg, (hvis du da har en!) du bruger den jo alligevel ikke.

nnn

he he,,,er du der igen din store idiot...."shok dii krap"
er du uenig med mig "for en gangs skyld" skaal
nnn
Skrevet d. 29-07-2011 19:44
Bruger avatar

Bruger

soi7 skrev:

he he,,,er du der igen din store idiot...."shok dii krap"
er du uenig med mig "for en gangs skyld" skaal

Du er en narrerøv, og det kan din skåltale ikke lave om på !

nnn
soi7
Skrevet d. 29-07-2011 19:57

Bruger

@nnn,

du kan da bare sponsorere din svindlerven Hugo.....fred være med det....du kan sikkert også købe hans lille hjerne, og du vilo selvfølgelig være dum nok til at betale for den også......

ja, du har altid været et kæmpe fjols, og det beviser du igen idag....Grin
nnn
Skrevet d. 29-07-2011 20:08
Bruger avatar

Bruger

soi7 skrev:
@nnn,

du kan da bare sponsorere din svindlerven Hugo.....fred være med det....du kan sikkert også købe hans lille hjerne, og du vilo selvfølgelig være dum nok til at betale for den også......

vilo ?

MÅske skulle du holde op med at drikke, men selv om du gjorde, ville du stadig være et s***!

nnn
soi7
Skrevet d. 29-07-2011 20:48

Bruger

nnn skrev:
soi7 skrev:
@nnn,

vilo ?

MÅske skulle du holde op med at drikke, men selv om du gjorde, ville du stadig være et s***!

nnn

jeg så godt min hurtige tastefejl, men gad ik rette den....det samme med dig kan jeg se....er caps lock på dit billige tastatur låst fast el....?

bortset fra det er du stadig en stor idiot.......tænk du ik fatter at anvende tastaturet........jeg er bare doven...og gider ik rette fejl....men hvis du ikke fatter hvad jeg skriver, så skal jeg da gerne lave sætningen helt om for dig....så kan du jo evt. også være lidt med ........jeg har faktisk lidt ondt af dig.....music
Svendsen203
Skrevet d. 30-07-2011 03:01

Bruger

Min personlige mening (som ingen nok bryder sig om) er at tonen er unødvendligt hård....
Men mon Tinner, osv nu lukker...tror ikke selv på det da det har én mening punktum, men læs nu alligevel, så må debatten om hvorvidt der er børn med AIDS vel slutte??!!??
http://www.aids-c...E-mail.pdf
yindee
Skrevet d. 30-07-2011 03:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3554
Bopæl: Thailand

hej svendsen

du henviser til en side som hugo ikke kan lide og slet ikke ønsker at samarbejde med http://www.aids-c...

hvorvidt der er børn med AIDS ??!!?? der er mange børn i verden der har aids der findes også skoler for de syge børn

problemet er bare at hugo samler ind til en skole som ikke har aids status og at der er rod i regnskabet og at kasse beholdning blev tømt til privat for brug

men du er jo ligeglad med det ikke sandt

er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
Svendsen203
Skrevet d. 30-07-2011 03:32

Bruger

Hvorvidt Hugo bryder sig om siden eller ej er vel ikke mit problem, jeg henviser bare til en side der beviser skolen har børn med AIDS som en del stiller spørgsmålstegn ved.
Ja mange børn i verden har AIDS men når folk der intet aner om skolen påstår det er løgn at Doi Law har AIDSramte børn bliver jeg harm, da jeg personligt har set dem og derfor dette link.
Og jo, skolen har Aids status, ellers skrev denne side ikke om dem - ang. regnskab så er jeg da bestemt ikke ligeglad, nettop derfor har jeg gjort rede for jeg ikke er blandt dem der har penge i klemme (hvis de findes), og jeg vil meget gerne se et bevis for din påstand om Hugo har tømt den til privat forbrug, har du ikke dette bevis må jeg gøre opmærksom på at det ikke bare er uetisk, men også strafbart at komme med en sådan beskyldning.....
yindee
Skrevet d. 30-07-2011 03:38
Bruger avatar

Bruger

sig mig svendsen fatter du meget langsomt

den side arbejder ikke sammen med skolen som hugo samler ind til

den skole som hugo samler ind til er ingen aids skole

hugo er en svindler

igen hip hip hurrae hvem du så end er mit gæt er sam eller sam,s eneste ven i Randers

Svendsen203
Skrevet d. 30-07-2011 03:41

Bruger

Yindee@
Men siden beskriver syge børn fra skolen i Doi Law!!!!!!!!!!!!
Og nej jeg kender ikke dem du omtaler, og til alle andre....NEJ jeg er ikke Hugo i forkldning, blot en person der har været på skolen og set de gode fremskridt der ser, hvordan kan nogen dog være mod at der sker noget godt for syge og/eller fattige børn??
thai
Skrevet d. 30-07-2011 03:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2536

Svendsen203 skrev:
Yindee@
Men siden beskriver syge børn fra skolen i Doi Law!!!!!!!!!!!!
Og nej jeg kender ikke dem du omtaler, og til alle andre....NEJ jeg er ikke Hugo i forkldning, blot en person der har været på skolen og set de gode fremskridt der ser, hvordan kan nogen dog være mod at der sker noget godt for syge og/eller fattige børn??

svendsen undskyld er du dum eller hvad noget tydet alvorligt på det
Svendsen203
Skrevet d. 30-07-2011 04:04

Bruger

Thai@
Nej det vil jeg jo ikke mener hvorfor skulle jeg være dum?? - fordi jeg bruger tiden på at støtte nogen der har brug for det istedet for bare at sidde i DK og svine folk eller???
yindee
Skrevet d. 30-07-2011 05:41
Bruger avatar

Bruger

Hej
Hvis der går nogen rundt og tror at vi har et samarbejde med AIDS care, så tro om. Vi har INTET med den religiøse org. at gøre. Vi får aldrig et samarbejde idet de har adm. omk. og de for vi ALDRIG.
Hilsen Hugo

http://www.dansk-...rowstart=0

der forsvinder kun lidt i hugo,s lomme husk øl er dyre

skipper
Skrevet d. 30-07-2011 07:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3271

skipper skrev:
Jeg fandt denne side der omtaler børn i Doi Law.

http://www.aids-c...df[/quote]

Grunden til jeg bragte dette Link er at det ser ud til at AIDS Care og Hugo overlapper hinanden, AIDS Care udfører allerede det hjælpearbejde Hugo påstår han gør.

Så spørgsmålet er hvem af dem der har betalt for forbedringerne på skolen.

Hvis det er Hugo, så er det en smal sag at få skolen til at give en berigtigelse på at det er ham, personligt, der har betalt for forbedringerne.

Vi venter spændt.
Svendsen203
Skrevet d. 30-07-2011 08:30

Bruger

Yindee@
Men uanset om Hugo vil arbejde sammen med dem eller ej, gør vel næppe artiklen falsk.
Hvorfor skulle en organisation som AIDScare skrive om Doi Law hvis ikke der var børn med AIDS??

Og om det er dem eller Hugo der betaler for forbedringerne??? - tjae nu er verden så heldigt indrettet at flere godt kan støtte samme projekt samtidigt....
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai-dk.dk flytter server Nyt fra Administrationen 2 10-08-2017 08:43
http://www.orientalinvest.com/ Skik og brug 43 24-04-2015 04:10
Retur til DK, eller? De fastboende 70 04-10-2014 06:17
DK kendt ude i verden Nyheder på dansk 3 15-08-2014 08:21
ØV,- den video er blokeret her i DK. **Baren** 5 21-07-2014 16:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768