Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Høst og mad
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-12-2010 13:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej
dejlig rullepølse
frikadeller med brun sovs hvad har du gjort siden hun ikke vil
serverer ris music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-12-2010 14:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

danse Ja de Landmænd har det hårdt ? han har sikker også hældt fløde i sovsen music
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-12-2010 16:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 418
Tilmeldt: 27.01.10
 Status: Offline

Nu er jeg jo mest til kartofler, og jeg laver skam selv maden, jeg har jo tiden og hygger mig med madlavning.

Ris for mig har altid været til boller i carry. Konen laver selv mad som hun sælger så vi har en fin fordeling selv om hun laver udmærket dansk mad.Thumb

Og idag fik jeg tilbud på en 10 kg China kartofler der ikke var enorm store for 320 baht, så det var helt fint dem snuppede jeg.

Men ingen fløde i sovsen, det hele skal helst være noget jeg kan købe på det lokale marked, dog får jeg sendt kulør fra Danmark når og hvis jeg løber tør. Men skal godt nok have noget piskefløde så jeg kan få ris a la mande til jul, fik jo lige en pose mandler fra Danmark så det skal nydes.hej

I morgen skal det være hvidkålsrouletter, så jeg har aldrig problemer med, at lave dansk mad.

Har også lige lavet 4 kg medister, så som regel køber jeg ind til en måned og fryser ned.

Idag var det flæskesteg med sprød svær og hjemmelavet rødkål.driller

Desværre har jeg ikke flere rødbeder, og de er ikke nemme at finde, men jeg kigger altid efter på de forskellige markeder, så de kommer snart. Skulle jo gerne have nogle til rullepølsen.

Men jeg handler i en Makro 1 gang om måneden og der kan jeg som regel finde det der ikke er på de lokale markeder, så som rasp til krebinetter og koteletter.

Og rigtig sank de landmænd har det sku hårdt, godt jeg kun skal kigge på deres arbejde.ked
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-12-2010 13:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

music Ja nu har fruen kogt Klejner til kaffen nissefar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.42 sekunder | 99,502,289 Unikke besøg | jQ Blog